Becker Active 50

Gebruikersavatar
Sportiva-Italia
New Member
New Member
Berichten: 7
Lid geworden op: 04 nov 2011 03:44

Becker Active 50

Bericht door Sportiva-Italia »

Hallo allemaal.. Ik kwam na wat zoeken op navigatie dit forum tegen en me geregistreerd. Het is al laat, dus ik zal het eerst wat kort houden ;)

Ben ondertussen 42 en navigeer sinds eind 2004 met Mio systemen. Eerst een 268 Benelux en vanaf 2007 de toen hagelnieuwe C520t. Nu die laatste ook verouderd is qua kaarten (heb eigenlijk nooit moeite genomen ze bij te werken moet ik zeggen) en er dingen zijn zoals rijbaan-assistentie e.d., heb ik liever het modernste in huis. Ik ben veel met autoclubs onderweg en zit zelf ook in een evenementen commissie, dus altijd handig een goed navigatiesysteem te hebben als er een tocht uitgezet moet worden, of wanneer ik eens bij een bedrijf langs wil om iets te bespreken. Heb er een hekel aan wanneer ik ergens 'moet' zijn en de kaarten kloppen voor geen meter meer...

Ik hoor veel klachten over het niet werken van Mio updates en zat te dubben tussen misschien toch een Mio Spirit 687, of de Garmin 2460 LMT òf desnoods dan toch een TomTom (kuch kuch), zoals de Live 1005 Europa of wellicht de 1005 World.

Totdat ik notabene op een TomTom forum de suggestie las van het merk Becker. Nooit van gehoord, maar is dus meerendeels bezig met navigatie voor vrachwagenchauffeurs en mensen met een camper. Een Duitse kennis liet duidelijk merken dat Becker het walhalla is op radio gebied. Dat doen ze ook en daar hebben ze zo te lezen op hun site nogal ervaring mee. Ook met het combineren van radio en navigatie!
Je raadt het al: wat zijn de ervaringen met Becker navigatie en is er al iemand die ervaring heeft met de Active 50? Er is ook een eenvoudigere uitvoering, de Ready 50. Beiden met 3D view en ziet r netjes uit.
Het lijkt me een mooi systeem, maar zouden die updates ook wel werken? Kaarten zijn sowieso bij aanschaf van een systeem wat verouderd, maar bij Mio schijnt het dramatisch te zijn (kon ik ook wel iets van merken met de C520t) :crybaby:

P.S. Ik heb al wat YouTube video's gezien en wat recensies, maar er is nog weinig over de Active 50. Die is dan weliswaar hagelnieuw (volgens persberichten sinds september op de markt), maar zeker in Nederland is het dacht ik een onbekende speler op navigatie gebied.

Alvast bedankt voor de antwoorden/suggesties 8)
I ragazzi strani che romani!

www.sportiva-italia.nl - Auto- en autosportnieuws uit Italië..Ook op Hyves.

Rijdend met Fiat Punto 1.8 16v Abarth uit 2004.

Gehad: Mio 268 Benelux, nu nog Mio C520t (West Europa). Zoekend naar iets nieuws.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
kobus1960
Senior Member
Berichten: 893
Lid geworden op: 21 feb 2006 02:43

Re: Becker Active 50

Bericht door kobus1960 »

Becker is zeker geen onbekende in Nederland, verre van dat.
Navigatieradio's van Becker zijn er al vele jaren, zeer bekend
en kwalitatief goed spul. Verder bouwt Becker als huismerk voor
o.a. Renault en BMW ook audio installaties. Ook prima spul.
Wat later is Becker zich op de PNA, de losse navigatiekastjes
gaan storten, daar zie je idd wat minder van in Nederland.
Op PNA gebied is de TomTom 1005 die je noemt een topper.
Verder is het lastig om advies te geven, Becker, VDO, TomTom,
Garmin, Blaupunkt, je kunt ze hier allemaal tegenkomen met
voor en nadelen, met voor en tegenstanders. Lees je eens wat
in op dit forum waar alle merken met voor en tegens genoemd
worden. Lastige keuze :D
MVG,
Kobus

TT Start 60 Europa, lifetime uptdates + flitsabbo.
Samsung S3 Neo, Sygic 14.5.5. Benelux, benenwagen.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Sportiva-Italia
New Member
New Member
Berichten: 7
Lid geworden op: 04 nov 2011 03:44

Re: Becker Active 50

Bericht door Sportiva-Italia »

kobus1960 schreef: Op PNA gebied is de TomTom 1005 die je noemt een topper.
Verder is het lastig om advies te geven, Becker, VDO, TomTom,
Garmin, Blaupunkt, je kunt ze hier allemaal tegenkomen met
voor en nadelen, met voor en tegenstanders. Lees je eens wat
in op dit forum waar alle merken met voor en tegens genoemd
worden. Lastige keuze :D
Bedankt voor je reactie.. Ik heb al heel wat vergeleken (TomTom, Garmin, Mio), maar TomTom is stevig aan de rpijs in verhouding tot wat je aan functies krijgt en daarom vind ik TomTom een zwaar overgewaardeerd merk. Het zal allemaal heus wel prima en snel werken, maar iedere keer neem ik ze mee in m'n vergelijking, maar bij veel systemen vind je meer opties dan bij de TomTom, voor veel minder geld. Natuurlijk telt het snel berekenen van routes het zwaarst, maar door de bank genomen zie ik weinig verschil met andere merken. Qua snelheid is mijn huidinge Mio C520t zeer goed. Als ik maar net afwijk van de route, begint ie al te roepen :)
Maar in ieder geval mooi te horen dat hun andere systemen zeer goed zijn. Dan zal zo'n 'gewone' navigatie voor de auto niet zo slecht zijn. De oudere versies hadden wel wat kinderziektes heb ik gelezen, maar de hele software is op de schop gegaan en ziet er perfect uit.

Maar goed, gewoon wat snuffelen dus :speechless_:
I ragazzi strani che romani!

www.sportiva-italia.nl - Auto- en autosportnieuws uit Italië..Ook op Hyves.

Rijdend met Fiat Punto 1.8 16v Abarth uit 2004.

Gehad: Mio 268 Benelux, nu nog Mio C520t (West Europa). Zoekend naar iets nieuws.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Re: Becker Active 50

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

Nu mag Becker een buitengewoon goede naam hebben op het gebied van audio maar dat laat onverlet dat men van het ene op het andere moment is gestopt met ondersteuning van de producten nadat men de gebruikers eerst jarenlang in onzekerheid heeft gelaten ove updates om die vervolgens helemaal niet meer uit te brengen. Een uitzondering is de laatste, overigens verouderde update van de Cascade. De PND afdeling is ook overgedaan aan een andere fabrikant.
De nog via internet verkrijgbare en te downlaoden updates zijn volgens de gebruikers van deze software verrre van actueel en relatief duur

Becker is inderdaad alleen nog actief als OEM leverancier met buitengewoon goede producten met ditto prijskaartje.

Op dit moment lijken Navigon en TomTom de beste papieren te hebben. Garmin heeft eigenwijze software die niet iedereen zal waarderen.
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Sportiva-Italia
New Member
New Member
Berichten: 7
Lid geworden op: 04 nov 2011 03:44

Re: Becker Active 50

Bericht door Sportiva-Italia »

Dat ze n buitengewoon prijskaartje hebben, ben ik niet helemaal met je eens.. In het geval van de Active 50 (die als meest opvalende extras t.o.v. de Rady 50) spraakherkenning heeft en bepaalde functies wat uitgebreider heeft, hebben we het ver €229,- (op dit moment in Nederland alleen bij Redcoon.nl te verkrijgen).
Mio Spirit 687 LIVE TMC met 5" scherm kost €179,- (pdashop.nl), maar heeft dan weer geen 3D weergave. En ik heb t idee dat die een paar functies minder heeft, maar waarvan de functies ook minder aan te passen zijn dan bij Becker.

De TomTom Go Live 1005 kost €269,- en heeft al minder functies dan Mio en Garmin. Dan heb ik t nog niet over het verschil met de Becker Active 50. Dus Becker zit er tussenin, maar biedt nauwelijks minder dan TomTom, die geen 3D weergave heeft en geen afrit-waarschuwing (de Becker geeft suggesties voor een vorm van POI als je de geprogrammeerde route verlaat. Dan geeft ie tankstations of andere belangrijke locaties. Om Becker te citeren: "What information you’ll need as a driver is very dependent on your current situation. The BECKER READY 50 and the BECKER ACTIVE 50 both feature Becker SituationScan, with a suite of intelligent assistance functions that actively guide you with helpful information and advice, depending on actual driving conditions and your progress in the current journey. "

Hoe het nu gaat, nadat ze dus de PNA afdeling verkocht hebben, weet ik niet. Ze adverteren wel op de eigen site mybecker.com.
Ik hoop dat er een dezer dagen een test komt van een computerblad of een navigatiesite..Ben wel benieuwd, maar gezien het prijsverschil met TomTom, ga ik waarschijnlijk op een Becker over. Mocht het me niet bevallen, dan heb ik pech.. :speechless_: Maar ik verwacht niet dat het zo erg is.

In ieder geval zijn dit tips om mee te nemen! Bedankt! :clap:
I ragazzi strani che romani!

www.sportiva-italia.nl - Auto- en autosportnieuws uit Italië..Ook op Hyves.

Rijdend met Fiat Punto 1.8 16v Abarth uit 2004.

Gehad: Mio 268 Benelux, nu nog Mio C520t (West Europa). Zoekend naar iets nieuws.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
kobus1960
Senior Member
Berichten: 893
Lid geworden op: 21 feb 2006 02:43

Re: Becker Active 50

Bericht door kobus1960 »

De Tomtom heeft én 3d weergave én afrit waarschuwing, gesproken en met rijstrook aanduiding,
stemherkenning én bluetooth, om maar wat te noemen. buiten heel veel route opties. :wink:
Wel even goed inlezen als je gaat vergelijken.
MVG,
Kobus

TT Start 60 Europa, lifetime uptdates + flitsabbo.
Samsung S3 Neo, Sygic 14.5.5. Benelux, benenwagen.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Re: Becker Active 50

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

Daarbij zijn de TT kaarten tenminste echt actueel

[ Posting via Android ] Afbeelding
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Sportiva-Italia
New Member
New Member
Berichten: 7
Lid geworden op: 04 nov 2011 03:44

Re: Becker Active 50

Bericht door Sportiva-Italia »

kobus1960 schreef:De Tomtom heeft én 3d weergave én afrit waarschuwing, gesproken en met rijstrook aanduiding,
stemherkenning én bluetooth, om maar wat te noemen. buiten heel veel route opties. :wink:
Wel even goed inlezen als je gaat vergelijken.

Mm is dat zo?? Als ik bij b.v. pdashop.nl kijk, zie ik geen melding van 3D of afritwaarschuwing. Ik heb t dan niet over rijbaan assistentie of die knooppunt functie, maar dat het landschap in 3D wordt weergegeven. En afrit warschuwing is niet dat je melding krijgt van een afrit, maar wanneer je halverwege de route de snelweg verlaat, krijg je automatisch suggesties voor tankstations e.d.:

Afbeelding

En zijn de kaarten van TT dan echt zoveel actueler en/of beter te updaten? Dat schijnt bij de meeste fabrikanten een achilleshiel. Wel van alles beloven, maar niet waar maken. De rest van wat TT heeft, zit ook op de Becker. Dus heb me zeker wel ingelezen. Misschien dat sommige sites iets niet noemen, maar ik heb van TT, Mio, Garmin en Becker diverse recensies en video's bekeken. Ik mag hopen dat ze een in september op de markt gebrachte PNA met zo recent mogelijke kaarten leveren. En dat de update dan (eventuele) nieuwere kaarten bevat. Ik las al wat over zogenaamde nieuwe software van Becker, dat dan een nog oudere versie zou zijn. Als mij dat zou overkomen, stuurde ik het linea recta terug naar de winkel.

Zo heb ik b.v. ook al een paar keer een dure headset retour gestuurd omdat er geen moer van klopte. Je hebt sowieso 14 dagen op zicht (en ik weet dat navigatie meestal niet meetelt), maar welke winkel zou niet willen omruilen als je er een andere navi voor in de plaats neemt.. Misschien s tijd voor (b.v.) Tros Radar of zo om dit soort praktijken aan de kaak te stellen? Vind het belachelijk dat fabrikanten er zo mee weg komen. De consument moet maar afwachten of er wel recente kaarten op staan en niet de karresporen uit 1800. (zo dat lucht op :P)
I ragazzi strani che romani!

www.sportiva-italia.nl - Auto- en autosportnieuws uit Italië..Ook op Hyves.

Rijdend met Fiat Punto 1.8 16v Abarth uit 2004.

Gehad: Mio 268 Benelux, nu nog Mio C520t (West Europa). Zoekend naar iets nieuws.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
kobus1960
Senior Member
Berichten: 893
Lid geworden op: 21 feb 2006 02:43

Re: Becker Active 50

Bericht door kobus1960 »

Dat is zo ja, maar even voor de goede orde, ik ben geen TomTom
reclame man hoor, koop fijn wat je zelf prettig vindt. Voor mij
geen discussie waard. :wink: Ik heb het liefst een VDO 5200
compleet in de auto, kan niets tegenop. Maar ja...... :evil:,
die komt er wel weer een keer.:twisted:
MVG,
Kobus

TT Start 60 Europa, lifetime uptdates + flitsabbo.
Samsung S3 Neo, Sygic 14.5.5. Benelux, benenwagen.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Sportiva-Italia
New Member
New Member
Berichten: 7
Lid geworden op: 04 nov 2011 03:44

Re: Becker Active 50

Bericht door Sportiva-Italia »

kobus1960 schreef:Dat is zo ja, maar even voor de goede orde, ik ben geen TomTom
reclame man hoor, koop fijn wat je zelf prettig vindt. Voor mij
geen discussie waard. :wink: Ik heb het liefst een VDO 5200
compleet in de auto, kan niets tegenop. Maar ja...... :evil:,
die komt er wel weer een keer.:twisted:
Oh ik denk ook heus niet dat je (of wie dan ook) voor TomTom of zo werkt. Ik probeer aan de hand van wat ik heb gelezen en gezien, gecombineerd met ervaaringen (en natuurlijk wat ik idd zelf belangrijk vind), mijn 'conclusie' te toetsen.
Als Becker b.v. inderdaad nog de consument afscheept met hele oude software, zijn ze wat mij betreft nog lang niet jarig. Of de winkel stopt er de echte (!) meest recente software en kaartupdates in, of ze mogen m terug hebben. Oude software en/of kaartmateriaal noemen ze 'dwaling'. Dus een nieuw systeem verkopen, wat inhoudelijk verouderd is.

Maar goed, als ik zelf geen 'kritiek' krijg op mijn onderzoekjes, kom ik nooit achter mogelijke minpunten van wat ik zou willen aanschaffen. Dat kan best belangrijk zijn om toch op b.v. TomTom over te stappen.
Niks mis met de kritische blik van een ander. Dus gooi gerust je mening en ervaringen hier neer ;)
I ragazzi strani che romani!

www.sportiva-italia.nl - Auto- en autosportnieuws uit Italië..Ook op Hyves.

Rijdend met Fiat Punto 1.8 16v Abarth uit 2004.

Gehad: Mio 268 Benelux, nu nog Mio C520t (West Europa). Zoekend naar iets nieuws.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
kobus1960
Senior Member
Berichten: 893
Lid geworden op: 21 feb 2006 02:43

Re: Becker Active 50

Bericht door kobus1960 »

En dat is het breekpunt bij alle navigatie systemen, de kaartupdates.
Becker, Navigon, Garmin, Blaupunkt lopen over het algemeen een jaar
achter. TomTom daar tegenover, komt uit dezelfde stal als Teleatlas,
naast Navteq, een van de 2 kaartenbakkers. TomTom maakt in de bij-
geleverde software gebruik van info van de consument zelf, mapshare
heet dat, kun je gratis gebruiken met paar updates per maand. Zoals
Gerrit al schreef, verreweg het meest betrouwbare systeem als het op
juistheid van kaarten aankomt. Ik weet niet of je met regelmaat in
Vinex locaties moet zijn, dat wil je niet met een kaart van minstens
een jaar oud. :) Dat is de reden dat ik een TomTom heb, ik moet nogal
eens in dat soort nieuwbouw wijken in mij totaal onbekende steden zijn.
Voor mij is de juistheid van de kaarten de belangrijkste reden.
Qua uiterlijk, gebruiksgemak, monitorview en juistheid qua positie heb
ik mijn voorkeur al eerder uitgesproken, maar da's niet wat je zoek.
MVG,
Kobus

TT Start 60 Europa, lifetime uptdates + flitsabbo.
Samsung S3 Neo, Sygic 14.5.5. Benelux, benenwagen.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Mazurka
Senior Member
Berichten: 722
Lid geworden op: 08 jul 2009 11:42

Re: Becker Active 50

Bericht door Mazurka »

Ik wil ook nog wel even een paar voordelen van TT noemen:live services, houd in flitslocaties en ook de mobiele, actuele file informatie oftewel HD traffic.

[ Posting via iPad ] Afbeelding
Saab 9-3 Navigatie Aisin SDAL 2008 ( sold)
Saab 9-3 Estate 1.8T Biopower met TT 6200.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Sportiva-Italia
New Member
New Member
Berichten: 7
Lid geworden op: 04 nov 2011 03:44

Re: Becker Active 50

Bericht door Sportiva-Italia »

Mazurka schreef:Ik wil ook nog wel even een paar voordelen van TT noemen:live services, houd in flitslocaties en ook de mobiele, actuele file informatie oftewel HD traffic.

[ Posting via iPad ] Afbeelding

Dat hebben andere merken ook wel, zoals Mio en Becker ;)

Alles van de Active 50 zoals vermeld op de site van Becker:

DETAILS_PERSPARAM_FUNCTIONS
Map Data

Europe (44 countries) preinstalled
Map Update Subscription

yes, with special discount [1]
Map Update Warranty

yes [2]
Becker SituationScan

yes
Becker OneShot Speech Dialogue System

yes [3]
Becker EasyClick Active Holder

yes
Bluetooth® handsfree System

yes [4]
HQ TMC® Traffic Report Receiver

yes [5]
3D Terrain View (new: incl. 3D Landmarks)

yes
Time-dependent Routing

yes [6]
Text-to-Speech

yes [7]
Lane Assist with 3D Junction View

yes
Becker BestTracks

yes
Becker EasyBack

yes
Speed Limit Warning

yes
Permanent Road Blocking

yes
Economic Route Guidance

yes
Becker EcoPower System

yes
Becker SmartGuess

yes
Becker Smart Search

yes
Trip Computer

yes
MARCO POLO City Guides

Berlin preinstalled. (premium download of additional City Guides via the Becker Content Manager)
Picture Viewer

yes
Navteq Traffic Premium TMC for Europe (incl. TMC Pro)

option (premium download via Becker Content Manager) [8]
Speed Camera Warning

option (download via Maps & Extras > Speed Camera Warning)
[1]

Map update subscription with special discount valid when purchased online within 30 days of first use of your navigation system.
[2]

Only valid upon online registration within 30 days of first use of your navigation device.
[3]

Speech Dialogue System available in Austria, Belgium, Czech Republic, France, Germany, Great Britain and North Ireland, Netherlands, Italy, Liechtenstein, Luxembourg, Spain and Switzerland. Usage depends on countries preinstalled on your navigation device.
[4]

Requirements: Bluetooth® capable mobile phone
[5]

TMC available in Austria, Belgium, Czech Republic, Denmark, France, Germany, Italy, Netherlands, Spain and Switzerland / Premium TMC via Mediamobile available in Finland, Norway, Poland and Sweden. Usage depends on countries preinstalled on your navigation device.
[6]

Availablity depends on country and coverage. Update of data requires Online Registration via Becker Content Manager.
[7]

Text-to-Speech is available in British, Dutch, French, German, Italian, Hungarian, Spanish and Polish.
[8]

Usage depends on countries preinstalled on your navigation device.
I ragazzi strani che romani!

www.sportiva-italia.nl - Auto- en autosportnieuws uit Italië..Ook op Hyves.

Rijdend met Fiat Punto 1.8 16v Abarth uit 2004.

Gehad: Mio 268 Benelux, nu nog Mio C520t (West Europa). Zoekend naar iets nieuws.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
kobus1960
Senior Member
Berichten: 893
Lid geworden op: 21 feb 2006 02:43

Re: Becker Active 50

Bericht door kobus1960 »

Wil je van ons horen dat Becker de beste koop is?

*Becker is de beste koop*

Echt, heel veel navigatie plezier toegewenst.
Niet cynisch, geen ondertoon, koop wat jou het beste lijkt, simpel toch.
MVG,
Kobus

TT Start 60 Europa, lifetime uptdates + flitsabbo.
Samsung S3 Neo, Sygic 14.5.5. Benelux, benenwagen.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Re: Becker Active 50

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

Maar als je straks met je Beckersoftware een jaar achterloopt op de concurrentie hier niet komen klagen natuurlijk :?
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Sportiva-Italia
New Member
New Member
Berichten: 7
Lid geworden op: 04 nov 2011 03:44

Re: Becker Active 50

Bericht door Sportiva-Italia »

kobus1960 schreef:Wil je van ons horen dat Becker de beste koop is?

*Becker is de beste koop*

Echt, heel veel navigatie plezier toegewenst.
Niet cynisch, geen ondertoon, koop wat jou het beste lijkt, simpel toch.
Ehm dit komt me toch cynisch over.. Driekwart van Nederland zweert blindelings bij TomTom. Ik niet. Ik lees recensies en zie dat TT hardstikke duur is. Ieder merkt heeft voor- en nadelen, dus TT ook. Of Becker nou goed is of niet, je betaalt zo €40,- meer omdat het TomTom heet. Abonnementen op TT's HD Traffic: je betaalt je scheel.

Ik heb al eerder aangegeven, dat ik gewoon de vaste patronen probeer te doorbreken. Als ik een negatief iets vind over TomTom, dan is dat toch geen punt? Je hoort mij nergens zeggen dat Becker zo goed is. Ik vraag notabene om ervaringen en geef zelf al aan dat TT niks uitgebreider is dan Mio of Becker. Dat TT een fractie van een seconde sneller is, moet je maar geloven. Heeft iemand die tijden wel eens opgemeten? Of dat TT zoveel nauwkeuriger is? Mio gebruikt ook kaarten van TeleAtlas, dus dat zegt niet zoveel. Als ze daar een oude versie gebruiken, heb je er niet zoveel


Zoals ik wel vaker merk, is kritiek leveren op TomTom heiligschennis. Ik kom hier gewoon vragen om ervaringen en als er een antwoord is, waarvan ik denk dat die feiten weerlegd kunnen worden, waarom zou ik dat niet doen? Als iemand mij kan overtuigen om TT te nemen, dan zal ik dat doen. Dan moet je mijn eerste berichten beter lezen (0ver inlezen gesproken!). Ik heb notabene zelf al aangegeven dat ik ook TT overwoog, maar die zijn te duur. Je betaalt gewoon veel meer.
Dus ga maar lekker met de dure TT navigeren en dure abonnementen afsluiten.

Dus voor jullie: TT is de beste TT is de beste.. Lekker kinderachtig. Bah.

Ik had hier toch meer verwacht dan WEER TT de hemel in prijzen. Ik heb nog weinig mensen gehoord die ervaring (!)
hebben met Becker. Vroeger is nu niet, en dus hoeft het helemaal niet slecht meer te zijn. Er is al aangegeven dat ze de boel uit handen hebben gegeven, dus misschien is dat beter. Lamborghini is tegenwoordig van VW en de kwaliteit is toegenomen. Wel minder eigenzinnig, maar de efficiency is sterk verbeterd.

In ieder geval weet ik nu dat ik hier niet hoef te zijn om een normale discussie te voeren, want dat is heiligschennis. Kijk aub eens verder dan de begaande paden. Bijna iedereen koopt een Opel, omdat driekwart van Nederland Opel rijdt.. Zelf een keuze maken is er niet meer bij. Kritiek van anderen wordt niet gewaardeerd.
I ragazzi strani che romani!

www.sportiva-italia.nl - Auto- en autosportnieuws uit Italië..Ook op Hyves.

Rijdend met Fiat Punto 1.8 16v Abarth uit 2004.

Gehad: Mio 268 Benelux, nu nog Mio C520t (West Europa). Zoekend naar iets nieuws.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
kobus1960
Senior Member
Berichten: 893
Lid geworden op: 21 feb 2006 02:43

Re: Becker Active 50

Bericht door kobus1960 »

Als je m'n laatste post anders wil laten klinken dan bedoeld, ook goed.
Evengoed veel navigatie plezier. Ik ben geen Tomtom adept, ik bezit
er één. Niets meer of minder. Echter je vergeet een paar eigenschappen
te vermelden die Tomtom wel bezit, da's al waar ik op reageer.
Sterker nog, ik gebruik m'n Nokia N97 mini sinds kort vaker dan de TT.
Handig, altijd in m'n zak en dezelfde 3D kaarten. Live file en flits info.

Voor mij is dit de laatste reactie op dit topic.
MVG,
Kobus

TT Start 60 Europa, lifetime uptdates + flitsabbo.
Samsung S3 Neo, Sygic 14.5.5. Benelux, benenwagen.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
wmp
Moderator
Moderator
Berichten: 2028
Lid geworden op: 01 sep 2003 19:00

Re: Becker Active 50

Bericht door wmp »

Sportiva-Italia schreef:Ik heb al eerder aangegeven, dat ik gewoon de vaste patronen probeer te doorbreken.
Kijk, dan zitten wij in hetzelfde kamp.
Alleen heb ik wel de ervaring, dat vaste patronen doorbreken en van de geijkte banen afwijken wel eens door anderen niet echt begrepen wordt, en soms zelfs op (regelrechte) tegenwerking kan rekenen.
Sportiva-Italia schreef:Zoals ik wel vaker merk, is kritiek leveren op TomTom heiligschennis
Nee hoor, kritiek is altijd welkom, mits onderbouwd.
In het verleden was 'kritiek leveren op VDO-Dayton heiligschennis' op dit forum volgens sommigen, maar de bedoeling van dit forum en de hele verzameling merken erop, is juist dat het geen 'heilig huisje' forum is voor een bepaald merk, met weliswaar heel veel kennis over dat ene merk, maar ohoh geef niet te veel af op het merk.
kobus1960 schreef:Ik ben geen Tomtom adept, ik bezit er één.
Ik ben ook geen adept daarvan, en bezit er geen.
Jaartje geleden een Mio 5005 gekocht, gebruikster is er heel tevreden mee. Had om het even ook een Becker kunnen zijn.
Alleen geen TomTom, want we wilden juist niet met de massa mee. Niet arrogant bedoelt ofzo, maar we wilden gewoon iets anders. :hand:

Ben benieuwd naar je ervaringen als je een Becker koopt, en laat je niet van het veld blazen door een beetje tegenwind.
De verkoper in de winkel zal je straks ook een bepaalde hoek in willen praten, gewoon omdat die van een bepaald merk systeem al zo veel vragen heeft gehad, dat hij alleen daarvan echt de antwoorden weet ... :Sleep:
(dat probeerden ze bij ons keer op keer, welke winkel dan ook, en inderdaad...TomTom hoekje...)
Succes = vaker opstaan dan je valt

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken
    Laatste bericht
  • tomtom go 940 active dock
    door martin2 » 05 jul 2019 19:19 » in TomTom
    Reacties: 0
    Weergaves: 324
  • Becker Traffic Pro. no fix!
    door Gus » 06 aug 2014 12:50 » in Mobiele Becker systemen
    Reacties: 1
    Weergaves: 813
  • Becker Traffic Pro. no fix!
    door Gus » 22 jun 2014 18:57 » in Vaste Becker systemen
    Reacties: 1
    Weergaves: 948
  • activeringscode Becker Traffic pro highspeed
    door Rob1020 » 23 apr 2014 22:11 » in Vaste Becker systemen
    Reacties: 1
    Weergaves: 1018
  • frontje gezocht Becker Online Pro
    door fransoos » 11 mei 2014 15:15 » in Vaste Becker systemen
    Reacties: 7
    Weergaves: 1133
  • Becker Transit 50 software update
    door DickRijneker » 18 nov 2014 02:29 » in Mobiele Becker systemen
    Reacties: 0
    Weergaves: 744
  • Becker Traffic Pro kaarten updaten.
    door petertje007 » 16 jul 2015 20:29 » in Vaste Becker systemen
    Reacties: 1
    Weergaves: 2623

Terug naar “Mobiele Becker systemen”