Mitsubishi Colt

Alles met betrekking tot Mitsubishi navigatie
Venneboer
New Member
New Member
Berichten: 3
Lid geworden op: 27 mei 2007 12:32

Mitsubishi Colt

Bericht door Venneboer »

Hallo,

ben sinds vorige week in het bezit van een Mitsubishi Colt CZ5 met vaste navigatie in het dashboard. nu heb ik op het cd'tje gekeken van de navigatie en daar staat iets van navtech op, maar als ik ga zoeken kom ik telkens op navteq uit en dat dat voorheen navtech was, maar op de site van navteq kan ik mijn systeem niet vinden. ik baal er namelijk een beetje van (ben ook bij de dealer geweest) splinter nieuwe auto met navigatie en er zitten een cd in van 2004???????????? Dus ik ben op zoek naar een nieuwere versie.

Alvast bedankt!!!

Groeten Michel

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Higgy
Moderator
Moderator
Berichten: 1762
Lid geworden op: 16 nov 2003 15:42

Bericht door Higgy »

Dat navisysteem heet de PZ-5000 en de beschrijving staat op pag. 6 hiervan http://distributor-netherlands-pictures ... es_def.pdf

Daar wordt ook gerept van een te bestellen CD-ROM. Als je deze auto nieuw hebt gekocht zou ik naar de dealer teruggaan waar je hem gekocht hebt en eisen dat ze een recente cd-rom naleveren.

De cd-rom (een klein beetje zoeken, had je zelf ook gekund, doet wonderen) vind je op pag. 3 hiervan http://distributor-netherlands-pictures ... A4202F.pdf en die prijs valt me alleszins mee: € 129,- per land of € 249,- voor een Europa-pakket. Die laatste is het meest aantrekkelijk en niet te duur.
iPhone 6 met Sygic, Waze, Navmii
TomTom One XL Europa

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Liefer
New Member
New Member
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 mar 2015 15:52

Re: Mitsubishi Colt

Bericht door Liefer »

Ik heb ook een Mitsubishi colt uit 2010. Met Navigatie vdo dayton PN2050. Deze is in het midden op het dashboard geplaatst in een vaste houder. Zie foto.

Ook ik heb gekeken naar een update en de prijs hiervan ligt boven de € 100,00. Een bedrag dat ik in relatie tot een nieuw navigatiesysteem nogal prijzig vind.
Eigenlijk vind ik dat een dealer dit moet aanbieden. Hij heeft wellicht 30 Colts in onderhoud en dan zijn de kosten per auto een stuk voordeliger!
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
DigiWalker
Senior Member
Berichten: 221
Lid geworden op: 09 okt 2006 20:31

Re: Mitsubishi Colt

Bericht door DigiWalker »

[quote="Liefer"]Ik heb ook een Mitsubishi colt uit 2010. Met Navigatie vdo dayton PN2050.[/quote]
Zou je in het vervolg even willen opletten,waarop je reageert?
Ten eerste reageer je op een bericht van 7½ jaar oud,en ten 2de op een systeem(ingebouwd),dat helemaal niets van doen heeft met een PN2050(losse PNA).
Een PN2050 is een losse navigatie,die ook op de fiets te gebruiken is,en de PZ-5000 is een vast ingebouwd systeem in een auto.Jouw opmerking dat dit door een dealer moet worden aangeboden,vind ik omdat hij zogenaamd 30 Colts in onderhoud heeft,buiten proportie.Het ene heeft niets met het andere te maken.
VDO-Dayton maakt al jaren dit systeem niet meer,sterker nog,ze bestaan niet eens meer.En ik waag het te betwijfelen of daar nog nieuwe kaarten voor beschikbaar zijn.Navtech,later Navteq,bestaat niet meer,dat heet nu Here.
Zo te zien is de laatste CDROM van de versie 2011/2012,en dan is de kaart van 2011.
Niet echt waardevol om die nog aan te schaffen.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Terug naar “Mitsubishi”