Mitac Mio 268

-MAX-
New Member
New Member
Berichten: 4
Lid geworden op: 11 okt 2005 08:42

Mitac Mio 268

Bericht door -MAX- »

Hoi,

Vorige week heb ik een Mio 268 gekocht, het apparaatje bevalt me erg goed.
Nu heb ik de Mio 268 (MioMap v1) getest in de auto samen met een Mio 168 (TomTom 5), de TomTom software bevalt mij beter dan de software van Mio. (kleurgebruik, aanwijzingen, draaien van kaart tijdens rijden)

Ik wil nu graag de Mio gaan unlocken en hier vervolgens TomTom 5 op installeren, heeft hier iemand ervaring mee (of misschien een soort handleiding) :?:

Van een kennis heb ik vernomen dat het gebruik van een snellere SD kaart (9MB/s, 20MB/s) in het navigatiesysteem de snelheid van het ophalen en wegschrijven van gegevens tijdens het navigeren flink vergroot waardoor je een betere performance krijgt, klopt dit?

Ben benieuwd of iemand me kan helpen :wink:

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Toho_NL
Moderator
Moderator
Berichten: 2525
Lid geworden op: 29 okt 2003 09:36

Bericht door Toho_NL »

Wat bedoel je met unlocken? Is dat synoniem voor 'kraken'? Aan dit laatste doen wij hier namelijk niet (en dan kunnen we je dus ook niet helpen). Dus, wat bedoel je er precies mee?

Groetjes,

Toho_NL.
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
-MAX-
New Member
New Member
Berichten: 4
Lid geworden op: 11 okt 2005 08:42

Bericht door -MAX- »

Toho_NL schreef:Wat bedoel je met unlocken? Is dat synoniem voor 'kraken'? Aan dit laatste doen wij hier namelijk niet (en dan kunnen we je dus ook niet helpen). Dus, wat bedoel je er precies mee?

Groetjes,

Toho_NL.
Met het unlocken zorg je ervoor dat je in de windows omgeving van het navigatiesysteem kunt komen, waar je dan programma's op kunt installeren. In dit geval TomTom 5.

Dit is legaal, echter geeft geen enkele fabrikant daar enige support voor.

Sowieso is het mogelijk om de fabrieksinstellingen terug te zetten.

Groeten,

Max

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
jozef
New Member
New Member
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 nov 2005 17:27

mio 268

Bericht door jozef »

beste dit klopt maar ga niet werken met mb maar met een giga kost 65euro en je kan er veel europese landen opzetten niet alle natuurlyk, doe dit als volgt installeer via de het toestel en voer een herstel uit voor de mio map cd
installeer dit, nadien de uitgekozen landen berekenen dat ge ze op 1 giga kunt plaatsen
als je de mio map geinstalleerd hebt moet je de kaart verwyderen en plaatsen in een kaart lezer bv san disk installatie verder zetten tot alles erop staat
er stelt zich wel een probleem ge kunt onmogelyk rechtstreeks van belgie naar nederland en omgekeerd alleen als je aan de grens bent kan je het adres ingeven en hy pikt dit onmiddelyk op
wat de tm tom 5 betrefd het is mogelyk om die software erop te zetten maar hoe dat weet ik niet, ik heb wel eens op twede hans by navigatie eentje gezien die het mits betaling het kon erop krygen
laat een ding goed duidelyk zyn dit heeft niets te maken met het kraken of wat dan ook
de software is orgineel van de mio
groeten jozef :lol:
beter inzicht krygen over de mio 268

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Terug naar “Mitac Mio”