Ervaringen Kenwood DNX8220BT t.o.v. RNS510

hanspost
Average Member
Average Member
Berichten: 63
Lid geworden op: 03 jun 2008 20:27

Ervaringen Kenwood DNX8220BT t.o.v. RNS510

Bericht door hanspost »

Zoals beloofd zou ik mijn ervaringen met jullie delen m.b.t. de nieuwe Kenwood DNX8220BT, omdat mijn prachtige RNS510 was gestolen. Alles is keurig ingebouwd en bluetooth telefoon, stuurbediening (volume) en alarm werkt naar behoren (dat hoop ik dan toch!). Ik heb er inmiddels 3 dagen mee gereden.

In het algemeen vind ik het een mooi apparaat, maar behoorlijk lastig en soms ronduit onhandig qua bediening. De RNS kon ik moeiteloos doorgronden zonder handleiding, maar de Kenwood handleiding heb ik helemaal doorgelezen. Dit komt mede door de enorme functionaliteit, maar ik vind het gewoon erg onhandig om te switchen tussen de verschillende onderdelen. Ik zie het liefste gewoon een knop (ala RNS) ipv allerlei fraai weergegeven menuutjes. De knopjes van de Kenwood zijn idioot klein. Sommige hebben een dubbele functie en je moet ze echt een tijdje gebruikt hebben voor je ze blindelings weet te vinden.

Qua audio en DVD gewoon een goed apparaat met onvoorstelbaar veel instelmogelijkheden. Ga ik hier niet bespreken, zijn andere forums voor. Meegeleverde afstandbediening is leuk, maar voor de berijder van de auto niet bruikbaar. Wederom veel te veel mogelijkheden en te kleine knopjes.

De (Garmin) navigatie doet wat hij moet doen: hij brengt je keurig van A naar B. Grafisch is het veel minder dan de RNS510. Het lijkt wel een soort stripboek waar je naar kijkt ipv een wegenkaart. Wel heel goed afleesbaar. De gesproken aanwijzingen zijn echter uitstekend en ook de begeleiding rondom afslagen is prima. Ik heb nu de vrouwelijke computerstem aanstaan en dat gaat goed, op een paar lachwekkende uitspraken na.

Herberekenen van de route gaat snel. De fix bij een koude start duurt iets langer dan de RNS510, maar hij ziet wel veel satellieten. Verder heb je natuurlijk geen dekking in tunnels, maar bomen en hoge gebouwen leveren tot nu toe geen problemen op. Inmiddels heb ik de meest recente kaart van City Navigator (2009) erop staan, maar merk nog geen verbeteringen. De fouten in mijn directe omgeving zitten er nog steeds in, maar dat is meer een kaartprobleem natuurlijk.

Ook een duidelijk verschil met de RNS is de tijd die het apparaat nodig heeft om te herkennen dat ik afwijk van de voorgestelde route. Logisch, gezien de techniek maar duidelijk merkbaar. Het maakt niet uit of ik WAAS aanzet of niet. Omleiden om de files via TMC werkt goed. Het systeem stuurt me niet heel de tijd over snelwegen, dus de eerdere ervaringen op dit forum kan ik tot nu toe niet onderschrijven. Hij adviseert zelfs de sluipwegen naar mijn woning, terwijl de snelweg dan een goed alternatief is. Ik heb natuurlijk geen wegen uitgesloten in de instellingen.

De telefoon werkt prima via Bluetooth. Ik heb geen premium carkit in mijn Passat en had dan ook geen telefoonboek ondersteuning. Dat heeft deze Kenwood wel. Onhandig is dan weer dat als je aan het navigeren bent en de telefoon gaat het scherm automatisch switched naar de telefoon. Ik zou liever zien dat hij naar het navigatiescherm terug gaat na een paar seconden. Nu moet je dat kleine knopje weer zien te vinden.

Kortom: de Kenwood is een mooi apparaat die doet wat hij moet doen. Zeker voor audiofreaks veel toeters en bellen. De RNS510 is echter op bijna alle fronten beter! Veel mooier scherm. Veel logischer qua knoppen en menuutjes en fraaier geïntegreerd in mijn Passat. Als de volgende RNS minder diefstalgevoelig is zou ik hem zeker weer overwegen, want missen doe ik dat fantastische apparaat zeker!
Volkswagen Passat Comfortline Bluemotion
Executive Plus pakket + TomTom740 + alarm!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

Bedankt voor je zeer uitvoerige verhaal. Zeer lezenswaardig.

We moeten nog eens testen hoe dat zit met het "uitsluiten van snelwegen" Dat ging in onze test dus helemaal fout, en dat was in lijn met wat er ook op duitse fora geschreven werd.
Maar bij jou gebeurt dat dus niet, als ik het goed begrijp....

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
mike4066
Junior Member
Junior Member
Berichten: 34
Lid geworden op: 22 jul 2008 19:25

Re: Ervaringen Kenwood DNX8220BT t.o.v. RNS510

Bericht door mike4066 »

hanspost schreef:ik vind het gewoon erg onhandig om te switchen tussen de verschillende onderdelen. Ik zie het liefste gewoon een knop (ala RNS) ipv allerlei fraai weergegeven menuutjes. De knopjes van de Kenwood zijn idioot klein. Sommige hebben een dubbele functie en je moet ze echt een tijdje gebruikt hebben voor je ze blindelings weet te vinden
Dat was voor mij de voornaamste reden om voor de DNX5220BT te kiezen, die heeft een wat kleiner scherm maar wel fatsoenlijke knoppen voor de hoofdfuncties en volume. De RNS510 ken ik verder niet, weet dus ook niet wat ik mis :wink:

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

hanspost schreef:Ik heb natuurlijk geen wegen uitgesloten in de instellingen.
Ook naar aanleiding van onze eerdere experimenten zou dat wel een keer moeten gebeuren om te zien of je nog net zo goed begeleid wordt.
hanspost schreef:Als de volgende RNS minder diefstalgevoelig is zou ik hem zeker weer overwegen, want missen doe ik dat fantastische apparaat zeker!
De diefstalgevoeligheid zit hem in de manier van inbouwen en heeft niets met het apparaat zelf te maken. Jouw Kenwood is nog sneller te verwijderen dan de RNS510 wegens het ontbreken van de 4 Torx schroeven!
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
hanspost
Average Member
Average Member
Berichten: 63
Lid geworden op: 03 jun 2008 20:27

Bericht door hanspost »

Ik zal vandaag eens testen met het uitsluiten van snelwegen en laat het jullie weten.
Wat betreft de diefstalgevoeligheid: tsja, het is bekend dat ook deze Kenwood snel te verwijderen is. Er zit nu wel alarm op de auto dus laten we hopen dat dat afdoende is. Ik denk overigens wel dat de RNS510 veel geliefder is vanwege de slechte levertijden op dit moment en de mooie integratie in de complete VAG-lijn.
Volkswagen Passat Comfortline Bluemotion
Executive Plus pakket + TomTom740 + alarm!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

hanspost schreef:Het lijkt wel een soort stripboek waar je naar kijkt ipv een wegenkaart
Waar je het hebt over de presentatie op het scherm moet ik je helemaal gelijk geven. Het is zo'n beetje de vergelijking waar ik zelf naar heb gezocht en dat is precies wat ik op deze plaatjes tegen heb. Ze zijn ontworpen voor een 3.5" schermpje van een Garmin en gewoon naar 200% opgeblazen waardoor dit vreemde effect optreedt. Moet je je voorstellen als je het nog groter maakt op formaat laptop!

Als je dan ziet wat een fantastische resolutie een programma als iGo op een laptop weet te realiseren, dan heeft Kenwood daar ook nog wel wat ontwikkelingswerk te doen :oprug:
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gentry
Senior Member
Berichten: 2333
Lid geworden op: 29 mar 2004 10:19

Bericht door Gentry »

Leuk verhaal! En bevestigt wat ik al heel lang verkondig.
De Kenwood is gewoon uitgebreider dan de RNS510, en zoals je schrijft doet ie wat ie moet doen, en daar gaat het om! We zijn het er allemaal wel over eens dat het navigatiebeeld mooier kan, maar evengoed is het altijd wel duidelijk en geeft ie goede aanwijzingen op de goede momenten, voor iemand die nog nooit zoiets gehad heeft gaat er een wereld open.

Ik ben geheel met je eens dat Kenwood die onderste knopjes te klein heeft gemaakt, bij mijn toestel zijn ze prima, ik begrijp niet dat ze dat veranderd hebben.

Kortom, voor het geld op dit moment nog steeds het meest aan te bevelen universele Multimedia dubbeldin toestel
[size=75]Kenwood DNX9260BT, Hirschmann CarTV, Alpine DHA-S690 [/size]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
hanspost
Average Member
Average Member
Berichten: 63
Lid geworden op: 03 jun 2008 20:27

Bericht door hanspost »

Vanmorgen heb ik even kunnen testen met de instelling: vermijd snelwegen. Dat was geen succes!! Weliswaar werden de snelwegen inderdaad keurig vermeden, maar hij besloot om de N59 (Rotterdam - Zierikzee) ook maar als snelweg te zien. Ik werd er doorlopend afgestuurd, terwijl het toch echt een N-weg is! Na aanpassing van de betreffende instelling werkte het systeem weer prima.

Ik meen me te herinneren dat de klacht juist was dat je telkens weer naar een snelweg gestuurd werd, maar bij mij werkte het dus precies andersom. Snelwegen werden vermeden, maar dus ook de betreffende N-weg. Of dat representatief is voor alle N-wegen weet ik nog niet. Ik zal de komende dagen af en toe nog een testen.
Volkswagen Passat Comfortline Bluemotion
Executive Plus pakket + TomTom740 + alarm!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

Dit is hetzelfde als wat onze Oosterburen vastgesteld hadden, een N weg werd als Autobahn gezien.
Wij hadden het andersom, we reden op een N weg parallel aan de A12 en hij wilde ons voortduren terug hebben op de A12, zie het draadje.

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

Dan kunnen we nu toch wel voorzichtig de conclusie gaan trekken dat je deze optie niet moet nemen omdat de hele manier van routeren daarmee niet meer deugt. Sterker, je kunt in zeer vervelende situaties verzeild raken.
Zoals ik al eerder opperde komt deze manier van berekenen waarschijnlijk uit de VS waarbij een andere classificatie van wegen wordt aangehouden. Ik denk dat het heel dom is van Kenwood/Garmin
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
hanspost
Average Member
Average Member
Berichten: 63
Lid geworden op: 03 jun 2008 20:27

Bericht door hanspost »

Die conclusie had ik voor mezelf ook al getrokken. Je kunt beter ervoor kiezen om een gedeelte van de route te omzeilen. Die opties zijn weer wel redelijk goed te gebruiken.
Volkswagen Passat Comfortline Bluemotion
Executive Plus pakket + TomTom740 + alarm!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

Het is een beetje ver weg om een "echte test" te doen, en wel naar Zuid-Frankrijk als je de Autoroutes wilt mijden. Dat kan heel goed, vanaf Lille via de N17 naar Parijs, en dan de N6/7 naar het zuiden. Zó reed ik dat vroeger ook, en als ik dit programmeer kan dat ook met de VDO, op m'n dooie gemakkie naar het zuiden.
Maar met de Garmin/Kenwood zal dat niet gaan, vrees ik. Wie test het uit, desnoods in simulatie-mode?

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Piet22
Normal Member
Normal Member
Berichten: 181
Lid geworden op: 12 jun 2008 14:26

Bericht door Piet22 »

Even wat suggesties:

1. Als je over een N-weg wil rijden dan kan je de optie "snelwegen vermijden" aanzetten, en vervolgens één of meerdere tussenpunten op een N-weg invoegen. Dan kiest Garmin wel de N-weg.

2. Je kunt ook zelf een route definieren en opslaan op de Garmin om meerdere keren te gebruiken.
Je kunt routes (bijvoorbeeld een vakantiereis) ook op de PC via het Garmin programma Mapsource of via Google Earth tot in details vastleggen, en deze route vervolgens met behulp van het inmiddels welbekende USB-kabeltje op de Garmin zetten.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

Bedankt voor je suggesties.

1) Die optie is wel errug bewerkelijk, dat doe je niet zomaar even als je ergens naartoe moet.

2) Zeker een goeie mogelijkheid als je een vakantie reis plant.
Maar als je daar dan onderweg even van afwijkt omdat je toch graag ook nog dat leuke stadje wilt bezoeken en dan een eindje om gaat rijden, zal dat niet meer kloppen. Dan moet je al je laptop bij je hebben onderweg en moeder de vrouw zal dan een nieuwe route moeten uitstippelen op de laptop.
En tsja, hoe was het ook al weer? Navi's waren er toch juist (ook) om dit soort klussen uit haar handen te nemen, als ze al weet hoe dat zou moeten?

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

Prima suggestie, maar ook om te janken!
Maar nu dacht ik dat je zo´n systeem juist had om jou van advies te dienen en niet dat je zelf iets gaat uitzoeken en het vervolgens aan je dure navigatiesysteem aanbiedt om te verorberen.

Het gebruik van het eerder genoemde route-criterium deugt niet en het is belachelijk dat je dat met trucjes aan zou moeten passen. En dan nog is het maar de vraag of Garmin vindt dat je tussen twee " N-weg punten" de N-weg moet nemen. Een hachelijke onderneming!

We hebben al eerder een rapport gezien over rare route-adviezen door het merendeel van de apparatuur op de markt. De VWA zou dit soort toestellen moeten verbieden omdat het tot zeer gevaarlijke situaties zou kunnen leiden :wink:
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
hanspost
Average Member
Average Member
Berichten: 63
Lid geworden op: 03 jun 2008 20:27

Bericht door hanspost »

Ik ben het met de voorgangers eens dat het veel te bewerkelijk is om tussenpunten te gaan benoemen. Overigens moeten we het probleem niet groter maken dan het is. In veruit de meeste gevallen wil je zo snel mogelijk van A naar B en dan ga je snelwegen niet uitsluiten. Dat zou wel kunnen in het geval van tolwegen, maar die optie kent Garmin gelukkig ook. Voor mij is het dan ook geen optie om de snelwegen uit te sluiten, maar het feit blijft dat het gewoon goed moet werken, ook voor N-wegen.
Volkswagen Passat Comfortline Bluemotion
Executive Plus pakket + TomTom740 + alarm!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

Nu ben je in omstandigheden dat je je in een Brommobiel moet verplaatsen door het land.
Je kiest op aanraden van een leverancier en op basis van de wervende teksten voor de aanschaf van een van deze Kenwoods. Je mag dan niet op een autosnelweg komen met je 45 km voertuig en je kiest voor snelwegen vermijden.
Voilá, daar zit je met de gebakken peren. Je ziet dan wel heel erg veel landschappelijk en stedelijk `schoon` :oops:
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

Niet alleen als je van een brommobiel gebruik moet maken gaat dat niet met deze Garmin/Kenwood.
Ook als je, om andere redenen geen zin hebt over de snelweg te rijden gaat dat niet, in elk geval niet goed.

Navi's zijn er niet alleen voor de gehaaste, zakelijke rijder, maar ook voor de toerist. Daar hoor ik zo langzamerhand ook bij, vaak kies ik er voor om N/B-wegen te gebruiken om me ergens naartoe te begeven. Die snelweg ken ik zo langzamerhand wel, met de dikke miljoen kilometers die ik in al die jaren afgelegd heb, grotendeels over snelwegen.
Nu is het tijd om van autorijden te genieten, en dat kan nog volop, gelukkig :D

Ik blijf dus van mening dat dit een serieuze misser is.
Van Gentry heb ik nog niet gehoord wat zijn kontakten met Kenwood dienaangaande opgeleverd hebben.

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

Ik bedoelde te zeggen dat je als gewone automobilist in het geval het `mis` dreigt te gaan, altijd nog naar de snelweg kunt. Als brommobilist mag je daar niet komen met je pruttelbak :(
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gentry
Senior Member
Berichten: 2333
Lid geworden op: 29 mar 2004 10:19

Bericht door Gentry »

Het wordt nu wel erg opgeblazen dit.
Maar goed, ik heb het bij Kenwood gemeld, ik hou ze warm daar.

Wel mooi een dubbeldin in een brommobiel.... :lol:
[size=75]Kenwood DNX9260BT, Hirschmann CarTV, Alpine DHA-S690 [/size]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
hanspost
Average Member
Average Member
Berichten: 63
Lid geworden op: 03 jun 2008 20:27

Bericht door hanspost »

Nog een ander minpuntje ontdekt van de Kenwood t.o.v. de RNS (ging het topic tenslotte over!): het geluid gaat niet automatisch harder/zachter bij verandering van snelheid. Ik heb de handleiding al verschillende keren doorgebladerd, maar kan het nergens vinden, maar door alle toeters en bellen kan ik er ook gewoon overheen kijken natuurlijk.
Volkswagen Passat Comfortline Bluemotion
Executive Plus pakket + TomTom740 + alarm!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

Geen snelheidssignaal dan meteen ook maar geen GALA?
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
hanspost
Average Member
Average Member
Berichten: 63
Lid geworden op: 03 jun 2008 20:27

Bericht door hanspost »

Sorry Gerritje, ik kan je even niet volgen??
Volkswagen Passat Comfortline Bluemotion
Executive Plus pakket + TomTom740 + alarm!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

Je kunt voor de aansluiting van de Kenwood gerbuik maken van een verloopsnoer van Quadlock-ISO maar ook van een echte adapter. Alleen met de laatse heb je dan op Pin A1 een snelheidssignaal. Aangezien de Kenwood geen aansluiting voor dit signaal kent kan er waarschijnlijk ook niets snelheidsafhankelijk geregeld worden. Mocht die mogelijkheid wel aanwezig zijn en men heeft je alleen een verloopsnoertje geleverd, dan zit er geen puls op A1 en werkt het ook niet
Het was toch zo'n fijn toestel :wink:
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
hanspost
Average Member
Average Member
Berichten: 63
Lid geworden op: 03 jun 2008 20:27

Bericht door hanspost »

Ik moet volgende week even terug naar de dealer die alles ingebouwd heeft. Ik heb nl ook problemen met de radio ontvangst. Het signaal is eens tuk zwakker geworden, ook bij de niet-commerciële zenders. Ik zal dan tevens de vraag voorleggen mbt snelheidsafhankelijk geluid.
Volkswagen Passat Comfortline Bluemotion
Executive Plus pakket + TomTom740 + alarm!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken
    Laatste bericht
  • Complete VDO PC5700 + Kenwood DDX-7029 + Kenwood CAW-1000RV
    door gniewold » 05 apr 2015 23:04 » in Te Koop Aangeboden
    Reacties: 0
    Weergaves: 746
  • Ervaringen delen mbt de DNX7250DAB
    door supersjors » 24 okt 2014 10:10 » in Kenwood
    Reacties: 0
    Weergaves: 594
  • Navigatie rns510 look
    door Schreur » 18 mei 2017 13:15 » in V.A.G
    Reacties: 0
    Weergaves: 1563
  • synchronizer RNS510
    door neusie578 » 25 nov 2014 23:22 » in V.A.G
    Reacties: 1
    Weergaves: 531
  • RNS510 in vw Golf 6
    door FantheMan » 17 okt 2019 07:41 » in V.A.G
    Reacties: 1
    Weergaves: 544
  • RNS510 GTI V vervangen
    door vtrik » 14 jun 2019 16:27 » in V.A.G
    Reacties: 0
    Weergaves: 467
  • probleem RNS510 wisselaar
    door michelbrand1976 » 10 mei 2016 23:32 » in V.A.G
    Reacties: 0
    Weergaves: 544

Terug naar “Kenwood”