i30 snelheidspuls voor CC

Alles met betrekking tot Hyundai navigatie
Trust
New Member
New Member
Berichten: 2
Lid geworden op: 19 jul 2012 23:46

i30 snelheidspuls voor CC

Bericht door Trust »

Op zoek naar info voor het inbouwen van de Waeo MS50 cruise control in mijn i30 , kwam ik op dit forum terecht .
Bij mijn type bj 2009 1.6 16v is de gasklep nog kabel-bediend , servo met vacuum aansluiting is al gemonteerd ook de bedrading naar binnen , evenals de kopp. en rempedaal schakelaars
Vandaag de orginele Hyundai knoppen voor de stuurbediening gehaald , opengemaakt en de schakeling aangepast voor de MS50 . Clockspring (volbezet) zat er al in vanwege stuurbed. radio .
Nu ben ik dus op zoek naar het punt op de teller module waar ik het speedsignal kan weghalen (blauwe draad zit niet in de radiostekker) Ik weet dat de gever op de bak zit maar alle bedrading ligt netjes achter het dashboard en ik ga liever niet nogeens door de vloer en peuter de connector van de gever open .(vocht indringing)
Ik zag hier een mooi lijstje staan met puls aaansluitingen , helaas alleen van oudere type's Hyundai .
Wie kan me helpen ?
CC print mod.JPG
CC servo placed.jpg
Wim
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Trust
New Member
New Member
Berichten: 2
Lid geworden op: 19 jul 2012 23:46

puls hyundai i30

Bericht door Trust »

Ik had deze info hier gezocht en een posting gedaan , waarschijnlijk niet door de ballatage commissie gekomen .
Intussen heb ik het gevonden en wil het toch delen met jullie .
cockpit plan.jpg
cockpit plan.jpg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Terug naar “Hyundai”