Nieuwe kaarten 2006/07

In deze rubriek kun je alles vinden over C-IQ software
Gebruikersavatar
Gene
Moderator
Moderator
Berichten: 1345
Lid geworden op: 28 okt 2004 09:54

Nieuwe kaarten 2006/07

Bericht door Gene »

De nieuwe navigatiekaarten voor C-IQ zullen naar verwachting medio mei/juni verzonden gaan worden. Deze release zal naar alle waarschijnlijkheid 2005/06-2 gaan heten en voorzover bekend zal er bij Teleatlas een uitbreiding zijn met een aantal (voormalige) Oostbloklanden. tw. Tsjechie, Slowakije, Polen en Hongarije.

Aldus informatie uit zeer welingelichte bron. :whistle:


Laten we hopen dat de update's dit jaar dan ook werkelijk VOOR de vakanties komen, dan hebben we er nog iets aan. :wink:
VRX633r, MR6000, PC5500, PC5400, PC5200, RC5400, MA1410, MT5010/01 en CeNet 12 cd wisselaar, MS4100.
Mobiele navigatie PN2050, Parrot CK3100.
Het meeste ingebouwd in mijn Alfa 166JTD.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

Hallo Gene,

Da's mooi, en een bevestiging van wat al eerder geschreven is.
We hebben het eerder gehad dat, naarmate de tijd vorderde de datum naar achteren schoof, maar dat is nu dus niet het geval :Yes:

Let's keep our fingers crossed

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Toho_NL
Moderator
Moderator
Berichten: 2525
Lid geworden op: 29 okt 2003 09:36

Bericht door Toho_NL »

Dat klinkt allemaal zeer mooi :). Maar inderdaad nu maar hopen dat ze de DVD's nu eens voor de vakantie kunnen sturen, dan hebben we er 'echt' wat aan... Weet je trouwens ook wat er bij Navteq toegevoegd wordt? Wellicht de Baltische staten??

Ze zouden ook de nieuwe versies meteen op Internet kunnen zetten, zodat men de CD's / DVD kan downloaden nog voordat ze in de bus liggen (als het krap wordt qua tijd voor de vakantie)...

Groetjes,

Toho_NL.
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

Weet je trouwens ook wat er bij Navteq toegevoegd wordt
Laat Navteq nu eerst en vooral eens beginnen met het toevoegen van al die informatie die ontbreekt t.o.v. de Teleatlas kaarten :lol:
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Toho_NL
Moderator
Moderator
Berichten: 2525
Lid geworden op: 29 okt 2003 09:36

Bericht door Toho_NL »

Dit is al lang het geval :P. Nee ff serieus, ik denk dat er een enorme verbetering zal optreden in Spanje en Portugal op de DVD van Navteq. Ook Italië zal stukken beter afgedekt zijn. Maar, ik ben het met je eens dat dit nu, op onze DVD, nog niet het geval is... Daar heeft TeleAtlas een betere dekking (heb het niet zelf ervaren, maar ben wel overtuigd). Laten we bij de nieuwe DVD nog eens kijken, ok?

Groetjes,

Toho_NL.
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

ik denk dat er een enorme verbetering zal optreden in Spanje en Portugal op de DVD van Navteq. Ook Italië zal stukken beter afgedekt zijn
Voor de goede orde: ik veronderstel dat je denken en hopen door elkaar haalt.

Het is al meermalen ter sprake gekomen dat het heel lang (Veel te lang) duurt voordat de kaartenbakkers alle databasewijzigingen ook in hun software hebben verwerkt.

Gewoon een HD systeem of desnoods zoals de nieuwe MS5200 met SD card en dan per abonnement elke week de updates downloaden. Daar heb ik meer fiducie in dan het hopen op een correctie of aanvulling.
Ik gok er voorlopig op dat ook de komende edites van Navteq nog veel te wensen over zullen laten.
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

Aha, de gokwinkel is geopend :D

Ik zet er op in dat de nieuwe Spanje en Portugal op de DVD/CD wel die door Navteq aangekondigde dekkingsgraad hebben, en dus dat er een heeeeeleboel toegevoegd is. En dat zou dan, samen met de van Navteq bekende nauwkeurigheid moeten zorgen voor Spanje/Portugal dat op z'n minst vergelijkbaar is met de TA.
Wedje maken :?:

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gene
Moderator
Moderator
Berichten: 1345
Lid geworden op: 28 okt 2004 09:54

Bericht door Gene »

Ik zet 1 bakkie koffie in op een plek naar keuze.
VRX633r, MR6000, PC5500, PC5400, PC5200, RC5400, MA1410, MT5010/01 en CeNet 12 cd wisselaar, MS4100.
Mobiele navigatie PN2050, Parrot CK3100.
Het meeste ingebouwd in mijn Alfa 166JTD.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

Maarre, waarop zet je dan in?
Is 'ie wel "compleet" of denk je dat dit (nog) niet het geval is?

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gene
Moderator
Moderator
Berichten: 1345
Lid geworden op: 28 okt 2004 09:54

Bericht door Gene »

Om het spannend te houden beweer ik het tegenovergestelde van wat jij aangeeft. :speechless:
VRX633r, MR6000, PC5500, PC5400, PC5200, RC5400, MA1410, MT5010/01 en CeNet 12 cd wisselaar, MS4100.
Mobiele navigatie PN2050, Parrot CK3100.
Het meeste ingebouwd in mijn Alfa 166JTD.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Toho_NL
Moderator
Moderator
Berichten: 2525
Lid geworden op: 29 okt 2003 09:36

Bericht door Toho_NL »

Ik moest net het C-IQ Service Centre bellen om e.e.a. te vragen over mijn 'tegoeden' en heb meteen even geïnformeerd naar de nieuwe kaarten...

De nieuwe kaarten gaan 2006/07 heten en worden nu al in Duitsland verstuurd. Nederland is over een week of 2 aan de beurt. Men kan hem nu nog niet toesturen (in Nederland), omdat het alleen internationaal verstuurd wordt (een heel land tegelijk, zo zei men me). Bellen met de melding dat je huidige CD / DVD beschadigd is heeft ook geen nut, want dan krijg je nog de 2005/06 thuisgestuurd.

Ook komt de 2006/07 nog niet downloadbaar op de website van C-IQ. Dat komt pas als het naar alle landen verstuurd is (en het dus geen 'nieuwe' versie meer is).

Of er nieuwe software (de MO5598 / MO5712) meegestuurd wordt weet ik niet.

Groetjes,

Toho_NL.
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gene
Moderator
Moderator
Berichten: 1345
Lid geworden op: 28 okt 2004 09:54

Bericht door Gene »

Dus goed nieuws, Ik vermeldde al dat de versie naar alle waarschijnlijkheid 2005/6-2 zou heten maar blijkbaar wordt het dus 2006/07. What's in the name zou ik maar zeggen. Belangrijk is dat de versie binnenkort komt. Dit is dus de 2e update binnen een jaar :D Het gaat in ieder geval goed.
VRX633r, MR6000, PC5500, PC5400, PC5200, RC5400, MA1410, MT5010/01 en CeNet 12 cd wisselaar, MS4100.
Mobiele navigatie PN2050, Parrot CK3100.
Het meeste ingebouwd in mijn Alfa 166JTD.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

Als je naar de C-IQ site gaat en daar naar je instellingen kijkt zul je zien dat er inmiddels ook gewag gemaakt wordt van die 2006/07 kaarten :idea:
Verander je dat dan, dus je doet net alsof je die al hebt, dan blijkt ook dat je in Duitsland de TMC-Pro kunt bestellen en dat in Frankrijk nu inderdaad V-Trafic beschikbaar is :!:
Interessant dus, zeker dat laatste om voor een korte periode te boeken. Een heel jaar is wel kostbaar :oops:

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Toho_NL
Moderator
Moderator
Berichten: 2525
Lid geworden op: 29 okt 2003 09:36

Bericht door Toho_NL »

Inderdaad goed om te zien dat dit nu mogelijk is :). Zou dit niet werken als je een 2005/06 DVD hebt? Wat gebeurt er, weet iemand dat, als ik het toch bestel en dan de 2005/06 DVD gebruik? Ga de eerste week van mei naar Frankrijk en had het wel ff willen zien hoe het gaat, maar ja dan is de DVD nog niet beschikbaar :(. Zou iemand trouwens, met een systeem anders dan een MS5400 / MS5500, willen kijken of voor zijn / haar systeem dit ook beschikbaar komt als je de 2006/07-versie selecteert? Wellicht is het namelijk ook software-afhankelijk ofzo.

Even voor de handigheid de prijzen van de Pay-TMC zenders:

V-Trafic:

1 dag: €3,99
3 dagen: €11,97
1 week: €19,99
1 maand: €19,99
1 jaar: €119,00
2 jaar: €189,00

TMCPro:

1 dag: €2,99
3 dagen: €8,97
1 week: €19,99
1 maand: €19,99
1 jaar: €44,90
2 jaar: €89,80

Groetjes,

Toho_NL.
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

Goeie vraag :idea:

De TMC-Codes staan al op de eerdere DVD's, ik gebruik die tenslotte al een paar jaar in combinatie met mijn "franse TMC-box". Maar het zou kunnen zijn dat er nog andersoortige codes op die nieuwe DVD staan die je nodig hebt voor de vrijschakeling van V-Trafic.
Je zou het gewoon kunnen proberen, kost je een maandje vrijschakeling voor € 19,99. Zonde natuurlijk als het niet blijkt te werken, maar ja, soms kost experimenteren wat.... :wink:
Wanneer precies ga je weg?

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Toho_NL
Moderator
Moderator
Berichten: 2525
Lid geworden op: 29 okt 2003 09:36

Bericht door Toho_NL »

Ik ga zaterdag de 29e 's ochtends vroeg weg. Ik ga maar een week en ga naar de Mont Ventoux. We zullen daar meer fietsen dan autorijden, dus dan heb je geen TMC nodig ;). Het lijkt me toch dat het mogelijk moet zijn om het te kunnen gebruiken. Maar ja, je kan ook weer niet voor niks het pas selecteren vanaf de 2006/07-versie...

Groetjes,

Toho_NL.
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

Als je, door te fietsen zó de benzine uitspaart, hou je misschien wat over voor een experimentje :)
Want die heen-en-terugreis gaat dus wel met de auto, en dan komt V-Trafic goed van pas.

Maar volgende week zaterdag zul je die nieuwe DVD niet in huis hebben, vrees ik.

Overigens, je rijdt via Luxemburg neem ik aan? Dan ben ik benieuwd of je nog last hebt van die bug, ik denk het niet dus.

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Toho_NL
Moderator
Moderator
Berichten: 2525
Lid geworden op: 29 okt 2003 09:36

Bericht door Toho_NL »

We gaan niet fietsen om benzine uit te sparen :P. Ik kan weleens kijken of ik het kan bestellen via de telefoon. Dan zou ik het ook voor 2 dagen kunnen bestellen (dag heenreis en dag terugreis). Ik zal ze eens bellen zometeen.

Wel jammer dat de DVD dan nog niet in huis is. Maar goed, we krijgen hem nu eens een keer vóór de zomervakantie... Dat is al heel wat ;).

Ik ga inderdaad via Luxemburg, dus dan kan ik meteen kijken of de bug eruit is (de bug was dat bij het binnenrijden de optie "Verkeersinformatie gebruiken" uitging en niet meer aanging als je Luxemburg verlaat). Ik laat dat dan nog weten.

Groetjes,

Toho_NL.
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Toho_NL
Moderator
Moderator
Berichten: 2525
Lid geworden op: 29 okt 2003 09:36

Bericht door Toho_NL »

Ik heb even contact gehad en mij werd verteld dat als het niet te selecteren is, dat het dan ook niet te bestellen is. Op de vraag of het technisch gezien niet mogelijk was (als ik dus gewoon zou simuleren dat ik een nieuwere versie heb en het dan via Internet zou bestellen) kon men me geen antwoord geven. "Als het er niet staat dan kan je het ook niet bestellen meneer, simpel toch?".

Toch maar niet doen dus...

Groetjes,

Toho_NL.
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

Er kan inderdaad heel wel een koppeling zitten met de nieuwe DVD/CD voor dit stuk. En dus dat het niet werkt als je de oudere DVD gebruikt.

Ik herinner me nu dat ik destijds een fout maakte bij de eerste aanmelding in april 2004 bij C-IQ, ik had de 2003/2-DVD en maakte een fout door de 2004/1 in te geven. Voor die laatste kreeg ik een code en die werkte dus niet als ik de 2003/2 er in legde.
Dat is bij C-IQ aangepast, ik kreeg vervolgens een code voor de 2004/1 en toen werkte het wel.

Hetzelfde zou nu het geval kunnen zijn, je krijgt dan een code die past bij de 2006/07 maar die werkt dan niet als je de oudere DVD er in stopt.
Omgekeerd werkt het wel, uiteraard. Je kunt altijd een nieuwere DVD gebruiken met je oorspronkelijke code, zolang je nog in het timeslot zit uiteraard :wink:

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Toho_NL
Moderator
Moderator
Berichten: 2525
Lid geworden op: 29 okt 2003 09:36

Bericht door Toho_NL »

Het lijkt me inderdaad ook zo dat dit zo is. Maar waarom zeggen ze me dat dan niet als ik ze bel (en kunnen ze me alleen maar zeggen dat als het er niet staat dat het dan niet gaat ;))? Ik ga het er maar niet op wagen. Ik wacht wel af tot ik de nieuwe DVD heb en zal dan eens kijken of dit werkt. Weet iemand trouwens of het mogelijk is dit met preview vrij te schakelen? Officieel vallen volgens mij alleen de kaarten en reisgidsen eronder, maar het zou wel handig zijn dit ook te kunnen testen.

Groetjes,

Toho_NL.
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

Toho_NL schreef:Het lijkt me inderdaad ook zo dat dit zo is. Maar waarom zeggen ze me dat dan niet als ik ze bel (en kunnen ze me alleen maar zeggen dat als het er niet staat dat het dan niet gaat ;))? Ik ga het er maar niet op wagen. Ik wacht wel af tot ik de nieuwe DVD heb en zal dan eens kijken of dit werkt. Weet iemand trouwens of het mogelijk is dit met preview vrij te schakelen? Officieel vallen volgens mij alleen de kaarten en reisgidsen eronder, maar het zou wel handig zijn dit ook te kunnen testen.

Groetjes,

Toho_NL.
Dat zou inderdaad handig zijn. Maar was het niet zo dat bij de kaarten-preview geen TMC meekwam?
Dan zeker geen V-Trafic :cry:

En wat zal ik zeggen van je eerste opmerking....
Hadden we enige tijd geleden niet de situatie dat men stelde dat de MRE's al op de DVD stonden en dat je alleen maar een code nodig had voor je 5500 om die vrij te schakelen?
Oftewel, wetenschap en daarmee uitspraken gebaseerd op diepgaande kennis van het systeem zul je er niet treffen, en wellicht ook niet moeten verwachten.
In dit geval is de uitspraak dat je 'm niet kunt bestellen omdat je de 2005/06 hebt correct en de facto kloppend :wink:

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Toho_NL
Moderator
Moderator
Berichten: 2525
Lid geworden op: 29 okt 2003 09:36

Bericht door Toho_NL »

Blijkbaar was ik vergeten om de nieuwe landen ook op dit forum te vermelden (daar waar ik ze wel op de Duitse fora gezet had):

Bij NT: Bulgaria, Croatia, Estonia, Greece, Latvia, Lithuania, Romania and Russia.

Bij TA: Belarus, Greece, Hungary, Lithuania, Romania and Russia.

Hierbij dient uiteraard wel opgemerkt te worden dat deze informatie niet uitgebreid zal zijn en het een 'eerste afdekking' betreft... Verwacht er dus niet al te veel van.

Deze info was te vinden bij C-IQ, maar is nu (helaas) niet meer aanklikbaar. Je kon eerst klikken op o.a. Europe 2 en dan zag je wat info.

Dit zijn de landen die ik heb kunnen vinden aan wat er nieuw zou zijn. Zodra iemand de nieuwe DVD / CD's heeft dan kunnen we checken of er nog meer nieuws bij zit.

Groetjes,

Toho_NL.
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Toho_NL
Moderator
Moderator
Berichten: 2525
Lid geworden op: 29 okt 2003 09:36

Bericht door Toho_NL »

Even een update: als je nu inlogt op de site van C-IQ en gewoon de 2005/06 geselecteert houdt kan je diverse producten bestellen. Daar staat nu nieuw bij (bij Navteq):

Estland, Griekenland, Kroatië, Letland, Litouwen en Roemenië. De andere landen komen (nog) niet terug... Je kan wel klikken op die landen en dan zie je de tekst (onder wegenkaarten) Oost Europa / Navteq. Je koopt dus alle landen uit Oost-Europa. Los gaat blijkbaar (nog) niet.

Als je trouwens klikt op Europa zie je bij de speciale producten de Radardetector Info Europa staan. Verander je echter naar 2006/07 (NT) dan zie je daar ook de Europe CD bij staan.

Groetjes,

Toho_NL.
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Toho_NL
Moderator
Moderator
Berichten: 2525
Lid geworden op: 29 okt 2003 09:36

Bericht door Toho_NL »

Nog iets nieuws gevonden op de website van C-IQ qua reisgidsen. Volgens mij bestond dit product nog niet (kan iemand dit bevestigen?) en ik ben dan ook benieuwd wat dit inhoudt:

Postcode Gids NL

Uiteraard zal het hier gaan om een gids met postcodes, maar wat ik me afvraag is wat je hiermee kan. Kan je alleen postcodes opzoeken of betekent dit dat je kan zoeken met postcodes of wellicht iets heel anders? Iemand een idee? Als de nieuwe CD's / DVD er is kan dit geprobeerd worden middels de preview-mogelijkheid.

Normale vrijgave kost trouwens €2,99 voor 1 dag, €9,99 per maand en €14,99 voor een heel jaar. Voor Groot-Brittannië is er de Postal Code Finder UK (even duur). Voor de andere landen bestaat zo'n gids niet.

Tevens nieuw (reisgids):

Tele Atlas Ski Guide D/A/CH/I/F

Deze kost ook €2,99 voor 1 dag, €9,99 per maand en €14,99 voor een heel jaar. Of dit alleen maar de plaatsnamen zijn of dat er ook uitgebreide informatie bij staat (qua grootte van het gebied, aantal liften, prijzen skipassen, etc.) weet ik niet. Ook dit is een interessante voor de preview ;).

Groetjes,

Toho_NL.
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken
    Laatste bericht
  • Nieuwe kaarten 990.xxx
    door japie57 » 19 mei 2017 13:11 » in TomTom
    Reacties: 10
    Weergaves: 2257
  • nieuwe kaarten 950.
    door japie57 » 20 mei 2015 18:25 » in TomTom
    Reacties: 2
    Weergaves: 941
  • nieuwe kaarten.
    door japie57 » 24 feb 2020 20:16 » in TomTom
    Reacties: 0
    Weergaves: 346
  • nieuwe kaarten.
    door japie57 » 02 jun 2020 22:55 » in TomTom
    Reacties: 0
    Weergaves: 306
  • nieuwe kaarten.
    door japie57 » 05 dec 2020 15:58 » in TomTom
    Reacties: 0
    Weergaves: 210
  • nieuwe kaarten.
    door japie57 » 22 mei 2021 16:34 » in TomTom
    Reacties: 1
    Weergaves: 296
  • nieuwe kaarten.
    door japie57 » 30 aug 2020 13:35 » in TomTom
    Reacties: 0
    Weergaves: 241

Terug naar “C-IQ zaken”