Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Ik heb een oude Acer en sinds kort een tomtom. Is het mogelijk om de software van de tomtom naar het kaartje van de acer te kopieren en dan met mn acer apparaat de tomtom versie te gebruiken? (zou leuk zijn voor mn moeder )
Misschien al 100 keer gevraagt, ik kon m zo snel niet vinden en ik hoor het graag van de beroepshobbieïsten!
Ik denk niet dat het gaat.
De TomTom software zal geschreven zijn voor TomTom hardware.
Voor wat betreft het kaartmateriaal durf ik ook de nodige twijfels te hebben.
Wellicht kan er andere software op de Acer, waarmee je hem een 'nieuw leven' kunt geven.
Hallo met de snater: Ik zit met het probleem dat MyDrive een nieuwe kaart heeft gedownload voor mijn tomtom GO6000.
als de download op 100% staat blijft MyDrive continue controleren maar installeert de kaart niet op mijn tomtom. Hoe zou ik dat op...
door Beckermanneke » 17 jul 2015 01:22 » in TomTom
Ik heb voor op mijn e-bike deze Tomtom GO Mobile aangeschaft, deze draai ik op mijn Samsung S5.
Maar wat mij tegenvalt is dat hij in de Fiets modus niet de kortste routes over fietspaden kiest, omdat ik bekend ben in de omgeving waar ik woon rij ik...
Ik ben nieuw op dit forum. Ik vraag me af of het mogelijk is om zenec-systeem te updaten met tomtomkaarten. Ik werk al jaren met tomtom en ben daar erg tevreden over. Het igosysteem zou het toe moeten laten maar ik weet niet hoe. Iemand een idee?...
Hallo, Wie kan er tegen vergoeding mijn Tomtom 910 upgraden naar de recentste versie alsook de flitspalen
Mjin apparaat is ongeveer 8 jaar oud.
Vooral de nieuwe kaart van Belgie en Frankrijk.
Graag iemand uit de omgeving van Brussel Belgie :D :D :D
door Beckermanneke » 10 sep 2015 17:10 » in TomTom
Ik heb een GO 6100 Wordt aangeschaft als vervanger van mijn Uban Rider die ook in de auto van mijn vrouw werd gebruikt, maar de kaart die door de GO 6100 World gebruikt wordt herkend een hoop huisnummers niet en kiest er zelf maar een uit :evil:...
Tomtom Start 60 te koop met lifetime kaarten, zuignap, USB-kabel en TMC-laad/antennekabel voor in de auto. Nieuwwaarde plm. € 200,-. nu voor € 95,- of goed bod.