Audi Navigation Plus

Alles met betrekking tot
Audi, Seat, Skoda & Volkswagen navigatie
Gebruikersavatar
Nestor A6
Starting Member
Starting Member
Berichten: 10
Lid geworden op: 18 nov 2003 02:15

Audi Navigation Plus

Bericht door Nestor A6 »

Beste mensen,

Ik kan echt niet begrijpen dat jullie een pioneer, becker of karin navi's in jullie Audi's inbouwen. Dat is toch zonde en ik vind het niet er uit zien. Voor hetzelfde geld of zelfs minder bouw je gewoon een origineel Navi Plus erin. Dat is toch het mooiste en het BESTE wat er is. Ik heb het gedaan en ik heb er helemaal geen spijt van al was ik er heel lang mee bezig want ja, als een Audi dealer niet weet hoe dat moet dan moet je zelf uitpuzzelen. Ik zou iedereen die een Audi rijdt willen aanraden om echt een Navi Plus erin te zetten want er is geen betere systeem en zeker geen mooier op de markt.

AUDI4EVER.

Groetjes,
Nestor.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
MAzlbeer
Junior Member
Junior Member
Berichten: 25
Lid geworden op: 30 jan 2004 11:23

Bericht door MAzlbeer »

Ehm....

Bij mijn weten kan je in een "gewone" audi niet achteraf een Navi+
inbouwen i.v.m. de indeling van de console.....

tenminste.... dat hebben ze mij verteld over mijn A6 Avant '99

wat voor audi heb jij dan?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Topsport
Senior Member
Berichten: 963
Lid geworden op: 02 okt 2003 09:26

Bericht door Topsport »

MAzlbeer schreef:Ehm....

Bij mijn weten kan je in een "gewone" audi niet achteraf een Navi+
inbouwen i.v.m. de indeling van de console.....

tenminste.... dat hebben ze mij verteld over mijn A6 Avant '99
volgens mij heeft MAzlbeer daar gelijk in, indeling is anders.wilde ook een originele seat navi hebben in mijn seat leon maar dat ging mooi niet, moest mooi een nieuw middenpaneel aanschaffen voor de prijs van ongeveer € 300 :!: heb ik dus echt niet gedaan :D
nestor A6 schreef:Ik kan echt niet begrijpen dat jullie een pioneer, becker of karin navi's in jullie Audi's inbouwen. Dat is toch zonde en ik vind het niet er uit zien. Voor hetzelfde geld of zelfs minder bouw je gewoon een origineel Navi Plus erin. Dat is toch het mooiste en het BESTE wat er is. Ik heb het gedaan en ik heb er helemaal geen spijt van al was ik er heel lang mee bezig want ja, als een Audi dealer niet weet hoe dat moet dan moet je zelf uitpuzzelen. Ik zou iedereen die een Audi rijdt willen aanraden om echt een Navi Plus erin te zetten want er is geen betere systeem en zeker geen mooier op de markt.
AUDI4EVER.

gelukkig is iedereen vrij om te kiezen wat voor systeem hij/zij in zijn/haar auto zet, een becker staat ook mooi in een audi(zelfde rode verlichting) er zijn ook mensen die een touchscreen navi willen en die kunnen kiezen uit bv een pioneer of kenwood( beide dvd-navigatie-systemen dus heel west europa op een dvd, en als je overstapt naar een ander merk auto neem je je navigatiesysteem gewoon mee, lukt bij een audi navi plus niet of je moet weer een audi kopen.

Topsport
[color=blue][b]VDO PC-5400/5500 , 2x MM-5000 , MI-2200 , RST-5400 , MT-5011 , CI-3000 , CIX-3000[/b][/color]
[b][color=red]Kenwood DDX-8027 , KCA-iP500 , Hirschmann CarTV , Parrot MK-6100[/color][/b]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
rmosk
New Member
New Member
Berichten: 4
Lid geworden op: 08 feb 2004 23:18

Bericht door rmosk »

Ik heb de foto's van Nestor mogen aanschouwen, en die navi+ zit er echt in! Wat betreft het ombouwen van die middenconsole hebben jullie wel natuurlijk gelijk, maar dat strookt niet met het antwoord van de dealer dat het niet kan!

Net als Nestor wilde ik ook niets liever dan een originele navi+ in mijn auto, dus de "zooi" ombouwen. Maar omdat het in eerste instantie al onduidelijk was of ik nu wel of niet een CAN-bus in mijn auto had, en de informatie over de noodzakelijke onderdelen om de boel om te bouwen ontbrak, laat staan dat ik ze ergens voor een redelijke prijs kon kopen, heb ook ik besloten een Becker aan te schaffen.... Maar toen hoorde ik het verhaal van Nestor, en begin ik weer hevig te twijfelen....

Wie weet kan ik met de hulp van Nestor toch nog een originele navi+ inbouwen!
Audi A6 2.4 Avant Quattro tip.tr.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
jankees
Junior Member
Junior Member
Berichten: 43
Lid geworden op: 16 feb 2004 13:54

Inbouw Navi + in A6

Bericht door jankees »

Hallo allemaal,

Het definitieve antwoord: een Navi + systeem achteraf inbouwen in een A6 is mogelijk. Dat weet ik omdat dat ik dat zelf gedaan heb in een A6 uit 99 (mj 00).

Het is een behoorlijke hoeveelheid werk, maar het is niet erg moeilijk.
In de meest in Nederland geleverde A6-en zit een enkel-din middenconsole, hier past een brede Audi autoradio in, of een gewone autoradio, waarbij er aan beide zijkanten een opvulstukje zit. Een enkele A6 is geleverd met de Symphony radio, die dubbel-din afmetingen heeft. In het laatste geval is het helemaal simpel, radio er uit, Navi + erin, stekkers aansluiten en klaar.

Ik had een A6 met een enkel-din middenconsole en heb dus voor volledige ombouw gekozen. De volledige lijst met onderdelen en officiele prijzen zal ik binnenkort even posten.

Mijn A6 heeft nog geen Can bus, mijn Navi + wel. Dit maakt niets uit zolang je de informatie niet in je dashboard in het BIS (Bestuurders Informatie Systeem) wilt laten zien.

Ik heb in eerst instantie via Ebay in Duitsland een Navi + (700 euro) aangeschaft, vervolgens heb ik een dubbeldin middenconsole frame (100 euro) aangeschaft en een nieuw climatronic bedieningspaneel (50 euro) . Een asbak vond ik niet nodig (kost meer dan 100 euro nieuw bij Audi). Een complete aansluitset en een GPS antenne heb ik ook in Duitsland bij www.navisys.de aangeschaft. Het enige Audi onderdeel dat ik nieuw heb besteld is het afdekplaatje bij de bekerhouder bovenin de middenconsole en de sleuteltjes om de Navi + te kunnen verwijderen. Nu heb je alle onderdelen die je nodig hebt om te kunnen navigeren (afgezien van de Blaupunkt Travelpilot CD Rom).

De ombouw van de middenconsole is het meeste werk, ik ben er ongeveer een middagje zoet mee geweest. De meeste aansluitingen van de oude radio kunnen direct op de Navi + aangesloten worden, het apparaat werkt dan ook al direct. De extra aansluitingen die je nog moet aanleggen zijn een snelheidssignaal (Gala), K-diagnose en de GPS antenne. Het Gala signaal zit of al in de aansluitstekker van je radio, als deze al een snelheidsafhankelijke volumeregeling heeft, of je haalt het van de verdeelstekker achter je kombi-instrument. K-diagnose is het systeem waarmee alle functies van alle electronische apparaten in de auto worden uitgelezen. Deze aansluiting is niet echt noodzakelijk, maar wel handig. GPS antenne is een kwestie van inpluggen en op je dashboard plakken.

Vervolgens ben ik verder gegaan met de inbouw van de CD-wisselaar en TV tuner en wacht ik op de inmiddels (ook via Ebay) bestelde TMC box. Als dat er in zit vind ik het voorlopig wel even best.

Ik ben zeer tevreden met mijn Navi + systeem, het zit er nu ruim een jaar in en werkt perfect. Binnenkort ga ik een software update doorvoeren, mijn ervaringen hiermee zal ik ook posten tegen die tijd.

Groet,

Jan Kees
VW Passat TDI MFD 2 DVD + Ipod 30GB

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
MAzlbeer
Junior Member
Junior Member
Berichten: 25
Lid geworden op: 30 jan 2004 11:23

Bericht door MAzlbeer »

Oei :D

klinkt erg goed, de NAVI+ is een zeer mooi apparaat!
Maar het trekt me toch niet om mijn interieur te verbouwen... :D

wel stoe

pics?r dat je dit aandurfde!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
jankees
Junior Member
Junior Member
Berichten: 43
Lid geworden op: 16 feb 2004 13:54

Bericht door jankees »

Hi there,

Ik heb van de ombouw geen foto's gemaakt, niet aan gedacht.
De huidige middenconsole ziet er uit als in elke a6 met een navi + systeem, niet heel spannend dus.

Nogmaals, het ombouwen valt erg mee, het verzamelen van de juiste onderdelen is het meeste werk.
Als je tips, aanwijzingen of aansluit informatie wilt kan je altijd bij mij terecht.

Alvast even 1 tip, niet elke navi + past in elke Audi, het systeem is wel hetzelfde (behalve de A8 en nieuwe A3), maar de frontplaten zijn verschillend. Op Ebay wordt heel makkelijk gezegd dat alle systemen dubbeldin zijn en dus in elke auto passen, maar dit is niet waar. Voor een lijst met welke typenummers in welke Audi passen kan je me mailen.

Groet,

Jan Kees
VW Passat TDI MFD 2 DVD + Ipod 30GB

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Cheba
New Member
New Member
Berichten: 2
Lid geworden op: 20 feb 2004 23:22

Bericht door Cheba »

Goede avond,

Ik heb ook een navi-plus ingebouwd in een audi A6, maar ik heb het probleem dat ik alleen geluid heb als ik de telefoon-volume instelling aanpas, en het menu kan niet worden bediend. (Heb je enig idee hoe dit komt?)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
RdSA4
New Member
New Member
Berichten: 2
Lid geworden op: 02 mar 2004 13:25

Re: Inbouw Navi + in A6

Bericht door RdSA4 »

Jan Kees schreef:
Het definitieve antwoord: een Navi + systeem achteraf inbouwen in een A6 is mogelijk. Dat weet ik omdat dat ik dat zelf gedaan heb in een A6 uit 99 (mj 00).

Mijn A6 heeft nog geen Can bus, mijn Navi + wel. Dit maakt niets uit zolang je de informatie niet in je dashboard in het BIS (Bestuurders Informatie Systeem) wilt laten zien.

Vervolgens ben ik verder gegaan met de inbouw van de CD-wisselaar en TV tuner en wacht ik op de inmiddels (ook via Ebay) bestelde TMC box. Als dat er in zit vind ik het voorlopig wel even best.

Jan Kees,

Ik ben in het bezit van een A4 Avant uit 2002 die voorzien is van een Audi Symphony radio incl. cd wisselaar. Nu zou ik ook een Navi + willen inbouwen. Dit zou dus zonder meer mogelijk moeten zijn volgens jou ?
Ik heb op Ebay zitten surfen en heb een Navi plus gevonden die voorzien was van een Can bus. Waar dient zo'n adapter voor ? Weet je of in een 2002 A4 een dergelijke bus aanwezig is ? Laatste vraag betreft de GPS antenne. Ik heb ergens gelezen dat er ook antennes verkocht worden die niet op het dak geplaatst moeten worden, maar op het dashboard aangebracht kunnen worden. Weet jij hier iets van ?

Alvast bedankt voor je antwoord.

[/list]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
jankees
Junior Member
Junior Member
Berichten: 43
Lid geworden op: 16 feb 2004 13:54

Bericht door jankees »

Sorry voor mijn late reactie op jullie vragen. Ik ben gewend om een mailtje te krijgen als er een reactie op een posting wordt geplaatst. Ik zal even checken of ik een instelling heb gewijzigd.

Cheba,

Het probleem dat jij hebt is dat je Navi + in de Bose stand staat, dit houdt in dat er actieve speakers, dus met een eigen versterker in de auto zitten. Je Navi + schakelt in deze stand de eindversterkers uit, behalve als er een telefoontje binnenkomt, dan doet de speaker rechtsvoor het.

Uitschakelen is mogelijk, je kan het via je dealer laten doen als je de Navi + aan de K-diagnose hebt gekoppeld, anders kan je de volgende toetscombinatie gebruiken, maar die schijnt niet altijd te werken.

Je gaat eerst het systeemmenu in ( Pijltje naar beneden en AS tegelijkertijd indrukken), daarna de Tone knop indrukken, vasthouden en de Navi uitschakelen (met de linker knop). Tone ingedrukt houden en de Navi weer inschakelen. Minimaal 5 seconden vasthouden, loslaten en Navi weer uitschakelen.
Daarna helemaal loskoppelen en 20 tot 30 minuten stroomloos laten liggen. Als het goed is doen de eindversterkers het hierna weer. Je kunt hier niets mee slopen, in het ergste geval doen de versterkers het nog steeds niet en moet je alsnog langs je dealer.

Succes.
VW Passat TDI MFD 2 DVD + Ipod 30GB

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
jankees
Junior Member
Junior Member
Berichten: 43
Lid geworden op: 16 feb 2004 13:54

Bericht door jankees »

Hi RdSA4,

Let er wel op dat je het juiste type Navi + koopt, eentje waarvan het serienummer 8E0 035 192 B is. Anders past het front niet in je auto. Losse frontjes zijn heel heel moeilijk te krijgen. De B heeft met de versie te maken, ik weet niet of er ook al andere letters zijn verschenen daarna, deze versie past in ieder geval.

De Can bus is een communicatie tussen de Navi + (onder andere) en de centrale computer van je auto.
De A4 uit 2002 heeft een Can bus aansluiting.
Het verdient aanbeveling om een navi + met een Canbus aansluiting te kopen, omdat dit de nieuwere apparaten zijn waar ook de mogelijkheid aanwezig is om een TMC tuner op aan te sluiten. Een ander voordeel is dat je de Navi dan op je BIS (Bestuurdersinformatiesysteem) de pijlaanduidingen kan laten zien. Als je zo'n BIS hebt, zie je daar nu als het goed is de radiozenders al.

Het mooiste is om de gecombineerde radio/telefoon/GPS antenne op het dak te monteren, hoewel ik niet zeker weet of dat in de A4 ook gedaan wordt. Je kan een hele goede Bosch GPS antenne kopen die ongeveer 4 bij 4 centimeter is en ongeveer 1 cm hoog. Deze kan je op je dashboard plakken, of onder een plastic afdekking in de auto. Belangrijk is dat de antenne ongeveer horizontaal wordt gemonteerd en dat er voldoende satellieten ontvangen kunnen worden. Dat is een kwestie van uitproberen.
VW Passat TDI MFD 2 DVD + Ipod 30GB

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Harrie
New Member
New Member
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 apr 2004 09:57

Navigatie in A4

Bericht door Harrie »

Hallo rdSA4 en Jan Kees

Ik wil in mijn A4 avant bj 2003 1.9 TDI 130 pk ook graag een naviplus inbouwen.
Weet een van jullie welke onderdelen ik precies moet hebben voor middenconsole en navi ????
Moet ik nog ergens op letten??

Mvrgr H Jonker

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
jankees
Junior Member
Junior Member
Berichten: 43
Lid geworden op: 16 feb 2004 13:54

Bericht door jankees »

Hoi Harrie,

Ook voor jou geldt dat je een navi+ met typenummer 8E0 035 192 B moet zoeken, de B is belangrijk omdat die voor het huidige type a4 geschikt is. Laat je niet verleiden tot het aanschaffen van een Navi+ met een ander nummer, want de functionalteit is hetzelfde, maar het front past niet.

Als je nu al de radio Symphony hebt, dan hoef je niets om te bouwen en is het een kwestie van radio eruit en navi er in.
Heb je dat niet dan wordt het inderdaad ingewikkelder, met volgens mij nog 1 extra hindernis als je nu een handmatige airco inplaats van een climatronic hebt, volgens mij zijn de dubbeldin bedieningseenheden alleen maar als climatronic te krijgen. Dan zal je waarschijnlijk ook een temperatuursensor nodig hebben om het geheel te laten werken.

Ik heb helaas geen lijst van onderdelen die je nodig hebt in een A4, aangezien ik me tot nu toe alleen met de A6 ombouw heb beziggehouden, ik zal gelijk die lijst hieronder posten. Je audi dealer kan je daar zeker aan helpen.
Bij Audi dealers is het probleem vaak dat er een receptionist werkt die denkt heel veel te weten maar dat meestal niet doet. Het is dus zaak om altijd naar de chef werkplaats te stappen, die zal ook moeilijk doen en zeggen dat het niet kan en heel duur is etc. etc., maar laat je daar niet door weerhouden en vraag gewoon om een onderdelenlijst.
Je kan de A6 lijst als voorbeeld meenemen.

Als je een lijst met onderdelen hebt, zou je die dan hier willen posten?

Succes.
VW Passat TDI MFD 2 DVD + Ipod 30GB

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
foldy72
New Member
New Member
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 mei 2004 23:10

stemverandering

Bericht door foldy72 »

Beste Nestor,

Volgens mij heb jij nogal verstand van dat nav plus van audi.
Ik heb ooit is gehoord dat er software schijnt te zijn om een leukere, grappige stem achter het systeem te krijgen, ken je dit ? ik krijg trouwens het alle nieuwste systeem van audi wat vanaf 1 feb is geintroduceerd..

laat me is weten of je dit kent.

Groet

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
kaiser soze
New Member
New Member
Berichten: 2
Lid geworden op: 01 aug 2004 09:03

Navigatie plus

Bericht door kaiser soze »

Kan iemand mij vetrellen of het Navigatie plus systeem dat momenteel nog door Audi geleverd wordt in nieuwe auto's werkt met Teleatlas Travelpilot DX cd's?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JKF
New Member
New Member
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 sep 2003 16:24

Bericht door JKF »

Het nieuwe Navi + systeem van Audis gebruikt DVD's, de CD-Roms van Blaupunkt kunnen dus niet meer gebruikt worden.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
roberto
Junior Member
Junior Member
Berichten: 31
Lid geworden op: 20 jan 2005 17:39

Bose stand uit schakelen

Bericht door roberto »

Hey Jankees,heb een vraag, je beschrijft dat je de Bose stand kunt uit schakelen, is er ook een manier
om hem weer in te schakelen.
De reden is dat ik waarschijnelijk de eindtrap kapot heb.


mvg Roberto

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
jankees
Junior Member
Junior Member
Berichten: 43
Lid geworden op: 16 feb 2004 13:54

Bericht door jankees »

Hoi Roberto,

Er is bijna niets simpeler dan de Bose modus aan te schakelen, maar ik zou eerst de eindtrappen door laten meten als ik jou was, voordat je met losse eindversterkers gaat werken.
AS+Pijltje naar beneden tegelijk indrukken, je komt nu in het instellingen menu. De FM toets langer dan 1 seconde indrukken. Dit zou moeten werken.

Groet en succes,

Jan Kees
VW Passat TDI MFD 2 DVD + Ipod 30GB

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
roberto
Junior Member
Junior Member
Berichten: 31
Lid geworden op: 20 jan 2005 17:39

software aanpassen

Bericht door roberto »

Hoi Jankees,wil de TMC uitschakelen en de radio proberen een andere codering te geven.
Mijn vraag is hoe kom ik in het software om die adressen aan te spreken.
Zoals, radio Adres 56 (code 00000), navigatie adres 37 (code 0000).

Mvg Roberto

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
jankees
Junior Member
Junior Member
Berichten: 43
Lid geworden op: 16 feb 2004 13:54

Bericht door jankees »

Hoi Roberto,

Is het gelukt met de Bose modus en was dat de oplossing?

Je kan op Ebay.de zo nu en dan diagnosesoftware kopen die je op een laptop kunt installeren. De kabels kom je daar ook nog wel tegen. Ik heb geen idee hoe actueel de software dan is.

Ik zou je aanraden om naar je Audi dealer te gaan en die de coderingen te laten wijzigen als je toch je auto voor een beurt brengt. Zorg dan wel dat je ze precies verteld wat je wilt laten wijzigen, want de meeste dealers hebben hier niet veel ervaring mee.

Waarom sluit je de TMC box niet gewoon aan, trouwens. Voor € 100 - € 120 ben je klaar voor een box op Ebay en de kabel, dit is minder dan het uurtarief van een audi dealer, dus je hebt kans dat je ook nog goedkoper uit bent dan.

Succes,

Jan Kees
VW Passat TDI MFD 2 DVD + Ipod 30GB

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
andrek
New Member
New Member
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 feb 2008 12:31

Audi A6 '01 -> Nav+

Bericht door andrek »

Heren

In mijn A6 '01 zit een orginele navigatie die op alleen op de BIS is aangesloten maar uiteraard met CD speler achterin en GPS op dak etc. Radio/CD heeft BOSE. Wil evt. over naar iets nieuwere Navigatie plus (scherm + betere functionaliteit). Kan dit eevoudig ?

Groet Andre

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
jankees
Junior Member
Junior Member
Berichten: 43
Lid geworden op: 16 feb 2004 13:54

Bericht door jankees »

Hallo Andrek,

Ja, dit kan eenvoudig.
Radio eruit, Navi + erin (let op juiste type). Losse GPS antenne aansluiten en het werkt.
Ik weet alleen niet of je dan ook je BIS aan de praat hebt.

Groet,

Jan Kees
VW Passat TDI MFD 2 DVD + Ipod 30GB

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Tommeke
New Member
New Member
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 sep 2008 22:48

Bericht door Tommeke »

Hallo,

ik zit ook met een probleem met een A6 uit 1997.
Het betreft een audi navigation plus 4B0 035 192 E.
Momenteel zijn enkel de luidsprekers voor aangesloten via de rechtstreekse uitgang.
Ik zou ook graag de luidsprekers achter aansluiten, maar ik zie dat enkel de luidsprekers voor
rechtstreeks kunnen aangesloten worden. Er staat enkel RF+, RF-,LF- en LF+

Ik heb gezien dat er ook een line-out is met volgende connecties:
RF,RR,LF,LR, + en com.

Is dit rechtstreeks of moet dit via een versterker. Ik heb al versterkers gemonteerd maar ik zou graag weten
wat ik aan wat moet aansluiten en of er toevallig andere problemen kunnen opduiken (codering in radio ofzo)

Met vriendelijke groeten

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken
    Laatste bericht
  • Code achterhalen van Audi Navigation Plus
    door mikel » 16 mei 2015 20:54 » in V.A.G
    Reacties: 1
    Weergaves: 2457
  • Mazda Denso Navigation DVD's
    door Huye » 18 nov 2015 01:35 » in Te Koop Aangeboden
    Reacties: 2
    Weergaves: 1193
  • HONDA SAT NAV MAP navigation DVD disc MAP 2016 V3.A0
    door dotternetta » 03 jul 2016 10:29 » in Honda
    Reacties: 1
    Weergaves: 980
  • VDO / Mark III navigation system retrofit kit - change language problem
    door glm2006ITALY » 07 okt 2017 22:25 » in Vaste VDO-Dayton systemen
    Reacties: 0
    Weergaves: 465
  • Audi navigatie plus RNS-E scherm
    door Audivirus » 23 dec 2016 15:49 » in Te Koop Gevraagd
    Reacties: 0
    Weergaves: 790
  • KW-R510E inbouwen in audi a3 2008
    door Ferry A3 » 04 okt 2014 07:56 » in JVC
    Reacties: 2
    Weergaves: 735
  • 2de unit (blackbox) waar het beste te plaatsen Audi A3
    door Michel64 » 15 nov 2014 20:30 » in V.A.G
    Reacties: 0
    Weergaves: 401

Terug naar “V.A.G”