Weg mijn nieuwe navigatiesysteem $%^&%$#@

LvR
Normal Member
Normal Member
Berichten: 193
Lid geworden op: 16 mei 2004 23:05

Weg mijn nieuwe navigatiesysteem $%^&%$#@

Bericht door LvR »

Zou vandaag al in Frankrijk moeten zitten, op reis naar Spanje. Niet dus :twisted:

In de nacht van zondag op maandag is mijn Passat die vóór mijn huis op mijn eigen pad stond , opengebroken: slot vernield, mijn Pioneer radio/cd speler, mijn <3 maanden oude navigatiemonitor (met die speciale, aan de monitorkabel, gemonteerde 14 polige stekker )AB's en zelfs het monitortasje eruit gehaald MAAARRR de pc5200 hebben ze niet kunnen vinden :shock: ; had ik ook te goed verstopt. Wel maar even ALLE kabels doorgeknipt, zelfs tot achter (VW) ISO-stekker; vuile ^%$#@&. :x

Ik haal ALTIJD alles eruit, behalve die nacht dan; was te druk geweest met de vakantievoorbereiding van de auto. Trouwens in mijn dorp gebeurt nooit(?) iets; heb ook wel eens 's nachts de sleutel in de buitendeur laten zitten; kon hier allemaal. Later blijkt dat er diezelfde nacht een golf van auto/woninginbraken in mijn dorp heeft plaatsgevonden; zelfs de kerk is niet ontzien. Moet een groep zijn geweest (uit het oostblok?), anders konden die hufters in zo'n korte tijd niet overal toeslaan; zijn gewoon huis aan huis langs gegaan(!); een ingedut dorp is een gemakkelijke prooi voor ze.

Man,man, wat een ergernis; begin nu pas weer wat tot rust te komen. Ze hebben er in ieder geval wel voor gezorgd dat mijn lol er voorlopig(?) goed vanaf is; heb mijn vakantie danook tot nader order uitgesteld. Nieuw systeemslot bestellen duurt trouwens minstens een week. En dan al die administratieve rompslomp :(

Niet alleen mijn spullen (en die van anderen ) zijn verdwenen, maar ook de Gemütlichkeit in dit dorp heeft een grote klap gehad. Voordeel is misschien wel dat iedereen weer eens goed wakker is geschut, dat hier e.e.a OOK kan gebeuren.

Nu maar hopen dat de verzekering de schade snel (en naar volle tevredenheid) afhandelt en de boel weer in zijn oude glorie hersteld kan worden/wordt.

.......Moest dit even kwijt........ :cry:

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

Jeetje, da's balen zeg :evil:
Hopelijk pakken ze die figuren :Gun:

Zoiets kost inderdaad een hoop tijd, alles regelen, je auto weer op orde brengen, incl. Navi en alle kabels, daar ben je niet zomaar mee klaar.

Heel veel sterkte, en hopelijk kun je de moed verzamelen om binnenkort toch naar Frankrijk af te reizen.

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
LvR
Normal Member
Normal Member
Berichten: 193
Lid geworden op: 16 mei 2004 23:05

Bericht door LvR »

Bedankt JW.

Eerst de emoties van het moment en daarna al die rompslomp; ik blijf er voorlopig nog wel even mee bezig. :x :(

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gentry
Senior Member
Berichten: 2333
Lid geworden op: 29 mar 2004 10:19

Bericht door Gentry »

ontzettend balen, zeker zo vlak voor de vakantie!

blijf het toch een nadeel vinden van dergelijke systemen, dus ook portables, anderen zien duidelijk dat er iets te halen is in de auto, van afstand al, je moet je spullen meenemen, anders doen anderen het wel voor je.
[size=75]Kenwood DNX9260BT, Hirschmann CarTV, Alpine DHA-S690 [/size]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
LvR
Normal Member
Normal Member
Berichten: 193
Lid geworden op: 16 mei 2004 23:05

Bericht door LvR »

Dat is wel zo, maar het scherm zit/zat zo mooi vlak voor mijn neus en voor mij, zonder bril, dus gemakkelijk te lezen.

Nadeel van een vast ingebouwd systeem is dat het voor mij te laag zit om goed te kunnen lezen. Zouden ze een 6200 DD systeem laten zitten dan? Een 6100, zonder afneembaar front, hadden ze er zeker uitgehaald.... Mijn oudere Pioneer hebben ze er ook uitgehaald?

Dit soort ellende verwacht je in een grote stad, maar hier in een dorpje????

Stelletje *&^%$#@!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gentry
Senior Member
Berichten: 2333
Lid geworden op: 29 mar 2004 10:19

Bericht door Gentry »

tja, een DD systeem is niet zo makkelijk te verwijderen, ik heb ook nog nooit gehoord dat er 1 gestolen is.

Moet wel zeggen dat de 6200 niet echt een duidelijke interface heeft, kleine lettertjes (navibeeld is hetzelfde als je nu hebt (had)), mijn voorkeur blijft toch een Kenwood DD

Feit is dat ze met hun tengels van andermans spullen af moeten blijven!! En het gebeurt ook in dorpjes, helaas
[size=75]Kenwood DNX9260BT, Hirschmann CarTV, Alpine DHA-S690 [/size]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

Dit probleem is al eerder aan de orde gesweest. Bij VW is de bevestigingsmethode nu eenmaal zo dat of door het uitdraaien van 4 torcx schroeven of door het insteken van 4 haakjes, elke willekeurige 2DIN unit in minder dan een minuut "schoon" te verwijderen is. Nadeel: de vervangingswaarde. Voordeel: weinig of geen schade aan dashboard.
Ook een willekeurig after market systeem dat met een noodzakelijke adapter wordt gemonteerd is op analoge wijze in een vloek en een zucht uit te bouwen.
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken
    Laatste bericht
  • kan ik zomaar een nieuwe sd kaart in mijn garmin 3597 LMT stoppen
    door beni » 23 mar 2015 13:13 » in Garmin
    Reacties: 2
    Weergaves: 1095
  • Welk navigatiesysteem heb ik en hoe?
    door Remie71 » 13 mei 2015 10:45 » in Peugeot
    Reacties: 0
    Weergaves: 6611
  • navigatiesysteem AVIC-F970DAB
    door johanIX35 » 27 okt 2015 20:36 » in Vaste Pioneer systemen
    Reacties: 4
    Weergaves: 681
  • Geschikte navigatiesysteem CORSA
    door jamjam » 25 sep 2015 23:11 » in Opel
    Reacties: 1
    Weergaves: 1484
  • Levensduur Garmin navigatiesysteem
    door Adri » 06 jan 2020 16:39 » in Garmin
    Reacties: 1
    Weergaves: 632
  • welk merk navigatiesysteem heb ik
    door WuMastah » 12 apr 2017 20:50 » in Opel
    Reacties: 0
    Weergaves: 781
  • Waar is mijn POI gebleven ?
    door scriba2 » 05 jan 2021 23:24 » in V.A.G
    Reacties: 0
    Weergaves: 489

Terug naar “Vaste VDO-Dayton systemen”