MS4300

spaansebrabander
Starting Member
Starting Member
Berichten: 16
Lid geworden op: 02 jan 2008 20:20

MS4300

Bericht door spaansebrabander »

Heb een spiksplinternieuwe Sorento met MS 4300 gratis erbij geleverd. Nu is de hele toestand mbt service recentelijk veranderd en is me niet duidelijk wat ik wel en wat ik niet aan service krijg. In elk geval werkt het systeem en ik heb erbij gekregen supercode CD's van Europa (grote wegen) en Benelux. Als ik de auto start begint het apparaat te vertellen dat ik de CD moet activeren en na nog een paar schermpjes weggedrukt te hebben werkt het systeem. Of het ook werkt als CIQ weet ik niet. Ik heb al een paar keer VDO hierover aangesproken en nu heeft men mij verteld dat je met dit systeem de supercode kaarten ook niet kunt gebruiken. Men zal me nieuwe CD's sturen, die ik dan moet installeren. Vreemd dat KIA mij hierover niet heeft geinformeerd, want ik neem aan dat iedereen die recentelijk een dergelijk systeem heeft gekregen hetzelfde probleem heeft.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

Bij jouw systeem zijn de permanente en de gschakelde 12 volt verkeerd om aangesloten.
Daarom kan de ingetoetste code niet in het geheugen worden opgeslagen omdat hier de spanning vanaf gaat na het uitzetten van het contact. Ga terug naar de garage en laat het doen.
Je zult ook wel geen adressen kunnen terugvinden die je eest had opgeslagen.
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
spaansebrabander
Starting Member
Starting Member
Berichten: 16
Lid geworden op: 02 jan 2008 20:20

ms4300

Bericht door spaansebrabander »

Dit probleem had ik eerst, maar is door de garage verholpen en nu kan ik mijn adresboek gewoon gebruiken.
Ook de rode LED werkt. Het enige is dat ik telkens na starten die schermpjes moet wegdrukken en dat ik ook niet weet welke service ik geleverd krijg onderweg.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

Probeer nog eens duidelijk uit te leggen welke schermpjes je moet wegklikken en welke CD je nu gebruikt.
Kijk bij instellingen onder "mijn c-iq" om te zien of er toch iets is vrijgeschakeld
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

Iets klopt er niet:
Ik heb al een paar keer VDO hierover aangesproken en nu heeft men mij verteld dat je met dit systeem de supercode kaarten ook niet kunt gebruiken.
dat is gewoon onjuist, in de MS 4300 kun je WEL Supercode CD's gebruiken. Maar daartoe dient uiteraard WEL de van VDO of z'n dealer verkregen Supercode ingegeven te worden.
Hoe dat werkt is hier http://www.vdodayton-shop.com/epages/vd ... ectID=4473 te lezen.

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
spaansebrabander
Starting Member
Starting Member
Berichten: 16
Lid geworden op: 02 jan 2008 20:20

ms4300

Bericht door spaansebrabander »

VDO stuurt mij nieuwe cd's omdat ik volgens de easy methode moet installeren? Ik heb nu cd's met supercode en die werken (Misschien niet de CIQ)op zih wel.
Door die verdomd kleine lettertjes is het moeilijk te lezen, maar het eerste schermpje zegt iets van dat ik de CD nog moet installeren. Als ik op afbr druk, zijn de vervelende schermpjes weg. Druk ik op OK dan krijg ik een volgend schermpje dat zegt dat ik volgens de classic methoce moet installeren en dat easy .. mij door de procedure zal leiden. Vervolgens krijg ik te zien dat mijn CD al is geinstalleerd.
Als ik me wil aanmelden op de VDO site met mijn Nav id nummer, die ik van het apparaat haal, dan zegt de site dat ik een verkeerd nummer heb.
Toen ik de auto kreeg was het apparaat al geinstalleerd zei de verkoper. De CD's zaten in een gesealde box. Ik vroeg me af hoe dat ze dit hadden geinstalleerd en de verkoper vertelde me dat ze dit met een andere CD deden. In elk geval werkte het systeem wel alleen onthield hij geen adressen. De dealer het apparaat toen goed aangesloten en nu onhoudt hij wel adressen.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

Het is een ietwat onsamenhangend verhaal georden maar aangezien jij ook vokomen nieuw bent in de wondere wereld van VDO is je dat nauwelijks aan terekenen. Maar ik denk dat ik het begrijp.
Jouw apparaat is een C-IQ toestel dat eigenlijk nog geactiveerd zou moeten worden voor C-IQ maar dat kan nu niet meer. Daarom is het uitsluitend te gebruiken met Supercode CD's maar om die te kunnen gebruiken moet je een supercode eerst invoeren en dat gaat alleen als je er een supercode CD in steekt. Deze code moet je gekregen hebben bij de aankoop van het apparaat.
Je moet gewoon niet verder treuzelen en de garage die dit geleverd heeft de zaak laten oplossen. Zo werkt dat met consumentenkoop. Gewoon de koper de problemen van de verkopende partij op laten lossen is een beetje de omgekeerde wereld
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
spaansebrabander
Starting Member
Starting Member
Berichten: 16
Lid geworden op: 02 jan 2008 20:20

Bericht door spaansebrabander »

Zo simpel is dat niet. De installatie is gedaan bij de hoofdvestiging van de dealer die hier 70 km vandaan zit. VDO zegt dat ze mijn probleem begrijpen en sturen daarom 2 nieuwe CD's. Ik ben al terug geweest bij mijn dealer en die hebben het apparaat in elk geval goed aangesloten. Eerder kon hij ook geen adres onthouden. VDO maakt het je niet gemakkelijk. Het zou toch heel normaal zijn dat ik bij mijn apparaat een folder of hand-out geleverd had gekregen met de mogelijkheden die ik nu heb en hoe ik eea dien te installeren. Dit in het licht van de gewijzigde service. Ik wacht even af tot ik de CD's binnen heb. Alle papieren wijzen op het oude servicesysteem.
Nu rest mij toch wel een vraag: Ik heb de CD's ontvangen die geseald waren. Dan zou je toch verwachten dat er een briefje met hierop de supercode in zou zitten? Waar zou die supercode dan vermeld staan?
Ik vind dat de achtergrond van mijn onsamenhangend verhaal gelegen is in de onsamenhangende informatieverstrekking door VDO.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

Fout gedacht. De supercode dient te worden gegenereerd aan de hand van de navi ID van het geleverde toestel en degene die dit heeft geïnstalleerd/geleverd zou hiervoor verantwoordelijk moeten zijn. Ik krijg een heel naar gevoel bij de kennis en kunde van jouw leverancier.
Het "maken" en invoeren van die supercode bij een splinternieuw apparaat is absoluut niet de taak van de koper. Deze hoort bij een nieuw apparaat al te zijn ingevoerd en de klant dient daar niets van te merken.
Veel waarschijnlijker is het dat jouw garage je een redelijk oud apparaat heeft geleverd waarop misschien wel een supercode is bijgesloten geweest maar men kon deze niet invoeren omdat daarvoor eerst de gesealde set CD's moet worden opengemaakt om de invoer die alleen met een ingelegde CD kan, mogelijk te maken.
Als je op dit moment naar een betrouwbare VDODayton dealer gaat heb je geen enkel probleem met codes of instructie en krijg je een apparaat dat onmiddellijk werkt. En ook geen last van niet juiste of onvolledige informatievoorziening. De informatievoorziening bij de helpdesk is een geheel ander verhaal.
Welke CD's VDO jou gaat opsturen is me ook geheel onduidelijk en ik verbaas mij erover dat ze je gezien jouw probleem niet gewoon een compleet nieuwe supercode kunnen leveren of, als deze ooit is gegenereerd, niet even in hun systeem kunnen nazien of deze toevallig al is uitgegeven.
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
spaansebrabander
Starting Member
Starting Member
Berichten: 16
Lid geworden op: 02 jan 2008 20:20

MS 4300

Bericht door spaansebrabander »

Heel waarschijnlijk is dat de dealer het systeem geactiveerd heeft met een code van een ander systeem en dat daardoor het systeem niet werkt zoals het moet werken. Het systeem MS 4300 dat bij mij is ingebouwd was een actie van KIA. Mijn ervaring leert mij dat ze hiervoor niet de nieuwste apparaten gebruiken. Ik denk dat KIA een groot aantal van deze apparaten heeft aangekocht tegen een dumpprijs (de MS 4300 wordt nu ook op andere plaatsen tegen een dumpprijs aangeboden) ik denk dat terwijl deze apparaten bij Kia op voorraad lagen het systeem gewijzigd is op supercode en dat daarna iets fout is gegaan. Ik wacht even af wat men mij zal sturen voordat ik verdere actie onderneem. Ik ben ik elk geval blij met jouw hulp.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Re: MS 4300

Bericht door JW »

spaansebrabander schreef:Heel waarschijnlijk is dat de dealer het systeem geactiveerd heeft met een code van een ander systeem en dat daardoor het systeem niet werkt zoals het moet werken. Het systeem MS 4300 dat bij mij is ingebouwd was een actie van KIA. Mijn ervaring leert mij dat ze hiervoor niet de nieuwste apparaten gebruiken. Ik denk dat KIA een groot aantal van deze apparaten heeft aangekocht tegen een dumpprijs (de MS 4300 wordt nu ook op andere plaatsen tegen een dumpprijs aangeboden) ik denk dat terwijl deze apparaten bij Kia op voorraad lagen het systeem gewijzigd is op supercode en dat daarna iets fout is gegaan. Ik wacht even af wat men mij zal sturen voordat ik verdere actie onderneem. Ik ben ik elk geval blij met jouw hulp.
Dat kan niet, die activatiecode is uniek, en gekoppeld aan jouw Navi-ID. Die bestaat uit 8 cijfers en letters, te vinden in het menu.
Als er een verkeerde supercode ingegeven is wordt die gewoon niet geaccepteerd.

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
spaansebrabander
Starting Member
Starting Member
Berichten: 16
Lid geworden op: 02 jan 2008 20:20

Bericht door spaansebrabander »

Joechee, de CD was er. Het is een CD om bestaande easystartproblemen met MS 4300 op te lossen. Na insteken van de CD zou eea opnieuw gereset worden. Meteen geprobeerd en .... Niks. Steeds weer dezelfde melding "U dient eerst Uw ...".
Opnieuw VDO gebeld. Er blijken is "sommige" MS 4300 systemen deze fout te zitten. Ik begreep dat als de dealer eerst met een oude CD het systeem had opgestart deze opgestuurde CD had gewerkt, maar nu niet. Omdat de dealer meteen heeft opgestart met de supercode kaarten werkt de toegezonden CD niet. VDO heeft het probleem nog niet opgelost, men is er druk mee bezig. Waarschijnlijk komt er in februari nieuwe software uit en dan zou het probleem verholpen zijn. Het heeft dus blijkbaar iets te maken met de supercode kaarten die niet zondermeer aansluiten op een nog niet gebruikte MS 4300. Ik vind het een vreemde gang van zaken, temeer daar ik nu voor de 5e keer geloof ik een mailtje krijg dat ik supercode kaarten kan aanschaffen tegen een prijs van zoveel. Het heeft me toch al een 40 minuten 0900 nummer gekost. Men heeft mijn naam en adres genoteerd voor de nieuwe software; misschien doen ze er dan een aardigheidje bij voor het ongemak.
Mijn probleem is eigenlijk niet het navigatiesysteem, (want ik heb een voortreffelijk werkende goed zichtbare gebruikersvriendelijke TomTom op een handheld) maar die meldingen op het scherm .

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

Jammer, maar nogmaals wat een stelletje ongelooflijke klojo's bij jouw KIA dealerbedrijf.
Je hebt toch betaald voor een werkend apparaat of zie ik dit nu verkeerd?

Er zullen trouwens nog wel meer bedrijven geïnteresseerd zijn in een after-sales manager die zijn eigen telefoon betaalt, geen salaris vraagt en de problemen oplost :wink:
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
spaansebrabander
Starting Member
Starting Member
Berichten: 16
Lid geworden op: 02 jan 2008 20:20

Bericht door spaansebrabander »

Het apparaat was een kadootje (speciale aanbieding). VDO laat me weten dat het op dit moment een onoplosbaar probleem is. Ik dacht niet dat KIA op dit moment iets verweten kan worden. Ook zij zijn niet ingelicht over de ingebakken problemen van "easy start". Aangezien ik nu hier en daar zie dat dit systeem voor 299 euro wordt aangeboden, kun je ongeveer inschatten wat KIA hiervoor heeft betaald aan VDO.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

Hoezo kan KIA niets worden verweten? natuurlijk wel. Zij hebben het geleverd en zijn voor de volle 100% aansprakelijk.
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
spaansebrabander
Starting Member
Starting Member
Berichten: 16
Lid geworden op: 02 jan 2008 20:20

Bericht door spaansebrabander »

Ik kan Kia in gebreke stellen en dan kan Kia VDO weer in gebreke stellen. Als VDO echter stelt dat het probleem nu onoplosbaar is, maar dat in Februari een software update komt (de vraag blijft dan nog of ik die update zelf kan uitvoeren) dan zegt de wet gegarandeerd dat ik de leveranciers een redelijke termijn moet geven om het probleem op te lossen en 2 maanden zal zeker niet als onredelijk gezien worden. Een advocaat inschakelen hiervoor is wat van de zotte. Wat ik het vreemde vind is dat er honderden autobezitters zijn die volgens mij hetzelfde probleem hebben als ik en die hoor je niet.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

Van een andere bron heb ik onderstaand bericht:

Zie dat nu op verschillende plaatsen een VDO Dayton MS 4300 wordt aangeboden voor dumpprijzen. Houdt er rekening mee dat de MS4300 een onoplosbaar probleem heeft als je tracht "supercode" kaarten te laden. Het systeem blijft dan ten eeuwige dage vragen om de CD te installeren en als je de procedure volgt, zegt het apparaat dat de CD al geinstalleerd is. Als je de MS 4300 eerst met de oude kaarten hebt geinstalleerd zou installatie van de supercode kaarten wel lukken.

Men hoopt op nieuwe software in februari.


Eea bevestigt de eerdere berichtgeving hierboven. Blijft een feit dat de leverancier strikt juridisch, een "wanprestatie" heeft geleverd omdat hij een product heeft verstrekt waarvan vast staat dat het niet binnen redelijke termijn kan worden gerepareerd. Hij zal gehouden kunnen worden een vevangend gelijkwaardig toestel te leveren.

Anderzijds verkoopt Navco gewoon de MS4300 incl Supercode. Ik heb nog niet eerder gehoord van gevallen dat Jos Merks een niet werkend apparaat zou verkopen. Ra, ra!
Ik zou hem toch eens bellen of mailen om te vragen hoe hij dat voor elkaar bokst.
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

Een heel merkwaardig verhaal, inderdaad.
De 4300 draait op dezelfde besturings-SW als de 4400, dat is op dit moment de 7.2. En dus de vraag aan spaansebrabander: welke SW zit er in jouw systeem? Dat kun denkelijk je zien bij Navi-ID, zie pagina 54 van het Manual.

Ik zal proberen langs andere weg te achterhalen of er iets aan de hand is met het laden van Supercode in de 4300. Als ik wat hoor meld ik me :wink:

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
vwgolf
Senior Member
Berichten: 556
Lid geworden op: 20 feb 2005 11:08

Bericht door vwgolf »

Ik herken de klacht heb er een stuk of 6 ingebouwd en 5 er van hadden hetzelfde probleem.
Ook toen met VDO gebeld het probleem werd erkend er zou een probleem zijn met een chip die zijn geheugen niet vasthoudt. Enkele dagen later weer gebeld en toen werd het verhaal wat mij verteld was weer ontkend.
Na een derde telefoontje ook het bericht gekregen dat er een software update komt.
Dus afwachten maar.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

Inmiddels wat aan het rondvragen geweest. En daarop kwam een reaktie van een zeer wel ingewijde :wink: dat de 4300, net als de 4400 het "EASY-START Menu" moet doorlopen. Daarvoor heb je een Benelux C-IQ CD nodig, waarmee je dan het systeem ongelimiteerd vrijgeeft.
Dat wordt gedaan vóórdat de Supercode ingegeven wordt.

Echter in dit geval is de Supercode al ingegeven, en dan blijft het systeem zeuren. Waarschijnlijk kan dat opgelost worden door alsnog de EASY-START procedure te doorlopen.
Gewoon proberen zou ik zeggen.

De vraag blijft: welke SW zit er nu in die 4300?

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
spaansebrabander
Starting Member
Starting Member
Berichten: 16
Lid geworden op: 02 jan 2008 20:20

Bericht door spaansebrabander »

Easystart werkt niet meer, ook niet nadat ik een opgestuurde CD had gebruikt om blijkbaar easystart alsnog te activeren. Zal moeten wachten tot de nieuwe software uitkomt.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
spaansebrabander
Starting Member
Starting Member
Berichten: 16
Lid geworden op: 02 jan 2008 20:20

Bericht door spaansebrabander »

In eerste instantie hield de MS4300 ook de gegevens van het adresboek niet vast. Dat is opgelost door de dealer. De helpdesk van VDO gaf dit ook meteen aan als mogelijke oorzaak. Vreemd want ik heb in het verleden vaker radio's gehad die een aparte aansluiting nodig hadden om het geheugen te behouden. Als ik de problematiek lees over de ms4300 en anderen komt het toch wel heel erg vaak voor dat het apparaat verkeerd is aangesloten. Dom van de dealers misschien of is het aansluitschema niet erg duidelijk?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

Dat de 12 volt, permanent en geschakeld, vaak verkeerd om worden aangesloten ligt uitsluitend aan de dommigheid van het personeel van een garage. Opel, VAG, en nog enkele automerken hebben deze aansluitingen precies andersom dan ISO voorstelt. Je mag toch verwachten dat de betreffende dealerbedrijven hiervan op de hoogte zouden zijn. Juist daar worden nog steeds deze fouten gemaakt.
De aansluitschema's zoals in de huidige gebruiksaanwijzingen van VDO zijn uitmuntend. Maar zoals deze door de gemiddelde inbouwer worden gehanteerd, lijken deze uitsluitend bedoeld om de problemen op te lossen, achteraf wel te verstaan :oops:

Overigens was de vraag van JW ook: welke software heb je er nu in staan?
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

Bij de 4300 en de 4400 is de geschakelde plus op A4 gezet, en de constante plus op A7. Zó zit het in VW's en enige andere auto's, conform ISO, zie viewtopic.php?t=3328
Bij andere auto's zit dat andersom, en om die reden hebben de meeste fabrikanten van Navi's dat ook maar omgedraaid.
Ook VDO doet dat normaliter, maar heeft zich bij de 4300 en 4400 aan de ISO geconformeerd. Dat staat HEEL expliciet vermeld in de inbouwinstructie.

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

spaansebrabander schreef:Easystart werkt niet meer, ook niet nadat ik een opgestuurde CD had gebruikt om blijkbaar easystart alsnog te activeren. Zal moeten wachten tot de nieuwe software uitkomt.
Waar woon je ergens?
Als je bereid bent naar het midden van het land te rijden is Jos Merks van Navco (op afspraak) graag bereid te proberen je te helpen. Of het lukt zal dan moeten blijken.

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Terug naar “Vaste VDO-Dayton systemen”