Handleiding updaten poi's

Voor alle niet merk/type gebonden vragen over navigatie systemen, etc.
Forumregels
Deze rubriek is bedoeld voor vragen over navigatie in het algemeeen die niet in één van de andere rubrieken past.
Dus geen chit/chat, vragen over het forum oid.
Wil je antwoord op je vraag, stel je deze het best in de juiste rubriek.
Archie
Average Member
Average Member
Berichten: 97
Lid geworden op: 10 aug 2007 22:34

Handleiding updaten poi's

Bericht door Archie »

Hallo,

In de winter 2006-2007 ben ik voor mezelf samen met Parafoeter (B) begonnen met de GPS-posities van campings te achterhalen met als doel het navigeren daar naartoe te vergemakkelijken. Deze hobby is “wat uit de hand gelopen” en heeft geresulteerd in mijn website waar iedereen gratis poi’s naar inmiddels zo’n 15000 Europese campings kan downloaden voor een tiental navigatiesystemen.
Uiteraard ben ik zelf niet in het bezit van al deze navigatiesystemen en op mijn website staat dan ook te lezen dat ik geen vragen beantwoord over hoe de poi’s moeten worden geïnstalleerd. Om toch zoveel mogelijk iedereen te kunnen helpen, heb ik geprobeerd met behulp van internet en reacties van gebruikers voor alle systemen handleidingen te maken die zijn bijgevoegd bij de poi’s.
Mijn vraag aan met name ervaren gebruikers is nu of ze niet alleen hier, maar ook via mijn website, willen reageren met kritische doch opbouwende opmerkingen op die handleidingen. Wellicht zijn de perfecte handleidingen al op dit overigens uitstekende forum te vinden, maar helaas is het voor mij onmogelijk naast een fulltime job en deze tijdrovende hobby het allemaal te checken.
Ook als u beschikt over een niet op mijn site voorkomend systeem dat poi’s in een wel beschikbaar format ‘slikt’, hoor ik dat natuurlijk graag!

Alvast enorm bedankt voor uw reacties!

Vriendelijke groeten,
Archie

Archies Snelwegcampings
http://people.zeelandnet.nl/sdejonge/archiescampings



Mocht je om wat voor reden dan ook geen poi's in je navigatieapparatuur kunnen installeren, maar wel losse GPS-posities kunnen invoeren, dan kun je de coördinaten van de door ons zelf gelokaliseerde campings op mijn site (Campings langs de snelweg, CampingCheque-campings en CampingCard Acsi-campings) vinden op de site van mijn Vlaamse partner Parafoeter.
Je vindt onderstaande link ook op page 2 van mijn website.

Parafoeter Campings langs de Snelweg
http://users.telenet.be/leo.huybrechts/camp.htm

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken
    Laatste bericht
  • Wie wil mij helpen RNS 510 updaten
    door pokie » 25 aug 2014 13:11 » in V.A.G
    Reacties: 1
    Weergaves: 757
  • Tomtom One v8 updaten
    door dotternetta » 16 jul 2016 09:22 » in TomTom
    Reacties: 3
    Weergaves: 659
  • rsn510 updaten
    door slotboom » 13 nov 2016 13:30 » in V.A.G
    Reacties: 0
    Weergaves: 534
  • KNA-DV3200 Updaten
    door Enumo » 07 jul 2014 11:30 » in Kenwood
    Reacties: 5
    Weergaves: 2721
  • Kenwood KVT 725 met de KNA-DV3200 updaten
    door dirknegen » 21 aug 2014 11:26 » in Te Koop Gevraagd
    Reacties: 0
    Weergaves: 652
  • Problemen updaten DNX521VBT
    door caspert79 » 02 jul 2014 11:30 » in Kenwood
    Reacties: 2
    Weergaves: 933
  • Updaten map Kenwood DNX9210BT
    door ed1973 » 07 jul 2016 10:46 » in Kenwood
    Reacties: 4
    Weergaves: 1124

Terug naar “Navigatie algemeen”