Flitsinfo Zwitserland

JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Flitsinfo Zwitserland

Bericht door JW »

In een ander draadje Nu ook in Zwitserland Flitsinfo verboden is melding gemaakt van een verbod op het gebruiken van flitsinfo op navigatiesystemen en de acties die de Zwitsers nemen om hier uitvoering aan te geven. Daarbij dreigt inbeslagname van de apparatuur.

Die zwitserse akties hebben niet alleen onze lezers aan het denken gezet maar uiteraard ook VDO.
Daar is men thans doende met maatregelen om de zwitserse flitsinfo op correcte wijze van de de diverse systemen te kunnen halen. Dat geldt voor zowel de mobiele systemen als ook de vaste.
Daarvoor worden waar nodig tools gemaakt dan wel nauwkeurige instructies geschreven hoe dat gedaan kan worden.
Voor de C-IQ systemen is het nu al op relatief eenvoudige manier te blokkeren, door de zwitserse flitsinfo "terug te geven" aan C-IQ, volgens de bekende procedure.
Zodra we meer details hebben melden we dat uiteraard.

Groet,
JW

PS: ga intussen niet zelf lopen klooien :!:
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
fzwart
Junior Member
Junior Member
Berichten: 34
Lid geworden op: 15 jul 2006 20:01

Bericht door fzwart »

Ik zie het al voor me .... word je aan de kant gezet puur omdat je een navigatiedoos hebt. Bij de TomTom's zal elke agent wel weten waar hij moet zoeken maar bij de MS2010 denk ik niet, die is niet zo bekend. Wat gaat hij dan doen? Zitten hobbieen in de menu's om er achter te komen? Of word het ding , omdat het te moeilijk is voor oom agent, gewoon meegenomen naar het bureau en moet je maar zien wanneer je hem weer kan komen ophalen (als je al lang en breed weer thuis bent) ?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Terug naar “Vaste VDO-Dayton systemen”