Negatieve & positieve ervaringen met VDO Dayton MS2010

gniewold
Average Member
Average Member
Berichten: 70
Lid geworden op: 16 jun 2006 10:12

Negatieve & positieve ervaringen met VDO Dayton MS2010

Bericht door gniewold »

Hallo

Ik heb met mijn MS2010, naast een heleboel positieve, ook de volgende negatieve ervaringen:

- Soms vastlopen tijdens opstarten, uit- en aanzetten enige oplossing
- Soms geen satellieten vinden na opstarten, uit- en aanzetten oplossing
- 2x is de kaartweergave vastgelopen; de stem begeleidde me dan nog wel. Uit- en aanzetten loste het weer op.
- Het aantal satellieten wisselt sterk, soms terug naar 0 na bijv. 90 graden bocht en dan is het apparaat even een paar seconden los en dus de weg kwijt

Herkent iemand bovenstaande?
NB dit is dus niet om negatief te willen doen maar ben benieuwd of ik hierin de enige ben ...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

Dat laatste punt heeft alles te maken met wat je in dat andere topic /viewtopic.php?p=32797#32797 al aanroerde, de plaatsing van de 2010 in je interieur. Daardoor zie je maar een beperkt aantal satellieten, recht voor je uit, en die zijn natuurlijk weg als je een 90 graden bocht gemaakt hebt. Dan moet 'ie een nieuwe set zoeken.
Remedie daarvoor is dus een andere plaatsing van je 2010 dan wel een externe antenne toepassen.

Ik ga straks rijden met de 2010 in de Xantia met warmtewerende voorruit, ben dus benieuwd hoe dat gaat.

Het tweede punt kan met dit verhaal te maken hebben, het eerste niet.

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

Over de satelliet ontvangs heb ik inmiddels wat aanvullends geschreven, zie het andere draadje.
2x is de kaartweergave vastgelopen; de stem begeleidde me dan nog wel. Uit- en aanzetten loste het weer op
In welke situatie gebeurde dat, welke modus had je opstaan, 2- of 3-D?

Ik had het vanmiddag ook een keer, maar dat was het gevolg van een fout die ik zelf maakte, ik drukte onder het rijden op het "kaart-scroll" knopje en toen liep 'ie vast.

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Higgy
Moderator
Moderator
Berichten: 1762
Lid geworden op: 16 nov 2003 15:42

Bericht door Higgy »

(topictitel aangepast, dekt de lading beter zo denk ik)

Vandaag een goed artikel over de 2010 en een interview met Martin Groen van VDO in het Eindhovens Dagblad (Wegener).
iPhone 6 met Sygic, Waze, Navmii
TomTom One XL Europa

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
gniewold
Average Member
Average Member
Berichten: 70
Lid geworden op: 16 jun 2006 10:12

Bericht door gniewold »

JW schreef:In welke situatie gebeurde dat, welke modus had je opstaan, 2- of 3-D?
In 3d modus, vanmiddag overigens voor de 3e keer.
Toen omgeschakeld naar 2D mode en tot nu toe heeft ie in die modus niets raars gedaan!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
PeterF
Starting Member
Starting Member
Berichten: 11
Lid geworden op: 18 jun 2006 14:38

Bericht door PeterF »


Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

Uit contacten met VDO is me gebleken dat men heel nauwlettend de opmerkingen volgt die op dit forum gemaakt zijn en nog steeds worden.
En dus de vraag aan ieder: aarzel niet om ze in dit topic te plaatsen, men doet er echt wat mee :!: :!:

Binnenkort komt er ook een aparte nederlandse site van VDO voor de MS 2010 met daarop onder andere een lijst met meest gestelde vragen en antwoorden daarop, een FAQ dus.
Zodra deze actief is melden we dat hier, uiteraard :wink:

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
rtwo
Normal Member
Normal Member
Berichten: 130
Lid geworden op: 08 jul 2006 22:15

Bericht door rtwo »

Sinds enkele dagen in het bezit van de MS2010, en ik kan zeggen dat ik over het algemeen heel tevreden ben met dit apparaat. Europa in detail voor dat geld!!, Binnen de kortste keren tussen de 6 en 10 sats gevonden.
Over het stemgeluid zal ik het maar niet hebben, daar is al voldoende over gezegd, misschien wordt dat een keer in een update gefixed.

Wat ik jammer vind, is dat je geen via's (tussenstops) kan ingeven.
Vandaag onderweg naar Castricum, kom ik erachter dat de A13 richting Den Haag afgsloten is, het enige wat de MS2010 me elke keer probeert te laten doen is om te keren als ik een andere richting op ga, kan je dan even een Via ingeven, dan maakt dat het navigeren een stuk vriendelijker. Morgen moet ik weer die kant op, en met de wetenschap dat ik niet via de A13 kan, had het handig geweest dat ik een Via punt had op kunnen geven.
Misschien ook iets voor een future update???

TMC had in dit geval ook handig geweest, misschien de MS2110 maar aanschaffen als deze uit is..

Verder heel tevreden met mijn eerste navigatiesysteem :wink:

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
fzwart
Junior Member
Junior Member
Berichten: 34
Lid geworden op: 15 jul 2006 20:01

Bericht door fzwart »

Sinds een paar dagen ook een MS2010.
Ik heb allemaal dezelfde ervaringen als de anderen ... in het algemeen goed behalve te zacht geluid, etc etc.
In het begin hing 'ie ook wel eens maar ben er achter gekomen dat dat komt doordat ik te snel door menu's enzo heen wilde. Wat langzamer aan doen en sindsdien geen probleem meer.
Ook uitzetten en meteen weer aanzetten wil nog eens mis gaan. Als je echter 5 seconden wacht dan gaat het goed.
Al met al veel waar voor je geld.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
rtwo
Normal Member
Normal Member
Berichten: 130
Lid geworden op: 08 jul 2006 22:15

Reset en Vastlopen

Bericht door rtwo »

Van het weekend naar de Belgische ardennen geweest, afstand ca. 280 kilometer.
Op de heenweg is de MS2010 2 keer vanzelf herstart, en 1 keer vastgelopen. Het is mij opgevallen, dat beide herstarts gebeurde nadat ik uit een tunnel kwam, of als de MS2010 de route helemaal kwijt was.
Als ik uit een tunnel kwam, dan was de MS2010 uiteraard de satelieten kwijt, direct uit de tunnel kwamen deze weer terug, maar moest/ging hij de route herbereken. Hier had de MS2010 veel moeite mee, route kwam op, ging weer weg, kaart werd niet volledig afgebeeld, route kwam weer op, etc. na een minuut of 5 herstarte de MS2010. Waarna ik (al duurde het vrij lang) weer gewoon gebruik kon maken van de MS2010.
Het hangen van de MS2010 gebeurde ook op een moment dat de MS2010 door slecht ontvangst van satelieten de route kwijt was, ook hierbij duurde het zeker 5 minuten voordat de boel ging hangen.

Op de terugweg 1 keer een herstart gehad, op een moment dat de MS2010 wederom de route kwijt was.
Nadat ik de Craybecktunnel uitkwam, had de MS2010 heel veel moeite om de draad weer op te pakken, heeft zeker 5 minuten geduurt voordat hij wist waar ik zat, en voordat er een normale route doorgegeven werd.

De MS2010 werkt in mijn ogen verder perfect, maar als hij de weg kwijt is, dan is hij hem ook echt kwijt, en is een hanger, of een automatische herstart het gevolg.
Iemand anders dezelfde ervaring???

ps. kaart op 3D weergave..

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
mathjé
New Member
New Member
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 jul 2006 14:52

Ervaringen in Engeland

Bericht door mathjé »

Heb me zojuist geregistreerd want ik wil mijn ervaring kwijt over de MS 2010.
We zijn net terug van 12 dagen rondreizen in Engeland. Een week voor vertrek de MS2010 ontvangen.
Uiteraard de inmiddels bekend aanloopprobleempjes, maar het doorspitten van de diverse forums op
Navigatieforum gaven voldoende hulp.
Na vertrek vanuit Limburg richting Hoek van Holland (verliep vlekkeloos) bij aankomst in Engeland direct de
MS2010 aangezet. Al zeer vlug een voldoende signaal. Na een half uurtje rijden was ik zover dat ik aanwijzingen
volledig vertrouwde. Gedurende het gehele verblijf in Engeland ben ik geregeld aangenaam verrast door de
gedetailleeerde wegeninfo die in het schermpje verscheen. Vaak waren de wegen/paden op de caravanparken
nog te volgen. Geregeld ben ik bewust zomaar ergens een andere weg ingeslagen, we waren tenslotte op vakantie.
Uiteraard wilde de dame van VDO/Dayton me laten keren, maar dat heb ik uiteraard niet gedaan. Gevolg, na enkele
mijlen een herberekende route. Wanneer ik zie wat ik voor € 250,- heb aangeschaft (systeem + europakaart) dan
kan ik niet anders concluderen dat ik een zeer goede koop gedaan heb.
Uiteraard heb ik ook al in Duitsland rondgereden en ook daar een zeer gedetailleerde weergave en begeleiding.

Voor verdere ervaringsuitwisseling/vragen ben ik beschikbaar.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Cyruse
New Member
New Member
Berichten: 8
Lid geworden op: 15 jun 2006 23:05

Re: Reset en Vastlopen

Bericht door Cyruse »

rtwo schreef: ps. kaart op 3D weergave..
Ik heb ook al eens ergens anders gelezen dat de kans op vastlopen/spontaan resetten groter is met de 3d weergave. Ook route herberekenen schijnt trager te verlopen. Als ik alle tips rond het voorkomen van het vastlopen/spontaan resetten moet samenvatten komt het hier op neer:

- 2D weergave
- klik kalm door de menu's
- zorg voor blijvend goede ontvangst. Experimenteer met de stand van de opklapbare antenne.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
rtwo
Normal Member
Normal Member
Berichten: 130
Lid geworden op: 08 jul 2006 22:15

Bericht door rtwo »

Tja, ik vind de 3D weergave wel het mooist, en ik koop niet iets waarvan ik sommige opties niet kan gebruiken, dat 3D trager kan zijn, kan ik vrede mee hebben, maar herstarten en vastlopers, tja, dat wordt wat lastiger.

Ik was tijdens vastlopen niet aan het klikken, zat met beide handen op het stuur.
Ik had een goed ontvangst, tussen de 7 en 9 satelieten met een groene vink, dus dat zat wel goed.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
ruudamstel
New Member
New Member
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 aug 2006 20:52

vastloper

Bericht door ruudamstel »

help !!!!

Ik zit vast in mijn huidige positie.
Ik wil mijn eigen adres invoeren dat gaat maar slaat dat niet op komt gewoon terug op het adres wat er in staat hemelsbreed 800 meter van mij eigen adres.
Ik denk rij daar gewoon heen en plan een route naar de andere kant van de stad zo gezegd zo gedaan maar nee hoor ik reed wel wel maar de 2010 bleef in de postie van het start adres.
Alles geprobeerd gereset en de knop 5 sec. ingedrukt houden maar nee.
WQie helpt mij help help !!!!!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

In welke mode zit je, de gewone of misschien in de demo/simulatie-mode?
Of heb je op het linker icoontje gedrukt waarmee je de kaart kunt scrollen?

Voorts, hoeveel satellieten ontvang je, is je GPS status groen?

En wat bedoel je met
Alles geprobeerd gereset en de knop 5 sec. ingedrukt houden maar nee.

Wat gebeurt er als je het toestel uitzet door de knop 5 seconden ingedrukt te houden, gaat het dan niet gewoon uit?
En als je op de resetknop drukt met een paperclip of zo, wat gebeurt er dan?

Tot slot, zit de oorspronkelijke SW er nog in of heb je 'm geupgrade naar de versie taz20060706-04, zie andere postings op dit forum?
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Mathijn
New Member
New Member
Berichten: 9
Lid geworden op: 25 jun 2006 05:30

Bericht door Mathijn »

Nou vandaag een negatieve ervaring met de MS 2010 gehad :cry:

Zwz vindt ik dat het lang duurt voordat ie zijn eerste satellieten oppakt, "normaal" na aanzetten moet ik echt eerst een paar kilometer rijden voordat tie zijn eerste vind, maar vandaag duurde het zelfs meer dan 10 km :?

Vandaag moest ik naar Belgie, meerdere keren vastgelopen, 1 x automatisch gereset, een aantal keer zelf moeten doen !

En op een gegeven moment, gaf ie wel netjes de route door via GPS, maar geen mevrouwtje die aanwijzingen gaf en zelfs geen aanwijzingen in het scherm !! :evil:
Dus alleen een beetje kaartlezen...

Na een keer fout te zijn gereden, moest ik omkeren na de afrit, de oprit weer op, maar die was juist afgesloten, maar hoe ik ook ging ze stuurde me steeds weer terug naar dat punt, zelfs toen ik de omleiding (korte) had gekozen :?

(Trouwens, hij gaf wel netjes de verkeerssituaties aan (flitsers) ! 1 pluspuntje vandaag.

Uiteindelijk aangekomen op mijn bestemming, na een lange omweg :x

Grrrr.. had het ff helemaal gehad ermee !!

Systeem helemaal uitgezet en nog eens een keer gereset.

Toen de terugweg....

De gehele 200km geen enkel GPS signaal gekregen...
Alles weer geprobeerd...
Helaas...


Mijn vertrouwen in de buitenlandse reizen en de MS 2010, is inmiddels ff niet zo groot :cry:

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
bigbrother
Starting Member
Starting Member
Berichten: 23
Lid geworden op: 19 jul 2006 20:21

Bericht door bigbrother »

Ik heb 2 weken door de Duitsland gereden met de 2010 en moet zeggen dat het bij mij wel aardig goed ging
is in totaal 2x vastgelopen gaf zelf een reset waardoor die opnieuw werd opgestart.
En het viel mij op als je em een langeretijd in standbye modus zet dus niet helemaal uit, dat de begeleidende stem ineens volledig verdwenen is. De navigatie werkt dan wel maar geen stem begeleiding meer
Dit is zeker +/- 5 keer gebeurt misschien een bugje ?
Alleen na het resetten was de stem weer terug.
HP iPAQ rx 3715 & TomTom 6.10
VDO Dayton MS2010

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

@ Mathijn

Je schreef
Zwz vindt ik dat het lang duurt voordat ie zijn eerste satellieten oppakt, "normaal" na aanzetten moet ik echt eerst een paar kilometer rijden voordat tie zijn eerste vind, maar vandaag duurde het zelfs meer dan 10 km
Dat is een bekend fenomeen, en dat geldt bepaals niet alleen voor de 2010.
Gerritje heeft dat al eens uitvoerig uit de doeken gedaan, en het komt er op neer dat je moet zorgen dat je een fix maakt terwijl je nog stilstaat. Al rijdende is dat heeeeel veel moeilijker omdat de computer niet goed om kan gaan met die alsmaar wisselende informatie die hij van de sat's krijgt.
Toen de terugweg....
De gehele 200km geen enkel GPS signaal gekregen...
Alles weer geprobeerd...
Helaas...


Ook toen heb je waarschijnlijk niet eerst geprobeerd een GPS fix te maken voordat je weg reed.
Maar 200 km helemaal geen fix verbaast me, en ik neem niet aan dat je die hele rit continu heel hard hebt kunnen rijden.....
Mijn vertrouwen in de buitenlandse reizen en de MS 2010, is inmiddels ff niet zo groot
Voor de 2010 maakt het niet uit of je in NL of in B rijdt. Voor hem is het gewoon navigeren op de kaart die op de SD staat.
Die had je er toch wel gewoon inzitten?

Aan de versie kan het niet liggen zie ik in het draadje /viewtopic.php?t=6720
En welke GUI versie heb je?

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
kwiebus
New Member
New Member
Berichten: 5
Lid geworden op: 23 jul 2006 08:19

Negatieve & Positive ervaringen met VDO Dayton MS2010

Bericht door kwiebus »

Ben ook reeds een aantal weken in het bezit van de MS2010, reeds voorzien van de beruchte update.
Mijn ervaringen op korte afstanden, zijn best goed. Weinig problemen gehad.
Wel wil ik even kwijt dat ik problemen heb met het scrollen over de kaart, met een berekende lange route.
B.V. naar Zuid frankrijk. Zodra ik deze route wil bekijken, met de 4 pijltjes toetsen in beeld en de plus en min buttons, dan krijg ik vaak maar een klein stukje van de route visueel in beeld (blauw aangegeven route)
Soms komt de rest van de route wel in beeld na een hele tijd wachten (een paar minuten), maar meestal niet.
Is de route wel in beeld, en ik wil deze volgen op de kaart, met de scroll toetsen, dan duurt het niet lang of de route (blauwe lijn) verdwijnt, of het systeem gaat hangen. Alleen uitzetten of een reset is dan nog mogelijk.
Ik hoop dat dit ook wordt opgelost in een nieuw release.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

Wat bedoel je precies met
problemen heb met het scrollen over de kaart, met een berekende lange route.
In welke situatie treedt dat op, en welke knop gebruik je daarvoor?
Is dat de linkse knop in het scherm dat je krijgt ná het ingeven van de bestemming, en vóórdat je dan die bestemming met OK bevestigt? Met díe knop kun je over de kaart scrollen , met als bedoeling naar een (willekeurig) punt op de kaart te gaan dat je als bestemming wilt ingeven. Als je dat doet werkt de begeleiding niet meer en loopt het systeem vast.

Of bedoel je wat anders?

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
kwiebus
New Member
New Member
Berichten: 5
Lid geworden op: 23 jul 2006 08:19

Bericht door kwiebus »

JW schreef:Wat bedoel je precies met
problemen heb met het scrollen over de kaart, met een berekende lange route.
In welke situatie treedt dat op, en welke knop gebruik je daarvoor?
Is dat de linkse knop in het scherm dat je krijgt ná het ingeven van de bestemming, en vóórdat je dan die bestemming met OK bevestigt? Met díe knop kun je over de kaart scrollen , met als bedoeling naar een (willekeurig) punt op de kaart te gaan dat je als bestemming wilt ingeven. Als je dat doet werkt de begeleiding niet meer en loopt het systeem vast.

Of bedoel je wat anders?

Groet,
JW
Ja dat is de functie die ik bedoel, alleen activeer ik die als de route op het scherm staat, via de functie button rechts onder in beeld en kies dan de zelfde optie met de button links onder.
Je kunt dan wel een poosje scrollen, maar na een poosje loopt het systeem vast.
Groeten,
Bert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

Ik heb de 2010 niet hier, die heeft Ritselaar nu in gebruik. Daarom kan ik dit nu niet testen op deze manier.
Maar er zit toch ook ergens een button die staat voor: "toon hele route", of iets dergelijks?

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
aldo
New Member
New Member
Berichten: 6
Lid geworden op: 19 aug 2006 11:47

Bericht door aldo »

Hallo Forum,


Met de ms2010 ( ons eerste navigatiesysteem) naar zuid-frankrijk geweest en flink aan het werk gezet .

In de meeste gevallen, heeft hij ons de hele vakantie door prima de weg gewezen .
Hij bevalt goed wat de snelheid van (her)berekening van de route en duidelijkheid van de kaart betreft.
Het gps -bereik kwam ook steeds goed voor de dag.


Af en toe gaf de stem ( ...noemen haar Miep ) niet het zelfde aan als de route deed,
en sommige POI 's zouden misschien wat meer informatie kunnen geven.
Misschien wat voor een update van de software later in de tijd.

Al met al is dit volgens mij wel een goed apparaatje , zonder hem te kunnen vergelijken met andere merken .


Groet, Aldo

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
appie40
Starting Member
Starting Member
Berichten: 13
Lid geworden op: 21 aug 2006 07:45

Bericht door appie40 »

Ik heb mijn MS2010 nu 10 dagen ,en ben er niet zo tevreden over.Wel over de mogelijkheden , niet over het navigeren zelf.
Navigator loopt (best vaak) honderden meters achter. ( Ontvangst is dan minimaal 5 )
Vooral na afslaan / afbuigen , krijg ik het idee in een helicopter te zitten : Sla stukken over en zit opeens op een weg die 50-60 meter verderop ligt ( hemelsbreed ). Soms blijft hij die (foute weg) wel 2 minuten volgen , terwijl ik een totaal andere kant oprij. ( scherm geeft aan naar noord , terwijl ik naar zuid rijd ).
Word gewaarschuwd voor flitsers als ik er al voorbij ben......

Hoop dat de software-update de oplossing is en dat die er snel komt , want zo is het echt niet te doen.

Appie

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
fzwart
Junior Member
Junior Member
Berichten: 34
Lid geworden op: 15 jul 2006 20:01

Bericht door fzwart »

Ik heb hetzelfde op bepaalde vaste punten. Zo gaat het bij mij op een bepaalde oprit de snelweg op altijd fout op dezelfde manier. Ik rijd de oprit op terwijl de MS2010 een hele tijd rechtdoor blijft gaan. Plotseling beland ie dan midden in het weiland om pas daarna goed terecht te komen. Aantal satellieten is dan de hele tijd 6 dus zou het daar niet aan kunnen liggen.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken
    Laatste bericht
  • Ervaringen delen mbt de DNX7250DAB
    door supersjors » 24 okt 2014 10:10 » in Kenwood
    Reacties: 0
    Weergaves: 584
  • MS2010 Software
    door Thijn83 » 28 mar 2021 20:05 » in Mobiele VDO-Dayton systemen
    Reacties: 0
    Weergaves: 193
  • VDO Dayton VRM 6100
    door hymer marc » 16 apr 2015 10:30 » in Te Koop Gevraagd
    Reacties: 1
    Weergaves: 603
  • VDO Dayton PC5200/40
    door j.weistra » 11 aug 2014 13:48 » in Te Koop Aangeboden
    Reacties: 0
    Weergaves: 919
  • Vdo dayton pc 5400 aansluiten
    door Hardy7 » 29 jun 2014 11:55 » in Vaste VDO-Dayton systemen
    Reacties: 1
    Weergaves: 1167
  • VDO dayton navigatie via autoradio.
    door Herrald » 14 jul 2014 13:22 » in Vaste VDO-Dayton systemen
    Reacties: 1
    Weergaves: 857
  • vdo dayton pc5200 pro met europakaart op sd
    door crunch1 » 05 jul 2014 20:17 » in Te Koop Aangeboden
    Reacties: 25
    Weergaves: 3109

Terug naar “Mobiele VDO-Dayton systemen”