Nieuwe Laguna Phase 2 met navigatie

Alles met betrekking tot Renault navigatie
Mark67
New Member
New Member
Berichten: 3
Lid geworden op: 22 mar 2005 22:09

Nieuwe Laguna Phase 2 met navigatie

Bericht door Mark67 »

Hallo,

Ik heb een nieuwe laguna phase2 met het nieuwe navigatie systeem besteld. Dit is een DVD systeem. Mijn vraag is of iemand weet welk merk dit nieuwe systeem is (bijv. VDO). Ook ben ik benieuwd of er op de bijgeleverde DVD waar heel Europa op staat ook Hongarije erbij staat. Iedere info over het nieuwe systeem is welkom daar de dealer mij ook niet veel meer kan vertellen..

mvg, Mark

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

daar de dealer mij ook niet veel meer kan vertellen
Met enige regelmaat schieten op dit forum deze en soortgelijke vragen voorbij.
Is er iemand die mij kan uitleggen waarom iemand bereid is enige duizenden euro's te investeren in een voorziening waarvan de leverancier niet eens kan vertellen wat het inhoudt en kennelijk ook niet kan tonen hoe het er uit ziet. Dit geldt denk ik voor nog wel meer zaken in de autobranche. Geen enkele website van de autoindustrie vermeldt op duidelijke wijze wat de mogelijkheden van de standaard aangebrachte of aan te schaffen apparatuur zijn. Alleen een prijsopgave. De verkopers lijken nog minder te beseffen wat men de klant moet verkopen. Het is te treurig voor woorden dat een forum als het onze deze vragen moet gaan beantwoorden, hoewel het nut hiervan ondertussen wel is aangetoond. Maar hoe gaat een klant nu terug naar een leverancier als het aangeschafte peperdure systeem niet aan de verwachtingen voldoet? Hier zit hem de crux lijkt mij want als je niet vermeldt wat een systeem kan zul je ook wel geen verwachtingen hebben gewekt bij een klant.
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

Hallo,

Ik deel Gerritje's "cri de coeur", hartekreet in onze moers taal, dat het te gek voor woorden is dat je zo'n duur systeem moet aanschaffen zonder enige info van de dealer of wie dan ook.
Als je een nieuwe wasmachine aanschaft ga je eerst een uitvoerig onderzoek doen, althans dat doen de meeste mensen, maar bij een af fabriek Navi die heel veel meer kost dan een wasmachine weet je helemaal niks. En de daaruit voortvloeiende problemen zijn op dit forum maar al te vaak te lezen geweest :oops:

Welk DVD systeem er in de nieuwe Laguna zit weet ik ook niet. Maar ik heb in het duitse AMS (nr 7, pg 35) gelezen dat Renault het door Xanavi (dochter van Hitachi) gemaakte systeem zou (gaan?) gebruiken, oftewel de Birdview zoals ook in de Nissan's zit.
Wie weet meer?

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken
    Laatste bericht
  • gps antenne espace 2007 phase 2
    door guilvars » 27 okt 2015 16:46 » in Renault
    Reacties: 3
    Weergaves: 1842
  • Carminat navigatie Laguna uit 2005
    door Dillingh » 22 jan 2015 17:43 » in Renault
    Reacties: 3
    Weergaves: 1622
  • Carminat Laguna II CD systeem overzetten
    door LagunaDos » 12 jul 2014 21:41 » in Renault
    Reacties: 1
    Weergaves: 945
  • Geen GPS ontvangst Laguna 2004
    door kevpau » 15 jun 2015 00:51 » in Renault
    Reacties: 1
    Weergaves: 934
  • nieuwe kaarten.
    door japie57 » 28 feb 2019 20:25 » in TomTom
    Reacties: 0
    Weergaves: 720
  • nieuwe kaarten.
    door japie57 » 30 aug 2020 13:35 » in TomTom
    Reacties: 0
    Weergaves: 254
  • nieuwe kaarten.
    door japie57 » 15 jun 2019 11:09 » in TomTom
    Reacties: 2
    Weergaves: 647

Terug naar “Renault”