zelfde toestellen in België als in Nederland ?

Gebruikersavatar
snap
Normal Member
Normal Member
Berichten: 146
Lid geworden op: 16 aug 2004 09:12

zelfde toestellen in België als in Nederland ?

Bericht door snap »

Hallo iedereen,
heb me zojuist een becker indianapolis aangeschaft. Heb me daarom ook op dit forum geregistreerd. Blijkt me heel interessant. Ik heb dan ook al het één en ander gelezen en daarom is mij vraag heel eenvoudig eigenlijk. Worden de becker toestellen zowel in Nederland als in België met dezelfde software cd's verkocht of is er hier een verschil van land tot land. Ik stel deze vraag omdat ik hier vroeg welke kaarten er op mijn indianapolis zouden staan, teleatlas of navtech. Blijkt dat die winkelier hier enkel beckers verkoopt met teleatlas cd's. Als groentje weet ik natuurlijjk niet welke de beste resultaten geeft teleatlas of navtech.
Groeten

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
beckeronline
Senior Member
Berichten: 586
Lid geworden op: 03 nov 2003 12:33

Bericht door beckeronline »

Dat heeft de winkel dan fout geantwoord..... Becker's in Nederland en Belgie zijn exact hetzelfde....

De Indianapolis is nooit met teleatlas software geleverd dus ook daar is het gewoon met Navteq software. Laatste versie op dit moment is de 1.01.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
snap
Normal Member
Normal Member
Berichten: 146
Lid geworden op: 16 aug 2004 09:12

Bericht door snap »

Ok bedankt dan ben ik al een beetje gerust gesteld. Zal het pas einde deze week met zekerheid weten want dan komt mijn wagen pas binnen in de garage en kan de navigatie geïnstalleerd worden.
Staat navteq trouwens vermeld op die cd's dan kan ik dat al vlugger zien natuurlijk ?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
beckeronline
Senior Member
Berichten: 586
Lid geworden op: 03 nov 2003 12:33

Bericht door beckeronline »

ja staat op cd's vermeld.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Sytze
Junior Member
Junior Member
Berichten: 29
Lid geworden op: 23 jul 2004 14:15

interessante vraag...

Bericht door Sytze »

In aanvulling op de vraag van onze Belgische vriend wil ik graag vragen of het iets uitmaakt als je een model in Duitsland koopt. Inmiddels is de Indy al te koop voor € 795.- in Monchen Gladbach, dat scheelt toch wel aanzienlijk. Voor die prijs koop ik dus de Indy + wisselaar voor minder geld in Duitsland dan de Indy alleen in Nederland.
Een vraag voor Beckeronline misschien??

Groet,

Sytze :D
Waarom zoeken als iemand het al gevonden heeft...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
beckeronline
Senior Member
Berichten: 586
Lid geworden op: 03 nov 2003 12:33

Bericht door beckeronline »

Qua toestel maakt het helemaal niet uit waar je een toestel koopt alleen wat wel uitmaakt is je garantie!! Toestel moet aangeboden worden bij de leverende dealer dus voor je duitste toestel moet je terug naar duitsland!

En verder moet je altijd wel even kijken dat je een toestel krijgt met de laatste cd versie etc....

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
beckeronline
Senior Member
Berichten: 586
Lid geworden op: 03 nov 2003 12:33

Re: interessante vraag...

Bericht door beckeronline »

Sytze schreef:Inmiddels is de Indy al te koop voor € 795.- in Monchen Gladbach, dat scheelt toch wel aanzienlijk.

Sytze :D
Even gekeken maar denk dat jij autoradioland GmbH - Limitenstr.111 - 41236 Mönchengladbach bedoelt en die heeft zijn prijzen toch redelijk naar boven aangepast! Dus geef even link waar jij voor € 795 een Becker kan kopen incl. mwst (btw) die wil ik graag wel zien....

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Sytze
Junior Member
Junior Member
Berichten: 29
Lid geworden op: 23 jul 2004 14:15

Re: interessante vraag...

Bericht door Sytze »

beckeronline schreef:
Sytze schreef:Inmiddels is de Indy al te koop voor € 795.- in Monchen Gladbach, dat scheelt toch wel aanzienlijk.

Sytze :D
Even gekeken maar denk dat jij autoradioland GmbH - Limitenstr.111 - 41236 Mönchengladbach bedoelt en die heeft zijn prijzen toch redelijk naar boven aangepast! Dus geef even link waar jij voor € 795 een Becker kan kopen incl. mwst (btw) die wil ik graag wel zien....
Dit is de link, de rode kost 794.90
http://www.dr-ue.net/shop/pi1313047782.htm?categoryId=4
Waarom zoeken als iemand het al gevonden heeft...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
beckeronline
Senior Member
Berichten: 586
Lid geworden op: 03 nov 2003 12:33

Bericht door beckeronline »

Inderdaad ik zie het.... wat mij alleen bevreemd is dat ze (normaal is ieder type gelijk in prijs) voor de andere types meer vragen. Wat wel kan is dat het nog een serie is met de oudere software en daarom wat minder vragen. Heb vraag ook bij Becker neergelegd zodra ik daar antwoord op heb kom ik er op terug.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Sytze
Junior Member
Junior Member
Berichten: 29
Lid geworden op: 23 jul 2004 14:15

Bericht door Sytze »

beckeronline schreef: En verder moet je altijd wel even kijken dat je een toestel krijgt met de laatste cd versie etc....
Hoe kan ik er achter komen wat de laatste software is als ik mijn Becker ga kopen?
Waarom zoeken als iemand het al gevonden heeft...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
beckeronline
Senior Member
Berichten: 586
Lid geworden op: 03 nov 2003 12:33

Bericht door beckeronline »

Een 'goede' dealer heeft een goed contact met zijn groothandel en die weten welke versie de laatste is. Voor de indianapolis is dit de 1.01

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
snap
Normal Member
Normal Member
Berichten: 146
Lid geworden op: 16 aug 2004 09:12

Bericht door snap »

Hallo
heb juist de navigatie binnengekregen. Blijkt dat er op de bijgeleverde cd's versie 1.0 staat.
Is de nieuwste versie niet 1.01 Zo ja kan ik deze dan omwisselen in de winkel ?
Graag had ik ook kopies genomen van deze cd's zodat ik de originele op een veilige plaats kan opbergen. Kan ik deze kopies maken met nero of is het beter een ander programma te gebruiken ?
Kopies zijn wel enkel bedoelt voor mij hoor

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
beckeronline
Senior Member
Berichten: 586
Lid geworden op: 03 nov 2003 12:33

Bericht door beckeronline »

Ik zou daar wel mee terug gaan naar je leverancier! Dit is niet de nieuwste versie dit is de 1.01.

Verder vind ik het persoonlijk onzin om kopieen te maken van de originele schijf rij al 6 jaar rond met diverse Becker navigatiesystemen en nog nooit een cd onleesbaar gehad. Maar als je toch perse wil moet je even hier op forum rond kijken staat al diverse malen over geschreven

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
gaucho
Starting Member
Starting Member
Berichten: 14
Lid geworden op: 25 jun 2004 11:33

Bericht door gaucho »

Betaal je voor nieuwe becker cd's altijd de volle mep en zoja, hoeveel is dat eigenlijk? Zonee, bestaat er een soort upgrade regeling?

(Mijn indy is uitgeleverd op 10 juni, met 1.0 cd's.)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
beckeronline
Senior Member
Berichten: 586
Lid geworden op: 03 nov 2003 12:33

Bericht door beckeronline »

Becker heeft voor de Indianpolis nog geen update pakket beschikbaar. En de prijzen worden altijd bepaald aan de hand wat er allemaal veranderd (toegevoegd) is op de cd's. Het is wel zo dat je altijd een pakket koopt (van 2 cd's) omdat Becker op de cd ook de besturingssoftware plaatst en anders krijg je conflicten als je alleen maar cd 1 vernieuwd en dan toch een keer cd 2 er in doet....

Verder word er uiteraard een normale acceptabele prijs gevraagd voor een update en is een ieder uiteraard vrij om zelf te bepalen of hij/zij een pakket koopt.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
snap
Normal Member
Normal Member
Berichten: 146
Lid geworden op: 16 aug 2004 09:12

Bericht door snap »

Het volgende kreeg ik als antwoord op mijn vraag om bij aankoop van mijn becker de nieuwere versie 1.01 te verkrijgen :
Geachte,

Deze update is gemaakt als versie voor becker maar deze versie is identiek dezelfde
de update is bij becker als interne versie gemaakt, normaal mocht deze versie de straat niet opkomen.
Enkel bij de becker systemen in herstelling komt de versie 1.01 in de verpakking te zitten.

Met vriendelijke groet

XXXXXXXXXXXXXXXX Edit Moderator naam is niet van belang denk aan iemand zijn Privacy

Ataf Brugge

Heb ik dan toch de nieuwste versie of laten ze me hier in de kou staan ?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
beckeronline
Senior Member
Berichten: 586
Lid geworden op: 03 nov 2003 12:33

Bericht door beckeronline »

Dat is een KUL verhaal (niet van jou van maar van je leverancier!)

1. Versie is niet identiek want dan zou het geen ander versie nummer gekregen hebben.
2. Kom maar eens bij ons in magazijn kijken en dan zie je zo een paar honderd becker's liggen met..... versie 1.01
is heel makkelijk aan buitenkant van doos al te zien staat nl. ook op zegelsticker vermeld.

Dus ik zou er niet mee accoord gaan!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
snap
Normal Member
Normal Member
Berichten: 146
Lid geworden op: 16 aug 2004 09:12

Bericht door snap »

Vervolg verhaal versie 1.01
Ik zou U willen bedanken voor mijn naam te publiceren op de becker online site, ik kan er ook niet aan doen dat mijn leverancier het mij zo meld ??? of wel ?? sorry maar de naam publiceren op een forum is niet zo plezant !
U kan mijn verhaal controleren bij becker belgium, becker nedereland heb ik niet gecontacteerd omdat dit onze leverancier niet is. Heb onze contact persoon daar gecontacteerd en zo die informatie gekregen. En dus ook de informatie dat die niet kan omgeruild worden zomaar.

Mvg.

XXXXXXX

Wat moet ik daar van denken ?

Trouwens welke url gebruikt becker Belgium ?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
beckeronline
Senior Member
Berichten: 586
Lid geworden op: 03 nov 2003 12:33

Bericht door beckeronline »

????? ik snap niets van je bovenstaande opmerking??? Verklaar je eens nader je naam ergens plubiceren?? Ben ik gek of word ik het.....

MAN je liet me even schrikken zeg ik heb het verhaal nog 2 keer doorgelezen en begrijp dat dit de reactie is van jou leverancier.... Beetje vage posting.. Maar dat zal wel het cultuurverschil zijn.


Maar verhaal van je leverancier klopt niet... er bestaat geen Becker Belgie en ook geen Becker Nederland dus....

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

beckeronline schreef:????? ik snap niets van je bovenstaande opmerking??? Verklaar je eens nader je naam ergens plubiceren?? Ben ik gek of word ik het.....
Het is altijd een goede gewoonte geweest op deze site om niet de afzender te vermelden van mails. Die zijn ook bedoeld als gezonden aan de geadresseerde alleen.
En dus begrijp ik zeer wel dat xxxxxxx van Ataf Brugge nogal ontstemd is.

Als dat al eens gebeurde waren we er als de kippen bij om de naam te vervangen door kruisjes, en kreeg degene die dat geplaatst had een PB.

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
beckeronline
Senior Member
Berichten: 586
Lid geworden op: 03 nov 2003 12:33

Bericht door beckeronline »

Mee eens JW maar dat komt nu pas duidelijk naar voren dat het om een ander zijn naam ging.... blijven een beetje vage postings (niet het onderwerp maar hoe het geplaatst is) in eerste instantie dacht is dat het de plaatser zijn eigen naam was.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
snap
Normal Member
Normal Member
Berichten: 146
Lid geworden op: 16 aug 2004 09:12

Bericht door snap »

Ben er mee akkoord dat je iemand zijn naam zomaar niet op een forum zet. Volledig mee ens maar ik dacht in vertrouwen iets gekocht te hebben dat up to date was en als ik hier hoor dat er een oudere versie van de software wordt bijgeleverd vind ik het maar normaal dat ik achter de nieuwere versie vraag niet ?
Nu weet ik niet meer wie of wat ik moet geloven maar als ze me voorliegen denk ik wel het recht te hebben die man zijn naam te vermelden.
Moet wel eerlijk zeggen dat het in eerste instantie niet mijn bedoeling was deze man zijn naam te vermelden was een beetje vlug geweest met kopieren en plakken maar na zijn reactie heb ik er toch geen spijt van.
Wat stellen jullie mij voor om te doen voor die versie 1.01 te verkrijgen, systeem is nog niet eens ingebouwd , wordt pas volgende week woensdag gedaan.
Bedankt alvast voor de vele reacties

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Fantom
Senior Member
Berichten: 786
Lid geworden op: 13 sep 2003 17:18

Bericht door Fantom »

Ik wil me er niet te veel mee bemoeien hoor maar misschien kan je beginnen met het aanpassen van je berichten zodat je de naam van de btreffende persoon er uit haalt. Dat zal ongetwijfeld de verstandhoudingen verbeteren.
Ik zou alsnog naar de leverancier gaan en vragen om de versie 1.01.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
beckeronline
Senior Member
Berichten: 586
Lid geworden op: 03 nov 2003 12:33

Bericht door beckeronline »

Ik zou toch terug gaan naar de leverancier en dan vraag je maar naar die meneer zijn baas.... zag dat hij daar de verkoper is en dat er nog een baas boven hem zit.

Wie bouwt hem in?? Dit bedrijf dan zou ik hem gewoon niet afnemen zo!

En als er problemen zijn moeten ze mij maar even contacten ik kan misschien wat betekenen.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

Fantom schreef:Ik wil me er niet te veel mee bemoeien hoor maar misschien kan je beginnen met het aanpassen van je berichten zodat je de naam van de btreffende persoon er uit haalt. Dat zal ongetwijfeld de verstandhoudingen verbeteren.
Ik zou alsnog naar de leverancier gaan en vragen om de versie 1.01.
Geheel mee eens, en als Snap dat doet verander ik mijn quote uiteraard ook :wink:

Groet,
JW

Edit JW: Ik zie dat de moderator de naam verwijderd heeft in de eerste posting, (nog) niet in de tweede. Ik verander derhalve ook mijn quote.
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken
    Laatste bericht
  • Garmin nüvi 2699 LMT-D: Alleen Nederland/België en Duitsland?
    door keetje49 » 27 nov 2015 19:59 » in Garmin
    Reacties: 2
    Weergaves: 850
  • Plaatsnaam in Belgie
    door jackyboy » 19 sep 2015 19:24 » in Navteq
    Reacties: 4
    Weergaves: 1025
  • SD waterkaarten Nederland
    door richardvenema » 05 jul 2014 19:31 » in Navman
    Reacties: 1
    Weergaves: 1530

Terug naar “Vaste Becker systemen”