zelfde toestellen in België als in Nederland ?

Gebruikersavatar
snap
Normal Member
Normal Member
Berichten: 146
Lid geworden op: 16 aug 2004 09:12

Bericht door snap »

Dit is het uiteindelijk antwoord wat ik gekregen heb van mijn leverancier ivm versie 1.01

Cd rom wordt niet gewisseld volgens hen is er geen verschil op gebied van kaartinformatie enkel op gebied van bijzondere lokaties. Bij ons kan je geen becker meer bestellen dit is het resultaat. Dus goed of slechte service je moet de collega's niet meer sturen .
Indien de versie verschijnt 2.0 dan is er wel een belangrijk verschil op gebied van kaartinfo.
Dit is info van becker Duitsland laat je dus verder niets wijsmaken op het forum van Becker,
Einde,

Had ik het geweten had er nooit een Becker gekocht wat een pretentie zeg.
Snelkoerier met Peugeot Partner HDI geleidt door Becker Indianapolis 7920. Vanaf heden Jul ' 07 [i][b]Met nieuwe Peugeot Expert Multi confort half gesloten combi[/b][/i]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Edwin :-)
Normal Member
Normal Member
Berichten: 117
Lid geworden op: 25 apr 2004 18:34

Bericht door Edwin :-) »

Volgens mij draait de winkelier het om....

Wanneer jij bij hem een navi koopt, dan mag je er op vertrouwen dat de nieuwste software wordt meegeleverd. Er is een evident verschil tussen de versie 1.0 en 1.01. Was dat niet het geval geweest dan zou Becker geen gewijzigd versienummer hebben aangemaakt. Het is juist dat de kaartdatabase in de 1.01 hetzelfde is. Daar staat immers de eerste 1 voor. De cijfers achter de punt duiden aan dat er een verschil zit in de besturingssoftware. In mijn optiek is dat net zo belangrijk, zo niet belangrijker dan een kaartupdate. Immers heb je ook aan accurate kaarten weinig als de bedieningssoftware niet (geheel) juist werkt. Jouw winkelier levert dus gewoon niet wat jij mocht verwachten.

Nu ben ik niet bekend met het Belgisch recht, doch naar Nederlands recht zou een leverancier met mij een groot probleem hebben...... Ik zou mij namelijk op het standpunt stellen dat ik niet wil dat hij mijn cd's omruilt, maar dat ik gewoon geleverd wil krijgen wat ik besteld heb. Kan of wil hij dat niet leveren, dan is het niet de vraag of hij mij nog als klant wil, dan wil ik hem gewoon niet meer als leverancier. Als consument stem ik met mijn voeten, slechte service... dan kom ik niet meer.

Kennelijk is jouw winkelier niet zo toeschietelijk. Sterker nog, ik vind het laatste bericht zelfs ongepast. Men laat ook geen enkele ruimte om verder te praten. Nu je kennelijk de navi daar al gekocht hebt is er weinig wat je kunt doen, anders dan inderdaad jouw ervaringen met deze winkel delen met je collega's, kennissen en vrienden. Is er trouwens een heel groot verschil tussen 1.0 en 1.01? Wellicht dat Becker Online hier iets meer van weet.... Mochten de verschillen groot zijn dan kun je eens navraag doen bij je rechtsbijstandverzekeraar of bureau voor rechtshulp of iets dergelijks. De vraag is echter of je het zo hoog wilt opspelen.
grtz,

Edwin

Just remember, if the world didn't suck, we'd all fall off.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken
    Laatste bericht
  • Garmin nüvi 2699 LMT-D: Alleen Nederland/België en Duitsland?
    door keetje49 » 27 nov 2015 19:59 » in Garmin
    Reacties: 2
    Weergaves: 849
  • Plaatsnaam in Belgie
    door jackyboy » 19 sep 2015 19:24 » in Navteq
    Reacties: 4
    Weergaves: 1025
  • SD waterkaarten Nederland
    door richardvenema » 05 jul 2014 19:31 » in Navman
    Reacties: 1
    Weergaves: 1530

Terug naar “Vaste Becker systemen”