Aansluiting Indy in nieuwe Peugeot Expert Tepee

Gebruikersavatar
snap
Normal Member
Normal Member
Berichten: 146
Lid geworden op: 16 aug 2004 09:12

Bericht door snap »

Oei Gerritje, dan zit ik misschien weer met een probleem.
Indien het niet aan de antenneplug ligt die niet goed aangesloten is of de aarding is niet goed van de aktieve antenne en de plaatsing van beide antennes gps en radio speelt geen rol lijkt het mij dan beter een buitenantenne te laten plaatsen misschien.
Toch lijkt er mij toch nog altijd iets niet 100 % in orde. Het niet altijd automatisch aanslaan van de radio bij het starten van de motor. Soms doet hij het wel soms niet, wanneer de motor wordt stilgelegd gaat de radio wel altijd automatisch uit, dat wel.
Snelkoerier met Peugeot Partner HDI geleidt door Becker Indianapolis 7920. Vanaf heden Jul ' 07 [i][b]Met nieuwe Peugeot Expert Multi confort half gesloten combi[/b][/i]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

Hallo Snap,

Toch even proberen een paar zaken op een rijtje te krijgen:

1) Je schreef dat de radio het wel goed deed vóórdat de B2S en de GPS antenne gemonteerd werd, klopt dat?
2) Hoe zit het nu met de navigatie, werkte die wel goed op je trip naar Frankrijk?
3) Het niet altijd automatisch inschakelen van je Indy zou te maken kunnen hebben met het moment waarop de geschakelde plus vanuit de B2S doorkomt. Daarover zou Beijer wellicht wat meer kunnen vertellen.
Maar als dit zó blijft, vind je dat dan een "echt probleem"?

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
snap
Normal Member
Normal Member
Berichten: 146
Lid geworden op: 16 aug 2004 09:12

Bericht door snap »

Hey JW,

zal trachten in volgorde van je vragen te antwoorden hé :wink:
1/ Ja de radio deedt het dan goed ja, maar de gps antenne was toen ook al wel op het dashbord geplakt hoor enkel werkte toen nog maar enkel de radio omdat ik toen geen puls had.
2/ Navigatie werkte perfect op de trip naar Frankrijk op een paar kleine foutjes na maar die zijn opgelost.
3/ Is niet echt een probleem hoor is enkel eigenlijk handig het belangrijkste is dat hij automatisch uitschakeld eigenlijk. Maar hopelijk weet Beijer daar een oplossing voor.

Zo hopelijk is dit een beetje duidelijker. :D
Snelkoerier met Peugeot Partner HDI geleidt door Becker Indianapolis 7920. Vanaf heden Jul ' 07 [i][b]Met nieuwe Peugeot Expert Multi confort half gesloten combi[/b][/i]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

Dat er nog geen puls aangesloten was doet niets af aan de werking van de GPS antenne. Die doet zijn werk zodra er spanning op de antenneleiding staat, dus als deze in de plug zit.

Een echte CANbus adapter hoort te werken zoals jij beschrijft. Bij het uitzetten van het contact moet dus ook de geschakelde 12 volt wegvallen waardoor de radio uitschakelt. Als de radio er op is gebouwd moet deze met uitgeschaekld contact met één druk op de volumeknop weer aangaan. Na verloop van tijd (instelbaar) moet deze toch weer automatisch uitschakelen. Als de radio/navigatie niet uit zou gaan zou deze namelijk wel je accu leeg trekken. Dat kan nooit de bedoeling zijn.

Ik blijf van mening dat er iets elementairs fout is bij de antenne.
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
snap
Normal Member
Normal Member
Berichten: 146
Lid geworden op: 16 aug 2004 09:12

Bericht door snap »

Ja Gerritje,

dat denk ik, eigenlijk hoop ik ook, dat het gewoon de antenneplug is die niet of niet goed aangesloten is aan de becker. Laat ons hopen dat dit alles is. Wat niet wegneemt natuurlijk dat er dan nog steeds dat opstartprobleem is hé. Maar zoals eerder gezegd dat is van mineur belang, zolang hij maar automatisch afsluit. En dat is eigenlijk, zoals JW al zei een beijer probleem :wink:

En dat van de gps antenne moet ik beamen want was inderdaad al aangesloten want ik had het kompas dat de Noordrichting aanduidde dat al werkte. Was ik vergeten vermelden. :oops:
Snelkoerier met Peugeot Partner HDI geleidt door Becker Indianapolis 7920. Vanaf heden Jul ' 07 [i][b]Met nieuwe Peugeot Expert Multi confort half gesloten combi[/b][/i]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
snap
Normal Member
Normal Member
Berichten: 146
Lid geworden op: 16 aug 2004 09:12

Bericht door snap »

Juist terug van garage,

spijtig genoeg is het iets anders dan de antenneplug hoor. Alles nagekeken en ze zat er wel degelijk goed in, dus voor allle veiligheid toch maar om een buitenantenne gekozen.
Denk dat ik beter daar mijn wagen ga stallen ipv in mijn eigen garage. :roll:
Snelkoerier met Peugeot Partner HDI geleidt door Becker Indianapolis 7920. Vanaf heden Jul ' 07 [i][b]Met nieuwe Peugeot Expert Multi confort half gesloten combi[/b][/i]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
snap
Normal Member
Normal Member
Berichten: 146
Lid geworden op: 16 aug 2004 09:12

Bericht door snap »

Eindelijk, eindelijk, eindelijk,
alles werkt terug perfect. Was gisteren toevallig bij een vriend langs geweest en vertelde de hele historie over de aansluiting van navigatie en radio ontvangst.

Ho zei hij heel droog, mag ik eens vlug kijken, heeft de garagist wel gekeken of die fiche wel diep genoeg is ingeplugd ? Op nog geen 2 minuten had ik glasheldere ontvangst. Mannen niet te geloven :shock: :shock: :!: :shock: :!: :!: :!:
Ben hem van verbazing vergeten vragen over welke fiche het ging maar ga hem dat eens vragen si. Hoe is het mogelijk dat een garage dit niet wist op te lossen.
Allé ben weer een tevreden, peugeot rijder geworden :wink: :wink:
Dus nu rij ik gewoon rond met die binnenantenne en ook bij ons is de ontvangst het beste wanneer ze in verticale positie is geïnstalleerd hoor JW :wink:
Snelkoerier met Peugeot Partner HDI geleidt door Becker Indianapolis 7920. Vanaf heden Jul ' 07 [i][b]Met nieuwe Peugeot Expert Multi confort half gesloten combi[/b][/i]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

Ik blijf van mening dat er iets elementairs fout is bij de antenne.
:spijker:
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
snap
Normal Member
Normal Member
Berichten: 146
Lid geworden op: 16 aug 2004 09:12

Bericht door snap »

Weet ondertussen wat er scheelde,

volgens de man was het de antenne adaptor die niet volledig ingeduwd was en dus ook geen goed contact gaf.

Daarvoor is de wagen 2 X in de garage geweest en niet gevonden door de mekaniekers . :shock: :shock:

En ja Gerritje Afbeelding

de nagel op de kop. Je zou hier in België veel geld kunnen verdienen in bepaalde garages denk ik. 8) 8)
Snelkoerier met Peugeot Partner HDI geleidt door Becker Indianapolis 7920. Vanaf heden Jul ' 07 [i][b]Met nieuwe Peugeot Expert Multi confort half gesloten combi[/b][/i]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

Iemand anders zou nou toch met een spijker in z'n kop moeten rondlopen, daarmee is dan de betonplaat bevestigd die hij daarvoor heeft zitten :oops:

Heb je het je garage nog even fijntjes onder hun neus gewreven?

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

Geen gezeur, ik wil gewoon een standbeeld :respect:
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

Gerritje schreef:Geen gezeur, ik wil gewoon een standbeeld :respect:
En dan nog op een voetstuk ook zeker..... :D

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

Ik settle voor dat stukje beton zoals eerder genoemd. :wink:
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
snap
Normal Member
Normal Member
Berichten: 146
Lid geworden op: 16 aug 2004 09:12

Bericht door snap »

@ JW,

je mag zeker zijn dat er nu olifanten rondlopen in een bepaalde garage hier rond Brugge. :lol: :lol:

@ Gerritje,

als je wil, nu de navigatie+ radio terug werken kom ik persoonlijk je standbeeld brengen. :lol: :shock:
Snelkoerier met Peugeot Partner HDI geleidt door Becker Indianapolis 7920. Vanaf heden Jul ' 07 [i][b]Met nieuwe Peugeot Expert Multi confort half gesloten combi[/b][/i]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
snap
Normal Member
Normal Member
Berichten: 146
Lid geworden op: 16 aug 2004 09:12

Bericht door snap »

Alles werkt terug normaal, toch één klein minpuntje, misschien door jullie op te lossen.

Eerst dacht ik dat de radio zo nu en dan niet automatisch opstarte na het aanzetten van het contact, dit gebeurt wel maar af en toe duurt het een 15 tal seconden eer de radio aanspringt. Wat ik nu echter niet meer kan is wanneer ik het contact afleg de radio laten verder spelen. Dit kon ik vroeger wel dmv op de " on " knop te duwen juist nadat ik het contact had afgelegd. Dan speelde de radio gewoon verder zonder het contact aan te leggen. Nu dus niet meer. Nu is mijn vraag aan jullie, ligt dit aan het feit dat die canbus adapter toch niet helemaal juist is aan gesloten, wat ik ondertussen wel betwijfel want voor de rest werkt alles normaal, of ligt het ergens aan een instelling van de becker radio ??

Graag enige positieve reacties :D :D

Jullie begrijpen wel dat ik met zoiets zeker niet meer naar de peugeotgarage ga want eer alles werkte, enfin jullie kennen heel de historie ondertussen wel zeker. :wink: :shock:
Snelkoerier met Peugeot Partner HDI geleidt door Becker Indianapolis 7920. Vanaf heden Jul ' 07 [i][b]Met nieuwe Peugeot Expert Multi confort half gesloten combi[/b][/i]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

Ik ken de Indy onvoldoende om zeker te kunnen stellen hoe dat zit, maar ik zou verwachten dat wanneer de accuplus goed op A4 zit, je 'm altijd zou moeten kunnen inschakelen. Dat is in elk geval wél zo bij mijn MR 4000, en naar ik begrijp was dat voorheen ook zo bij jouw Indy.
Ik zal de G/A eens doorspitten, miscchien kom ik er dan achter hoe dit zit.

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

In de GA van de Indy-Pro staat op pagina 254:

In-/uitschakelen
Druk op de knop .
Het is tevens mogelijk om het toestel in
en uit te schakelen door de wagen op
contact resp. van contact af te zetten.
Als u de radio via het contactslot inschakelt,
moet deze vooraf ook daarmee zijn
uitgeschakeld.
Als u de wagen van contact af zet, kunt
u voorkomen dat de radio wordt uitgeschakeld
door binnen 3 seconden op
knop te drukken.

Aanwijzing:
U kunt het toestel ook via knop inschakelen
zonder de wagen eerst op
contact te zetten. Het toestel schakelt
dan echter na 1 uur automatisch weer uit


Oftewel, het zou wel degelijk mogelijk moeten zijn dat je het toestel buiten de contactschakelaar activeert.
Als dit niet mogelijk is duidt dat op een niet goed aangesloten accuplus op ISO-A4.

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
snap
Normal Member
Normal Member
Berichten: 146
Lid geworden op: 16 aug 2004 09:12

Bericht door snap »

Dank U JW,

hoor het wel.

In ieder geval na contact start hij ofwel onmiddelijk ofwel na een 15 tal seconden. Aan wat dit ligt weet ik ook niet maar het belangrijkste is dat hij opstart en na contact afgezet te hebben stopt hij ook ALTIJD onmiddelijk 8)
Snelkoerier met Peugeot Partner HDI geleidt door Becker Indianapolis 7920. Vanaf heden Jul ' 07 [i][b]Met nieuwe Peugeot Expert Multi confort half gesloten combi[/b][/i]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
snap
Normal Member
Normal Member
Berichten: 146
Lid geworden op: 16 aug 2004 09:12

Bericht door snap »

Dit is voor de Indy Pro JW,
voor de gewone Indy staat dit uitgelegd op pag 10 van de GA :D
De uitleg is wel identiek voor beide toestellen laat dit duidelijk zijn. Nu heb ik eens geprobeerd om de radio in te schakelen door gewoon op de " on " toets te duwen dus zonder het contact aan te zetten en dit werkt dus denk ik dat ik een beetje te vlug dit vraagje gesteld heb. Misschien had ik niet hard genoeg op de " on " knop geduwd bij het uitproberen zonder contact. :oops: :oops: :oops:
In ieder geval bedankt weeeral voor de snelle reactie en sorry voor mijn te vlugge conclusie
Snelkoerier met Peugeot Partner HDI geleidt door Becker Indianapolis 7920. Vanaf heden Jul ' 07 [i][b]Met nieuwe Peugeot Expert Multi confort half gesloten combi[/b][/i]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

OK, alles dus toch in orde :D
Dan zou dus ook die 3-sekonden-truc moeten werken :idea:

Groet,
JW

PS Jou vergeef ik een boel, na alles wat je meegemaakt hebt :wink:
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
snap
Normal Member
Normal Member
Berichten: 146
Lid geworden op: 16 aug 2004 09:12

Bericht door snap »

Heren sorry, blijkbaar had ik dan toch geen " te snelle conclusie " getrokken, want wat blijkt nu.

Radio start wel op na aanleggen contact, soms direct, soms na een 15 ta seconden. Start ook op wanneer er geen contact is aangelegd door gewoon op de " on " knop te drukken. Maar nu...

De 3 seconden-truc zoals JW zo mooi zei werkt dus gewoon niet. Na het contact afgelegd te hebben en ik onmiddellijk de " on " knop indruk stopt ook de radio.
Als ik de radio via de " on " knop opzet zonder dat het contact aangelegd is start hij daarna niet meer automatisch op wanneer ik het contact aanleg. Dus moet ik zowel het contact aanleggen + op de " on " knop drukken.
Wanneer hij daarna 1 X opgestart is geweest via contact aanleggen + on knop werkt alles weer zoals voordien. :shock: :shock:

Nu op zich geen probleem, radio en navigatie werken probleemloos, enkel vraag ik mij af of dit simpel op te lossen valt en of dit geen negatieve gevolgen heeft voor bv de boordcomputer van de wagen ?
Snelkoerier met Peugeot Partner HDI geleidt door Becker Indianapolis 7920. Vanaf heden Jul ' 07 [i][b]Met nieuwe Peugeot Expert Multi confort half gesloten combi[/b][/i]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
kobus1960
Senior Member
Berichten: 893
Lid geworden op: 21 feb 2006 02:43

Bericht door kobus1960 »

Goeiemorgen, ik heb even de gebruiksaanwijzing zitten doorlezen, blz 10. zoals je ook omschrijft. Daar staat dat als je zonder contact de navi aanzet door op on te drukken, deze na een uur automatisch uitschakeld. Heb je met het testen niet het uur overschreden en hoort ie in dat geval niet uit te staan als je contact maakt?? 8)

Was maar een ingeving, de RCD speler Ford 6000 heeft namelijk dezelfde werking, kan je zonder contact aan zetten, na een uur ga ie zelf uit, contact aan, en dan moet je m zelf weer aanzetten.
Deze zegt zelfs in de display "one hour"

Verder geen verstand van Becker :?
MVG,
Kobus

TT Start 60 Europa, lifetime uptdates + flitsabbo.
Samsung S3 Neo, Sygic 14.5.5. Benelux, benenwagen.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
snap
Normal Member
Normal Member
Berichten: 146
Lid geworden op: 16 aug 2004 09:12

Bericht door snap »

Neen kobus 1960, heb het op beide manieren geprobeerd.
Dus eerst hem zelf na ongeveer 1 uur laten automatisch uitgaan en dan contact aangelegd.
Daarna hem na 10 minuten zelf uitgezet en daarna contact aangezet. In beide gevallen hetzelfde, na contact gemaakt te hebben moest ik de becker manueel, dus via de " on " knop weer aanzetten.

In ieder geval bedankt voor de reactie. :wink:
Snelkoerier met Peugeot Partner HDI geleidt door Becker Indianapolis 7920. Vanaf heden Jul ' 07 [i][b]Met nieuwe Peugeot Expert Multi confort half gesloten combi[/b][/i]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

Moeilijk te doorgronden waarom dit gebeurt.

In elk geval is de constante plus aangesloten, anders zou je 'm niet meer aan kunnen zetten bij uitgeschakeld kontakt.
De geschakelde plus wordt door de B2S-4 gegenereerd, en daar kan iets van een beetje vertraging in zitten, of er wordt tijdens het "aanmaken" van dat signaal tijdelijk iets anders geproduceerd waardoor dit fenomeen optreedt.
De enige manier om daar achter te komen is er een oscilloscoop aan te hangen en dan te kijken wat er gebeurt. Maar ja, wie heeft zo'n ding liggen, die ook nog eens makkelijk te gebruiken is in een auto???

En dus zal het wel zijn zoals je eerder schreef: hier is wel mee te leven :wink:

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

De enige manier om daar achter te komen is er een oscilloscoop aan te hangen en dan te kijken wat er gebeurt. Maar ja, wie heeft zo'n ding liggen, die ook nog eens makkelijk te gebruiken is in een auto???
En dan nog; stel dat je er een portable Fluke aan vast knoopt, en stel dat je de pulstreintje te zien krijgt, hoe gaan we deze dan interpreteren als je geen idee van het protocol hebt?
Ik heb hier een hele verhandeling over de werking en diagnose van het CAN 1.6 protocol van een Touran. Maar om nu te zeggen dat je er afgezien van wat algemeenheden, buitengewoon veel wijzer van wordt?
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken
    Laatste bericht
  • TomTom Go Expert
    door Dutch_Driver61 » 13 okt 2022 09:14 » in TomTom
    Reacties: 0
    Weergaves: 441
  • USB aansluiting op PC
    door catmen » 11 mei 2014 21:18 » in Garmin
    Reacties: 3
    Weergaves: 982
  • Gsm antenne aansluiting
    door hjvn » 13 apr 2016 19:23 » in Vaste Blaupunkt systemen
    Reacties: 1
    Weergaves: 605
  • Aansluiting achteruitrijcamera op een pc5400 met een mom 5000 beeldscherm
    door fransvandervalk » 26 okt 2015 20:58 » in Vaste VDO-Dayton systemen
    Reacties: 3
    Weergaves: 1442
  • Discover Media MDI kabel Groen lighting aansluiting
    door caribman » 21 jun 2014 18:50 » in V.A.G
    Reacties: 1
    Weergaves: 2363
  • RT4 navigatie Peugeot 407
    door mijnpeugeot » 16 sep 2015 15:10 » in Navigatie algemeen
    Reacties: 0
    Weergaves: 1032
  • navi cd voor Peugeot 406
    door Higgy » 28 nov 2014 10:54 » in Te Koop Gevraagd
    Reacties: 6
    Weergaves: 1038

Terug naar “Vaste Becker systemen”