Buiksloterdijk verdwenen

(voorheen NavTech)
Ydur
Starting Member
Starting Member
Berichten: 13
Lid geworden op: 04 nov 2003 14:58

Buiksloterdijk verdwenen

Bericht door Ydur »

Op de NavTeq 3.0 CD (Becker) staat de volgende fout:
Locatie: Buiksloterdijk / Amsterdam-Noord tussen Metaalbewerkerstraat en Zuideinde staat
als Landsmeerderdijk op de CD.
Gevolg: ongeveer één kilometer dijk + de bewoners staan niet benoemd. Als je bijvoorbeeld op zoek bent naar Buisloterdijk 491 dan is dit adres niet te vinden.
Op de CD staan volgens mij wel o.a. Buiksloterbreek en Buikslotermeerdijk, maar dat zijn echt andere locaties, weliswaar ook in Amsterdam (Noord).
Succes.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Re: Buisloterdijk verdwenen

Bericht door JW »

Ydur schreef:Op de NavTeq 3.0 CD (Becker) staat de volgende fout:
Locatie: Buiksloterdijk / Amsterdam-Noord tussen Metaalbewerkerstraat en Zuideinde staat
als Landsmeerderdijk op de CD.
Gevolg: ongeveer één kilometer dijk + de bewoners staan niet benoemd. Als je bijvoorbeeld op zoek bent naar Buisloterdijk 491 dan is dit adres niet te vinden.
Op de CD staan volgens mij wel o.a. Buiksloterbreek en Buikslotermeerdijk, maar dat zijn echt andere locaties, weliswaar ook in Amsterdam (Noord).
Succes.
Hallo,

Op mijn Navteq VDO DVD 2004-1 en ook in het Shell stratenboek kan ik de Buisloterdijk niet vinden. Wel staat de Buiksloterdijk in het stratenboek, maar op mijn DVD ontbreekt die ook :!: :oops:

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Toho_NL
Moderator
Moderator
Berichten: 2525
Lid geworden op: 29 okt 2003 09:36

Bericht door Toho_NL »

Bij "locatie" staat wel Buiksloterdijk... Denk dus dat hij / zij dat dan ook bedoeld :).

Groetjes,

Toho_NL.
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Toho_NL
Moderator
Moderator
Berichten: 2525
Lid geworden op: 29 okt 2003 09:36

Bericht door Toho_NL »

Ik heb zojuist even gekeken op mijn CD en daar ontbreekt hij ook. Als ik op Maporama kijk dan zie ik dat er alleen een Buiksloterweg is (als ik Buiksloterdijk invul maakt hij er dit van). Ook de Metaalbewerkerstraat ontbreekt (hij maakt er Metaalbewerkerweg van). Maar goed, als ik het dus goed begrijp moet de Landsmeerderdijk hernoemd worden tussen de Metaalbewerkerweg (klopt deze naam?) en de Zuideinde. En bestaat de Landsmeerderdijk wel? Zo ja, waar ligt die dan?

Groetjes,

Toho_NL.

P.s. dan nog iets wat me opviel: Ydur, weet jij of de Buiksloterbreek aan moet sluiten op de Kamperfoelieweg? Nu sluit die niet aan namelijk (en het zou kunnen dat dat wel moet).
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ydur
Starting Member
Starting Member
Berichten: 13
Lid geworden op: 04 nov 2003 14:58

Bericht door Ydur »

Toho,
volgens mij wordt Map-o-rama "gevuld" door NavTeq. Zelfde info/resultaat dus. Verder is het idd Metaalbewerkerweg en niet Metaalberwerkerstraat zoals ik schrijf.
Ik ben in mijn enthousiasme trouwens ook niet helemaal correct geweest.
Foutieve locatie: het stuk na de Landsmeerderdijk tussen Kadoelenweg en Metaalbewerkerweg heet Buiksloterdijk.
Zo zie je maar: je kunt het die kaartenjongens niet kwalijk nemen, gewoon een onduidelijke situatie.
Buiksloterbreek is niet aangesloten op de Kamperfoelieweg. De Kamperfoelieweg ligt een niveau hoger dan de breek.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Toho_NL
Moderator
Moderator
Berichten: 2525
Lid geworden op: 29 okt 2003 09:36

Bericht door Toho_NL »

Ydur schreef:volgens mij wordt Map-o-rama "gevuld" door NavTeq. Zelfde info/resultaat dus.
Ja dat klopt ja. Maporama wordt meestal gevuld met Navteq data (soms ook die van TeleAtlas). Dit kun je links onderin op de kaart zien.

Groetjes,

Toho_NL.
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
NAVTEQ
Specified Moderator
Specified Moderator
Berichten: 217
Lid geworden op: 18 nov 2003 19:10

Bericht door NAVTEQ »

Beste Ydur,

We hebben het aangepast in onze database!

Met vriendelijke groeten,

NAVTEQ NHS-Team

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken
    Laatste bericht
  • Menutext verdwenen Windows CE
    door Dibecki » 06 mei 2017 22:44 » in Navigatie algemeen
    Reacties: 0
    Weergaves: 522

Terug naar “Navteq”