Menutext verdwenen Windows CE

Voor alle niet merk/type gebonden vragen over navigatie systemen, etc.
Forumregels
Deze rubriek is bedoeld voor vragen over navigatie in het algemeeen die niet in één van de andere rubrieken past.
Dus geen chit/chat, vragen over het forum oid.
Wil je antwoord op je vraag, stel je deze het best in de juiste rubriek.
Gebruikersavatar
Dibecki
New Member
New Member
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 mei 2017 22:17

Menutext verdwenen Windows CE

Bericht door Dibecki »

Hallo!

Ik heb een Swissaudio dvd/radio/bluetooth/navigatie etc in een Mazda5. Het besturingssysteem is Windows CE. Op zich werkt de software wel maar...

Nadat ik de taal in het configuratiemenu op Nederlands heb gezet, is dit onderdeel geblokkeerd. Ik kan geen andere taal meer selecteren. Ik zie wel alle mogelijke talen maar kan niet van Nederlands veranderen. Nou is dat op zich ook niet erg maar alle tekst in het hoofdmenu en configuratiemenu's is verdwenen. In het hoofdmenu zie ik aan de hand van de iconen wat ik selecteer. Maar in het configuratiemenu zie ik dus niet meer welke optie is aanpas. Er staat geen enkele tekst bij de opties! Ik kan dus geen aanpassingen meer aan het systeem maken. Nou ja kan wel maar weet niet wat ik aanpas..

Ik vermoed dat het taal bestand in Windows CE corrupt is geraakt. Weet iemand daarvoor een oplossing voor? Ik ben best handig met computers maar van Windows CE heb ik geen verstand.

Alvast bedankt!
Dibecki

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken
    Laatste bericht
  • Windows Ce Zenec NavNgo
    door kebol » 28 jul 2016 22:21 » in Overige merken -- VASTE INBOUW --
    Reacties: 7
    Weergaves: 1347

Terug naar “Navigatie algemeen”