Zomer checkup

jgs
Starting Member
Starting Member
Berichten: 22
Lid geworden op: 25 jul 2006 12:08

Re: Conclusie: koop de nieuwe kaart

Bericht door jgs »

Boekbros schreef:Ik ben zelf zo, dat ik graag altijd het nieuwste van het nieuwste wil hebben, maar natuurlijk niet ten koste van de kwaliteit. Je kunt natuurlijk doorgaan met die oude kaart, maar de Navteq is werkelijk actueler. Bovendien herinnerde ik me later dat de oude kaart me ook bij Utrecht een andere route wilde laten nemen naar Vianen, dan degene die ik zelf het beste vond.
Verder is het zo, dat als je naar een nieuwe lokatie gaat, je de weg toch niet kent, dus je hebt ook geen frustratie dat je niet de meest logische (?) route hebt.
Al met al - ik heb er nu wat ritjes mee gemaakt - zou ik hem toch aangeschaft hebben, ook als ik hem bijv. eerst op proef had gekregen.
Ik weet overigens niet hoe het updatebeleid is, maar nu ik een kaart van een ander merk heb (Navteq) kon een update in de toekomst wel eens goedkoper en makkelijker zijn, dan door te gaan met de oude kaart en deze dan toch ooit eens te moeten afdanken, want de oude kaart kent geen update voor zover ik weet.
Ik krijg ook de indruk dat de nieuwe kaart iets prettiger is om naar te kijken. Ik kan niet zeggen waardoor, maar het kijkt wat prettiger dan eerst.
Bedankt voor je snelle reactie!

Ik ben, mede door je heldere uitleg, overtuigd geraakt en heb inmiddels de nieuwe SD-kaart besteld.

Groet,

jgs

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Terug naar “Mobiele VDO-Dayton systemen”