Nog een supercode vraag

In deze rubriek kun je alles vinden over C-IQ software
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Nog een supercode vraag

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

Stel de aanwezigheid van een 4200Rs met een ongelimiteerde vrijschakeling van Benelux.
Eigenaar wil naar het buitenland maar C-IQ bestaat niet meer.
Nu koopt hij voor €99 een Supercode + de CD voor de Benelux.
Volgens de berichten op deze site zou hij daarmee dus voor heel Europa in één keer klaar zijn omdat immers alle C-IQ cd's bruikbaar worden/blijven.
Is dit correct geredeneerd?
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Riekus
Senior Member
Berichten: 299
Lid geworden op: 02 feb 2004 09:19

Bericht door Riekus »

Klinkt niet logisch: waar haalt de betreffende eigenaar dan de europa cd vandaan??

Overigens, nu we aan het theoretiseren zijn blijkt dat de communicatie van VDO daadwerkelijk te wensen overlaat.

Volgens mij worden we allemaal op het verkeerde been gezet en is het volgende aan de hand:

Je koopt als oud C-IQ gebruiker voor €99 resp. €199 een kaart (ongelimiteerd) en KRIJGT daarbij - als beloning - een supercode. (dit ipv dat je een supercode koopt en daarbij een benelux cq europa kaart krijgt) Door het invoeren van de supercode wordt het C-IQ toestel softwarematig omgezet naar een systeem waarbij alle het systeem niet meer vraagt om een C-IQ vrijschakelingscode en je dus willekeurig welke kaart kunt gaan gebruiken. De bestaande situtie voor wat betreft al ingevoerde codes wordt bevroren waardoor je de CD/DVD's waarop met een code toegang tot (delen van) de op de drager aanwezige informatie (kaart, gidsen, flitspalen db etc) krijgt kunt blijven gebruiken.

Let wel, het C-IQ navigatiesysteem moet wel volgens van de laatste besturingssoftware voorzien zijn.

Een mooi marketingverhaal waarmee ze het ieder jaar versturen van een update voor de kaart voorkomen en de kosten voor zichzelf verlagen.

Volgens mij zou er via de rechtbank geeist kunnen worden dat het C-IQ systeem gedurende de normale levensduur van een navigatiesysteem in de lucht zou moeten blijven.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

Klinkt niet logisch: waar haalt de betreffende eigenaar dan de europa cd vandaan??
Als eigenaar van een MS4200RS heeft deze bij zijn toestel of bij verlenging van een abonnement eenmalig of ieder jaar een complete set CD's ontvangen. Dat hij slechts voor één land een vrijschakeling heeft doet daar niets aan af. Hij moest alleen maar "even bellen met C-IQ" voor een tijdelijke vrijschakeling van een buitenland.
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Riekus
Senior Member
Berichten: 299
Lid geworden op: 02 feb 2004 09:19

Bericht door Riekus »

je hebt helemaal gelijk.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

Ik denk het toch niet :wink:

De eigenaar van de 4200 RS had in Gerritjes verhaal een ongelimiteerde Benelux, niks meer. Daarmee kan hij dus niet in het buitenland navigeren, of hij moet al een Europa MRE CD er bij gehad hebben en daarvoor van C-IQ een vrijschakeling ontvangen hebben. Dat kan.

Met die Supercode en de aanschaf van de Benelux-supercode CD (Riekus verhaal klopt, je koopt de CD en krijgt er de Code bij) kan hij vervolgens alleen in de Benelux navigeren, en uiteraard met de C-IQ MRE-CD door Europa toeren.
Als hij gedetailleerd door Europa wil gaan rijden zal hij de betreffende Supercode-CD's moeten aanschaffen.

Dat deze man gedurende zijn vakanties eerder ook al, gedurende een maand of zo via C-IQ zijn vakantieland boekte verandert daar niets aan. Die content is inmiddels afgelopen.

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

En toch begrijp ik het nog steeds niet.
Met de supercode schakel je het toestel vrij voor gebruik van willekeurig welke supercode cd. Maar zijn op dat moment alle andere niet eerder bruikbare C-IQ cd's dan ook bruikbaar of alleen degenen waarvoor eerder een vrijschakeling bestond?
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
RAH
Normal Member
Normal Member
Berichten: 187
Lid geworden op: 11 jul 2004 17:34

Bericht door RAH »

Ik heb een 5400. Die heb ik onlangs gekocht en daarop werkte de C-IQ cd's die erbij zaten niet. Ik neem dus aan dat dit systeem gewerkt heeft met LIMITED content. Bij navco heb ik vervolgens de benelux aangeschaft en de supercode gekregen (naar het schijnt kun je ook gewoon VDO bellen en om de supercode vragen). Ondanks de invoer van de supercode werken bij mij de oude C-IQ cd's niet meer, wel alle supercode cd's.

Ik denk (maar weet dat dus niet zeker) dat de middels C-IQ vrijgeschakelde content blijft werken na invoer van de supercode voor zolang als de content is vrijgeschakeld. Dus als je een land UNLIMITED had vrijgeschakeld, dan blijft die cd het volgens mij gewoon doen. Als je een land LIMITED had vrijgeschakeld, blijft die het doen tot het einde van de periode waarvoor je die had vrijgeschakeld. Dit lijkt mij ook de enige eerlijke manier, dat je ongeacht de supercode gebruik kan blijven maken van dat waar je eerder voor hebt betaald.
ms5400 (PC5400 + MM5400) + MT5011

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

Verhelderend en nu is het me duidelijk!
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

Dat klopt, zo zit het systeem in elkaar.

Gerritje schreef eerder:
Met de supercode schakel je het toestel vrij voor gebruik van willekeurig welke supercode cd. Maar zijn op dat moment alle andere niet eerder bruikbare C-IQ cd's dan ook bruikbaar of alleen degenen waarvoor eerder een vrijschakeling bestond?
Op dat laaste is dus het antwoord: inderdaad. Alleen díe CD's kunnen, zolang daar nog een vrijschakeling voor bestaat binnen de "limited content" gebruikt worden.

Voorbeeld: die 4200 RS rijder heeft nu een Benelux Supercode maar had ook nog vóór 1 april een maandje Europa vrijgeschakeld, juli 2007. Díe kan hij nog gaan gebruiken met de C-IQ CD's, als hij verder niks heeft gekocht is het daarna over-en-uit met zijn C-IQ CD's.

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Marc Veen
Senior Member
Berichten: 469
Lid geworden op: 29 mei 2006 18:58

Bericht door Marc Veen »

RAH schreef:(naar het schijnt kun je ook gewoon VDO bellen en om de supercode vragen)
1) Voor een supercode moet je toch betalen?
2) Wat heb je aan alleen de code? Je moet toch ook de juiste cd's hebben, of werken 'gewone' (niet supercode cd's) dan toch?
VRM6100 + PC5200 (TomTom Tele Atlas Eur 2014-2015) + RCS5100 + RC5400 i.c.m. RCD3200 + MA6200
Nokia E72 met OVI Maps V3.04 en Sygic Mobile Maps 10
Voorheen: MS4200, MS4200RS en MS4400

Familie o.a. nog: MS4400 en MS4200RS (Navteq SC Eur 2011-2012)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

1. ja
2. niets, ja, nee
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Marc Veen
Senior Member
Berichten: 469
Lid geworden op: 29 mei 2006 18:58

Bericht door Marc Veen »

Kort maar krachtig Gerritje. :D

Is er in de "wandelgangen" al wat bekent over de levering van de C-IQ updates?
In vergelijking met vorig jaar lopen ze al zo'n twee maanden achter. :cry:
VRM6100 + PC5200 (TomTom Tele Atlas Eur 2014-2015) + RCS5100 + RC5400 i.c.m. RCD3200 + MA6200
Nokia E72 met OVI Maps V3.04 en Sygic Mobile Maps 10
Voorheen: MS4200, MS4200RS en MS4400

Familie o.a. nog: MS4400 en MS4200RS (Navteq SC Eur 2011-2012)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

Riekus schreef: .............
Volgens mij zou er via de rechtbank geeist kunnen worden dat het C-IQ systeem gedurende de normale levensduur van een navigatiesysteem in de lucht zou moeten blijven.
Interessant punt. De vraag is daarbij: welk argument of wetsartikel zou je daarbij gebruiken?

VDO laat met de Supercode de klant niet in de kou staan, zoals Grundig dat wel gedaan heeft en ook firma's als Clarion en Alpine met hun CD systemen. Om het nog maar niet te hebben over de Ford VNR 9000 :oops:

VDO biedt aan al z'n C-IQ gebruikers de mogelijkheid hun systeem te blijven gebruiken. De vergoeding die ze daarvoor vragen ligt op het zelfde niveau als, of zelfs lager dan voorheen, een Europa abo voor één jaar kostte toen 189 Euri, voor een ongelimiteerde Europa was je € 359 kwijt. Nu kost een Europa supercode incl. flitsinfo 199 Euri, en daar kun je dan net zo lang mee blijven rijden als je wilt.
Dus: welke case zou je de rechter willen voorleggen en aantonen dat je nu gedupeerd bent?

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

Marc Veen schreef:Kort maar krachtig Gerritje. :D

Is er in de "wandelgangen" al wat bekent over de levering van de C-IQ updates?
In vergelijking met vorig jaar lopen ze al zo'n twee maanden achter. :cry:
Vergeleken met vorig jaar zijn we nu twee maanden later. Maar vorig jaar waren ze heel erg vroeg, de laatste 2005 kwam in de late zomer als ik me goed herinner. Tov dáárvan zijn we dus nog geen twee jaar verder :idea:

Maar terug naar je vraag: eerlijk gezegd had ik verwacht dat ze er al zouden zijn. Kan niet lang meer duren.

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

Dus: welke case zou je de rechter willen voorleggen en aantonen dat je nu gedupeerd bent?
  • Dat bijv veel specifieke reisinformatie en met name de Campinggidsen nu niet meer beschikbaar zijn.
  • Dat ze schromelijk tekort zijn geschoten mbt tot het informeren van de klanten .
  • Dat ze kennelijk nog steeds geen afdoende helderheid hebben gegeven over de te volgen procedures en de (on)mogelijkheden van de nieuwe dienstverlening. Ook gezien het grote aantaal vragen over deze onduidelijkheden op dit en andere fora.
  • Dat ze tot dagen voor het verstrijken van de deadline gewoon zijn doorgegaan met de levering en verkoop van een product dat niet meer kon worden ondersteund.
  • Dat ze een product hebben verkocht waarvan de klant mocht verwachten dat het gezien de publiciteit die daar steeds aan is gegeven met regelmaat zou worden geupdate en dat stilletjes deze updates van 2 x jaarlijks naar een periode van 12-14 maanden is verschoven. Inderdaad éénmaal per kalenderjaar.
  • Dat gebruikers dachten steeds de nieuwste kaarten voor het beperkte gebied te hebben en dmv een zeer geringe bijdrage even over de grens konden kijken. Nu moet je met een CD een extra CD aanschaffen. Wacosta?
Het zal niet eenvoudig zijn om hier een zaak van te maken maar ik kan het ondanks een zekere mate van compensatie, die in bepaalde gevallen gunstig uit kan vallen, toch niet anders zien dan iets dat neigt tot wanprestatie.
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Marc Veen
Senior Member
Berichten: 469
Lid geworden op: 29 mei 2006 18:58

Bericht door Marc Veen »

JW schreef:Kan niet lang meer duren.

Groet,
JW
Thanx JW, we wachten rustig af. 8)
VRM6100 + PC5200 (TomTom Tele Atlas Eur 2014-2015) + RCS5100 + RC5400 i.c.m. RCD3200 + MA6200
Nokia E72 met OVI Maps V3.04 en Sygic Mobile Maps 10
Voorheen: MS4200, MS4200RS en MS4400

Familie o.a. nog: MS4400 en MS4200RS (Navteq SC Eur 2011-2012)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

Je "voeding voor een case" bevat een element waar VDO imho geen verwijt treft.
Dat ze tot dagen voor het verstrijken van de deadline gewoon zijn doorgegaan met de levering en verkoop van een product dat niet meer kon worden ondersteund.
In november 2006 hebben alle VDO dealers een brief ontvangen waarin het einde van C-IQ aangekondigd werd.
Vervolgens hebben diezelfde dealers in februari/maart een brief ontvangen waarin stond hoe ze om moesten gaan met hun voorraad en bestellingen en daar de supercode voor konden krijgen.
VDO verkoopt zelf niks, het zijn hun dealers die dit doen. En hen valt dan wellicht te verwijten dat er nog nieuwe produkten verkocht zijn zonder supercode dan wel op z'n minst goede info daarover.
Maar is dat wel zo gegaan? Navco bijvoorbeeld heeft dit bij mijn weten wel volgens de regels uitgevoerd.

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

Ik ben het eens met jouw nuancering mbt de levering
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Riekus
Senior Member
Berichten: 299
Lid geworden op: 02 feb 2004 09:19

Bericht door Riekus »

als dealers niets aan de levering toevoegen waardoor het een voor hen specifiek product zou worden blijft de leverancier- in dit geval de productent met eigen marketingkanaal en direct verkoopkanaal voor content (C-IQ en VDO-shop) verantwoordelijk voor goede informatievoorziening.

Het ziet mij nog steeds hoog dat ik mijn navigatiesysteem ivm verkoop van mijn auto incl nav systeem (MS5500) wilde afmelden bij C-IQ en dat ik dat NIET kon doen (website bestaat niet meer) bij C-IQ en dat ik van VDO een minzaam berichtje terugkreeg waarop gemeld werd dat ik het systeem niet meer kon afmelden en dus gewoon de update thuisgestuurd zou krijgen tot einde van het (met de auto meeverkochte) C-IQ abonnement) Iedereen die een auto met daarin een op C-IQ gebaseerd navigatiesysteem koopt en door de verkoper niet juist geinformeerd wordt komt voor onverwachte en vervelende verassingen te staan en kan nergens terecht omdat VDO C-IQ gewoon heeft laten vallen!!

Ik ben het overigens ook volledig met Gerritjes lijstje met punten eens. Voornaamste is echter dat kopers van een C-IQ systeem dat gedaan - kunnen - hebben omdat in de marketing rondom C-IQ allerlei nieuwe diensten en producten aangeboden zouden gaan worden alsmede een grote mogelijkheid tot het maken van eigen keuzes zou bestaan. Door het - voor de gebruiker - plotseling verdwijnen van die mogelijkheden is volgens mij (en het klinkt door de juridische term zwaarder dan bedoeld) domweg een wanprestatie.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
RAH
Normal Member
Normal Member
Berichten: 187
Lid geworden op: 11 jul 2004 17:34

Bericht door RAH »

Nog even een antwoord op het kort maar krachtig Ja antwoord van Gerritje op de vraag of je voor een Supercode moet betalen. Ik heb het nog niet geprobeerd, maar ik zou het niet meer dan logisch vinden dat ik bij VDO gewoon de supercode van mijn systeem kan opvragen.

Indien ik nu nog een werkend C-IQ systeem zou hebben dat over een paar maanden afloopt zou ik er dan voor kunnen kiezen om niet € 99.- voor het nieuwste kaartmateriaal te betalen, maar ouder kaartmateriaal voor een lagere prijs van iemand over te nemen. Zoals dat ook mogelijk is met de NON C-IQ systemen. Door de Supercode alleen te geven bij aanschaf van nieuw kaartmateriaal zou de gebruiker gedwongen worden om eerst nieuw kaart materiaal aan te schaffen Daarmee wordt de gebruiker niet alleen gedwongen om een nieuwe kaart te kopen terwijl de gebruiker ook tevreden zou zijn met een kaart van een half jaar of jaar oud, maar ook de reeds nieuw aangeschafte kaarten zijn nagenoeg onverkoopbaar aangezien er geen Supercode bij zit.
ms5400 (PC5400 + MM5400) + MT5011

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

Indien ik nu nog een werkend C-IQ systeem zou hebben dat over een paar maanden afloopt zou ik er dan voor kunnen kiezen om niet € 99.- voor het nieuwste kaartmateriaal te betalen, maar ouder kaartmateriaal voor een lagere prijs van iemand over te nemen.
En dat werkt dus niet!
Als je limited abonnement hebt, blijft dat lopen met of zonder Supercode t/m het einde van je abonnementsperiode en geen dag langer. Daarna moet je supercode materiaal gaan gebruiken.

Het enige dat de supercode bewerkstelligt is dat de navi OOK wordt vrijgegeven voor supercode cd/dvd's
Alle andere content blijft dus gewoon werken met de evt tijdgebonden restricties.
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

Ter aanvulling nog de opmerking dat je de supercode gewoon moet zien als een nieuwe CD/DVD voor een C-IQ systeem. Daarvoor moet je gewoon betalen, 99 Euri voor een land, 199 voor Europa.

Voor een bezitter van een toestel met limited abo dat binnenkort afloopt verandert er in zoverre wat dat hij nu een unlimited krijgt waarvoor hij dan geen 169 Euri moet betalen maar 99, of 199 ipv 359 als hij een Europa wilde hebben. En vervolgens kan hij besluiten of hij die CD/DVD elk jaar ververst of niet.

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
RAH
Normal Member
Normal Member
Berichten: 187
Lid geworden op: 11 jul 2004 17:34

Bericht door RAH »

En dat werkt dus niet!
En waarom niet? Stel ik heb nu nog UNLIMITED Europa uit 2005. Ik doe niet aan zomervakantie dus de komende winter ga ik pas naar het buitenland en wil dan graag iets nieuwer kaartmateriaal dan 2005 maar ik hoef niet het nieuwste van het nieuwste, een kaart uit begin 2007 is goed genoeg. Als mijn systeem met een gratis supercode vrijgeschakeld wordt kan ik dus een tweedehands supercode cd kopen uit begin 2007 (de cd's die nu verkocht worden), dat is goedkoper dan het nieuwste kaartmateriaal en voor mij voldoende actueel.
ms5400 (PC5400 + MM5400) + MT5011

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

In je gedachtegang meegaand: je had nu nog UNLIMITED Europa uit 2005
Toen C-IQ er nog gewoon was moest je dan, om een nieuwe kaart te krijgen de volle 359 Euri betalen als je een nieuwere versie wilde hebben, wanneer je dat ook maar zou doen.
Waarom zou VDO dan nu ineens die Supercode gratis ter beschikking gaan stellen?

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Riekus
Senior Member
Berichten: 299
Lid geworden op: 02 feb 2004 09:19

Bericht door Riekus »

JW: RAH stelt dat hij - nu C-IQ afgelopen is - ook zou moeten kunnen kiezen voor oudere content. Het is of C-IQ in de lucht houden of er mee stoppen en daadwerkelijk vrije keuze geven aan de gebruiker.

Ik ga volledig mee in zijn denkwijze.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken
    Laatste bericht
  • supercode
    door Harry Maas » 12 jun 2016 12:10 » in Vaste VDO-Dayton systemen
    Reacties: 0
    Weergaves: 819
  • VDO ms3200 pc3200 c-iq supercode
    door bartmans » 11 jul 2014 21:02 » in Vaste VDO-Dayton systemen
    Reacties: 0
    Weergaves: 1210
  • vraag
    door martijnvanieperen1973 » 30 nov 2015 17:38 » in V.A.G
    Reacties: 6
    Weergaves: 756
  • RNS 510 Firmware vraag
    door patriekje92 » 21 jun 2015 13:12 » in V.A.G
    Reacties: 2
    Weergaves: 1349
  • X801D-U vraag
    door Mathy » 03 apr 2016 01:50 » in Alpine
    Reacties: 1
    Weergaves: 630
  • Nieuw en gelijk een vraag.
    door Wilbert1965 » 01 jul 2014 21:11 » in Peugeot
    Reacties: 0
    Weergaves: 608

Terug naar “C-IQ zaken”