Waar zit het Pulssignaal?

Alles met betrekking tot Volvo navigatie
kaaskonijn

Waar zit het Pulssignaal?

Bericht door kaaskonijn »

Een algemeen "sticky" topic om informatie over de pulsdraad bij Volvo's te verzamelen. :D

Volvo 440:

De pulsdraad locatie voor de Volvo 440 met computer. Achter de klok is het slecht bijkomen pak daarom de pulsdraad vanaf de hoofdcomputer(tegen schutboardkant bijrijders zit) deze zit op pen 2 of 3, heeft echter de kleur groen/grijs dus pak altijd deze (in de stekker dus)
Er hoeft niet gestript of gesoldeerd te worden, je kan de nieuwe pulsdraad in de deelbare connector klemmen.

Volvo 740:

De pulsdraad voor je km teller kun je achter van je klok vandaan halen en dit is de wit groene kabel bij de 740 vanaf 1986. Vergeet overigens niet de draad van je achteruitrijschakelaar aan te sluiten anders kloppen je gegevens niet meer exact als je een keer een eind achteruit hebt gereden.

Volvo 850/70:

De draad zit op de radiostekker, voor de ASC functie,
Het is de geel/zwarte draad ( 12 pulsen/per omwenteling)
Stekker B ( de kleine van de twee= bij nieuwere type's)pen7
of Stekker A van kilometerteller ( de grootste stekker, pen 7)
geel/zwart.

Volvo 940:

De pulsdraad voor je km teller kun je achter van je klok vandaan halen en dit is bij de 940 de oranje/groene en of grijs/oranje draad. vergeet hier ook niet de draad van je achteruitrijschakelaar aan te sluiten anders kloppen je gegevens niet meer exact als je een keer een eind achteruit hebt gereden.[/b]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken
    Laatste bericht
  • Waar is mijn POI gebleven ?
    door scriba2 » 05 jan 2021 23:24 » in V.A.G
    Reacties: 0
    Weergaves: 472
  • Waar kan ik zien welke kaarten en firmware ik heb ?
    door Ray Bos » 06 jul 2017 17:48 » in Vaste Pioneer systemen
    Reacties: 0
    Weergaves: 781
  • 2de unit (blackbox) waar het beste te plaatsen Audi A3
    door Michel64 » 15 nov 2014 20:30 » in V.A.G
    Reacties: 0
    Weergaves: 398

Terug naar “Volvo”