Vervol route CD

arnolda
New Member
New Member
Berichten: 7
Lid geworden op: 11 jan 2004 15:40

Vervol route CD

Bericht door arnolda »

Beste Han,

Ik voel mij zeer gekrenkt omdat jij allerlei aantijgingen uit die helemaal niet waar zijn. Ik zou het zeer op prijs stellen als je in dit forum je excuses aanbiedt zodat alles weer vergeven en vergeten is!

Ik ben iemand die totaal geen verstand van computers heeft (internetten lukt nog net), een vriend heeft mijn LEGALE navigatie cd's gebrand (heb geen idee hoe) en nu is de tekst van de cd af.
That's all!

In ieder geval bedankt voor je antwoord. Een buurjongen heeft er even naar gekeken en nu staat alles weer op de cd's en ik kan weer door Europa navigeren.

Ik hoop dat je man genoeg bent om je excuses aan te bieden en niet dit onderwerp snel van het forum af te gooien.

Ik wacht je reactie af.

Arnolda

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Didier
Junior Member
Junior Member
Berichten: 31
Lid geworden op: 26 dec 2003 19:02

Legale Gebrande Navigatie Cd's ??

Bericht door Didier »

Hi

Volgens mijn bescheiden mening gaan LEGAAL en GEBRANDE Cd's niet samen.. hoe kan een vriend nu legale cd's branden? volgens mij heet dit nog altijd kopieren en zij zodoende de cd's volledig illegaal, hoe je het draait of keert.

Mvg, Didier

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
admin
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1246
Lid geworden op: 01 sep 2003 18:27

Bericht door admin »

Heb één en ander niet helemaal zitten volgen, vrees ik.

Wanneer je eerste verzoek in relatie staat tot http://www.prikpagina.nl/read.php?f=911&i=6172&t=6172 , zit je goed fout volgens mij.

Daarbij, wat Didier schrijft, onderschrijf ik ook, op één of andere wijze is hier sprake van een rekensom met een niet geheel bevredigend antwoord, om het zo maar eens te zeggen.

Wanneer je een gele kaart krijgt, is dat echt niet het einde, en krijg je ook meteen automatisch een mailtje met daarin wat gegevens, zodat één en ander per mail opgelost kan worden.
Nadat een geschil is opgelost, kunnen we een gele kaart al-dan-niet verwijderen.
Dit is in elk geval niet de manier die ons voor ogen staan om te komen tot een oplossing.

Feit is dat wij erg letten op verzoeken, middels het forum gedaan, welke betrekking hebben tot (mogelijk) oneigenlijk verkregen materiaal.
Dus als het gaat om 'verdacht goedkope' navigatiesystemen, software, 'foute' links etc. zullen we zeker om opheldering vragen.
Ook wanneer tussen de regels door te lezen is dat één en ander niet in de haak is, zullen wij ingrijpen, zodat het forum voor alle andere gebruikers beschikbaar blijft en niet door justitieel onderzoek uit de lucht gaat.

De verdere afwikkeling in deze svp per mail met betreffende persoon/personen.

Het zal niet Han zijn die dit forum op slot zet, deze taak neem ik op mij....
Opnieuw openen van een topic betreffende deze situatie is vrij zinloos, we willen dit echt samen met je oplossen, maar in publiekelijk gooi-en-smijt werk zien we geen heil.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken
    Laatste bericht
  • Route instellen
    door mcl » 14 sep 2022 15:37 » in Waze
    Reacties: 0
    Weergaves: 200
  • Route instellen
    door transit » 06 dec 2018 12:45 » in TomTom
    Reacties: 3
    Weergaves: 690
  • opgegeven route bekijken
    door vanappeven » 27 jul 2015 10:01 » in Toyota en Lexus
    Reacties: 0
    Weergaves: 520
  • als 50 berkend geen route
    door pakico » 21 jun 2014 12:52 » in Mercedes
    Reacties: 4
    Weergaves: 692
  • Route in één keer opgeven
    door LaTouriste » 25 mar 2016 12:56 » in Mitac Mio
    Reacties: 2
    Weergaves: 639
  • Route samenstellen meerdere adressen
    door bramsix » 05 jan 2016 20:39 » in Navigatie algemeen
    Reacties: 2
    Weergaves: 677
  • Route openen in Garmin Camper 770
    door JBluesH » 16 feb 2019 13:06 » in Garmin
    Reacties: 0
    Weergaves: 599

Terug naar “Vaste VDO-Dayton systemen”