VDO MS4100

Gebruikersavatar
jos4all
New Member
New Member
Berichten: 5
Lid geworden op: 23 jan 2004 20:37

VDO MS4100

Bericht door jos4all »

Ik heb een VDO MS4100 die nu hapert.
Het geluid valt weg na enige tijd, en de cd-eject knop reageert niet meer.
Het schijnt dat de software vast is gelopen, en dat deze er via de computer weer opnieuw ingezet moet worden.
(De cd reageert immers niet meer)
Waar kan ik voor een schappelijke prijs deze radio weer laten maken?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

Hallo,

In dit VDO topic heb ik een paar namen langs zien komen, de meest genoemde is EBK in Zeewolde. Als je die naam intypt bij de zoekfunctie vind je het adres.
En nog een paar andere namen ook als ik me goed herinner.

Succes,
JW

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
snuffelaar
New Member
New Member
Berichten: 7
Lid geworden op: 15 jan 2004 19:59

Bericht door snuffelaar »

JW schreef:Hallo,

In dit VDO topic heb ik een paar namen langs zien komen, de meest genoemde is EBK in Zeewolde. Als je die naam intypt bij de zoekfunctie vind je het adres.
En nog een paar andere namen ook als ik me goed herinner.

Succes,
JW
:evil:

ALS JE HET BETER WEET MIJ BEST!
Navigeren zonder omwegen, VDO !

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

snuffelaar schreef:
JW schreef:Hallo,

In dit VDO topic heb ik een paar namen langs zien komen, de meest genoemde is EBK in Zeewolde. Als je die naam intypt bij de zoekfunctie vind je het adres.
En nog een paar andere namen ook als ik me goed herinner.

Succes,
JW
ALS JE DE BERICHTEN OVER DEZE FIRMA OP ANDERE FORUMS LEEST ZOU IK ER NIET AAN BEGINNEN, TOT 4 MAANDEN OP JE NAV. WACHTEN, LEES EERST ENIGE RECENSIES OVER DEZE FA.

GROET, A3AAN
Hallo A3aan,

Welkom op dit forum, kennelijk nog een beetje nieuw voor je.
Daarom even twee opmerkingen:

-Zou je de CAPS LOCK uit willen zetten bij je bijdragen, dit staat zo schreeuwerig.
-Het wordt op prijs gesteld als je een dergelijke uitspraak onderbouwt. Dat kun je doen door links te maken naar die door jou aangehaalde forums en reacties. Zo kunnen we er niets mee, wat heet, zó is het niet acceptabel op dit forum, omdat het gezien wordt als oncontroleerbare stemmingmakerij.

Dus, we zien je aanvulling graag tegemoet.

Groet,
JW, Moderator

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
adje
New Member
New Member
Berichten: 9
Lid geworden op: 14 sep 2003 09:58

Bericht door adje »

Jos4all,

Klinkt me bekend in de oren, het niet kunnen uitwerpen van de cd.
Ik heb zelf ook een MS4100 gehad met dat probleem, als oplossing liet ik het scherm ongeveer 1 cm open gaan.
Vervolgens kan je net op het eject knopje drukken, dan hoor je dat de cd wordt uitgeworpen en dan snel het frontje helemaal openen.
Het probleem lijkt meer een beschadiging van de bedrading van het frontje en de connectie met het systeem.
Advies wat ik eigenlijk heb is, probeer een cd wisselaar erop aan te sluiten dan hoeft de cd niet ieder keer gewisseld te worden en je kan voor de benelux in ieder geval zorgeloos navigeren.

Anders inderdaad laten repareren, ervaring met de firma in Zeewolde is ook niet optimaal maar VDO heeft maar een paar erkende service centers, er is is er ook nog 1 in Zoetermeer maar hoe die heet geen idee.

Succes in ieder geval.

Ad

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

snuffelaar schreef:
JW schreef:Hallo,

In dit VDO topic heb ik een paar namen langs zien komen, de meest genoemde is EBK in Zeewolde. Als je die naam intypt bij de zoekfunctie vind je het adres.
En nog een paar andere namen ook als ik me goed herinner.

Succes,
JW
:evil:

ALS JE HET BETER WEET MIJ BEST!
Hallo A3aan,

Ik weet het niet beter, daarom heb ik je in mijn reactie gevraagd je verhaal te onderbouwen met links naar andere reacties. Zo te lezen heb je daar moeite mee, of vergis ik me daarin? Als ik dat mis heb, laat het dan alsjeblieft hier weten, met links enz.

Groet,
JW, Moderator

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
snuffelaar
New Member
New Member
Berichten: 7
Lid geworden op: 15 jan 2004 19:59

Bericht door snuffelaar »

Als je als smurfer ettelijke malen een Naam van een bepaald Bedrijf tegenkomt en dan veelal in NEGATIEVE zin, dan gaat er wel eens een lichtje branden, ik sla niet alle pagina's op die ik tegenkom tijdens het smurfen op het "Wereld Wijde Wetenswaardigheden" :roll:

Dan heb je het recht anderen daarvan deelgenoot te maken zonder dit te onderbouwen met allerlei links, als ik die zou willen (moeten) plaatsen, hoefde ik niet iemand te waarschuwen, want dan zou ik denken in de trand van "dat is me te veel moeite, bekijk het maar, zoek het zelf maar uit" dat lijkt me niet geheel onlogisch.

Genoeg nu, zoek het zelf maar uit !

A3aan
Navigeren zonder omwegen, VDO !

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

snuffelaar schreef:Als je als smurfer ettelijke malen een Naam van een bepaald Bedrijf tegenkomt en dan veelal in NEGATIEVE zin, dan gaat er wel eens een lichtje branden, ik sla niet alle pagina's op die ik tegenkom tijdens het smurfen op het "Wereld Wijde Wetenswaardigheden" :roll:

Dan heb je het recht anderen daarvan deelgenoot te maken zonder dit te onderbouwen met allerlei links, als ik die zou willen (moeten) plaatsen, hoefde ik niet iemand te waarschuwen, want dan zou ik denken in de trand van "dat is me te veel moeite, bekijk het maar, zoek het zelf maar uit" dat lijkt me niet geheel onlogisch.

Genoeg nu, zoek het zelf maar uit !

A3aan
Hallo A3aan,

Op dit forum proberen we zo objectief mogelijk mensen te helpen. Met tips, links en wat dies meer zij.
Als je wat bladert op dit forum zul je zien dat we op deze wijze werken.
Gevolg daarvan is dat mensen ook de kans krijgen hun eigen ervaringen hier te melden, ook negatieve en daarvan zijn veel voorbeelden te vinden. En daarop zijn reacties gekomen van allerlei aard, deels bevestigend, deels verduidelijkend.

Wat jij nu doet is zonder enige nuance, en zonder iemand kans te geven op een verhaal inhoudelijk te reageren, een "veroordeling" van EBK uit te spreken, zonder enige eigen ervaring, en zonder bronvermelding.
En dat betekent dat het goede principe van hoor en wederhoor hier door jou onmogelijk gemaakt wordt.
Waarvan acte, en wat mij betreft dus ook: discussie gesloten. Tenzij je alsnog je stelling onderbouwt met links en dergelijke. Aan jou dus, aan bijdragen anderszins hebben we hier geen behoefte.

Groet,
JW, Moderator.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
fransnacht
Senior Member
Berichten: 644
Lid geworden op: 01 sep 2003 22:14

Bericht door fransnacht »

snuffelaar praat niet over zaken waar je GEEN weet van hebt!!!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
snuffelaar
New Member
New Member
Berichten: 7
Lid geworden op: 15 jan 2004 19:59

Bericht door snuffelaar »

fransnacht schreef:snuffelaar praat niet over waar je GEEN weet van hebt!!!
Wilde Frans, ook weer even zijn neus laten zien?
Nou dat is gelukt!
Wat had je weer veel te zeggen, wees weer trots op je rake uitspraak, Ha Ha



Voor mij is dit THE END and TOEDELOE
Navigeren zonder omwegen, VDO !

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

snuffelaar schreef:
fransnacht schreef:snuffelaar praat niet over waar je GEEN weet van hebt!!!
Wilde Frans, ook weer even zijn neus laten zien?
Nou dat is gelukt!
Wat had je weer veel te zeggen, wees weer trots op je rake uitspraak, Ha Ha



Voor mij is dit THE END and TOEDELOE
Hallo A3aan,

Als je hiermee bedoelt dat je verder geen bijdragen van deze aard meer zult leveren, dan is het OK.
Als je anderzins van plan bent dan wordt de gele kaart je zojuist uitgereikt subiet omgezet in een rode. Klaarblijkelijk ben je dan niet van plan je te houden aan de fatsoensregels die we aanhouden op dit forum.

JW, Moderator

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
fransnacht
Senior Member
Berichten: 644
Lid geworden op: 01 sep 2003 22:14

Bericht door fransnacht »

waarom?? je kan toch gewoon normaal doen........ als je klachten hebt zet ze dan netjes neer!!!
er zijn hier mensen die proberen hun best te doen om deze site te onderhouden enzo. en waarom loop je dat dan te vergallen?? er zijn ook mensen die wel baat bij deze site hebben!!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
jeffrey
Normal Member
Normal Member
Berichten: 112
Lid geworden op: 10 okt 2003 15:18

Bericht door jeffrey »

Haaaa gezellig hier !!!!! :D

Ik snap dat je een keer een slecht ervaring kunt hebben maar spoel dan niet meteen dat bedrijf door het toilet....
En doe dat zeker niet op een openbaar forum en zonder onderbouwing dit vind ik niet fair.

Voor de rest beste snuffelaar wind je niet zo op dat is zonde van je tijd en slecht voor je gezondheid.
www.cbrclub.nl
11 women on board,and they all know the way !

Nu flitsinfo jammer Spee ! ;o)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Terug naar “Vaste VDO-Dayton systemen”