Schoonmaken laser pc 5500

bikkel64
New Member
New Member
Berichten: 2
Lid geworden op: 12 jul 2011 21:56

Schoonmaken laser pc 5500

Bericht door bikkel64 »

Ik heb een ingebouwde pc 5500 waarvan de laser moeilijk begint te doen (soms kan tijdens het rijden de route niet meer berekend worden en/of loopt het systeem vast en dergelijke). Op dit forum heb ik de instructie gelezen over het schoonmaken van de laser en zie hier nogal tegenop. Mijn systeem zit ingebouwd in het dashboardkastje van m'n C5 en om hem daarvoor uit te bouwen.... Ik heb hem in laten bouwen en weet dus ook niet goed hoe het systeem is vastgezet. Is er een mogelijkheid om de laser schoon te maken zonder dat ding uit te bouwen? Of is het uitbouwen simpeler dan ik denk (moet het dashboard hiervoor worden verwijderd)?

Groet Harry

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Re: Schoonmaken laser pc 5500

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

Bij een 5500 in een houder, hoef je alleen de plastic rand eraf te klikken en kun je in principe het hele ding naar voren trekken. De unit zelf heeft geen klik-verbindingen.
De stekker(s) aan de achterzijde kun je er makkelijk uit krijgen door het indrukken van de vergrendeling ad zijkant van de stekker.
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
bikkel64
New Member
New Member
Berichten: 2
Lid geworden op: 12 jul 2011 21:56

Re: Schoonmaken laser pc 5500

Bericht door bikkel64 »

Ik ga het proberen, bedankt!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken
    Laatste bericht
  • Probleem vdo 5500 startscherm
    door Marco de groot » 25 jul 2015 11:13 » in Vaste VDO-Dayton systemen
    Reacties: 1
    Weergaves: 491

Terug naar “Vaste VDO-Dayton systemen”