MS5000 en Benzinestations

Gebruikersavatar
Arnold
New Member
New Member
Berichten: 9
Lid geworden op: 16 sep 2003 21:47

MS5000 en Benzinestations

Bericht door Arnold »

Hallo medeforum users:

Sinds een week maak ik gebruik van de MS5000. De eerste paar dagen kwamen er benzinestations op het scherm. Erg handig.

Echter de benzinestations zijn niet meer zichtbaar. Bij geen enkele schaal. Kan iemand me helpen hoe ik de benzinestations weer in beeld krijg :?:

Alvast dank :!:
Arnold

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

Hallo Arnold,

Die benzine stations worden zichtbaar als je die als reisdoel geselecteerd hebt, dus b.v. een benzinestation in de buurt van waar je je op dat moment bevindt.
Als je dus een pomp zoekt, en je hebt die optie geselecteerd in je POI's, worden ze bij een bepaalde schaal, welke weet ik even niet meer, zichtbaar.
Datzelfde gebeurt met Parkings etc. Met het selecteren van een nieuwe POI verdwijnt de oude. Is ook wel zo plezierig, anders wordt het kaartje wel errrrug vol.

Waar ik zelf nog niet achter ben is waarom de presentatie van een POI soms wel, en andere keren niet verdwijnt na het uitschakelen van het systeem. Het overkomt me wel eens dat de Parkings de volgende dag nog zichtbaar zijn. En later zijn ze weer weg, hoewel ik geen andere POI ingegeven had.

Heeft iemand anders daar een idee over?

Groet,
JW

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken
    Laatste bericht
  • Softwareupdate MS5000 gezocht
    door Tice » 30 jul 2017 17:20 » in Vaste VDO-Dayton systemen
    Reacties: 1
    Weergaves: 506
  • MS5000 is sinds 2 weken plotseling de weg kwijt
    door pbm95 » 30 dec 2015 22:00 » in Vaste VDO-Dayton systemen
    Reacties: 1
    Weergaves: 525

Terug naar “Vaste VDO-Dayton systemen”