carin verliest positie

derk
New Member
New Member
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 nov 2003 15:58

carin verliest positie

Bericht door derk »

ik heb een tweedehands carin 520 ingebouwd in een opel corsa1.5td uit 1995. deze heeft geen standaard puls. ik heb van een inbouwbedrijf de tripmeter 321/8-4M gekocht. deze geeft puls aan tijdens het rijden. constand stroom is aangesloten ontstekings plus is aangesloten ( staat tijdelijk ook op constand stroom om stroom fouten uit te sluiten stroom is goed alles gecheckt) achteruitrijlicht is aangesloten geeft r bij achteruit d bij vooruit dus moet goed zijn. software van de carin 520 is 0490 hw nummer is 0105. nu heb ik het probleem dat als de auto een poosje stil heeft gestaan dat hij de weg kwijt is. er staat continu stroom op de carin met beeld ( tijdelijk overbrugd ) hy geeft op dat moment een ontvangst van >3 satelieten en 3d ontvangst. zodra ik weg rij begint hij positie te zoeken op de kaart en duurt het 5 minuten en dan werkt hij weer goed. wie heeft er een idee waar dit aan liggen kan. heb een nieuwe antenne getest en hou hetzelfde probleem.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
fransnacht
Senior Member
Berichten: 644
Lid geworden op: 01 sep 2003 22:14

Bericht door fransnacht »

3 tips die ik als eerst zou proberen

1 controleer je cd op krassen en dergelijke
2 laad even oudere versie en dan weer 4.9
3 als hij is overgebouwd geef systeem even de tijd om te wennen 1-2 weken, klinkt stom maar kan werken

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken
    Laatste bericht
  • MFD1 navigatiesysteem geeft verkeerde positie aan.
    door DeeDee » 17 feb 2015 13:48 » in V.A.G
    Reacties: 7
    Weergaves: 1926
  • carminat positie van de auto niet vindt meer bekend
    door oostland.jan69 » 23 apr 2016 14:48 » in Renault
    Reacties: 16
    Weergaves: 1897
  • Handleidingen Philips Carin 522
    door benne_ss » 07 okt 2016 21:29 » in Vaste VDO-Dayton systemen
    Reacties: 3
    Weergaves: 692

Terug naar “Vaste VDO-Dayton systemen”