Prachtig de diefstal beveiliging

Janloco
Senior Member
Berichten: 462
Lid geworden op: 29 mar 2010 17:25

Prachtig de diefstal beveiliging

Bericht door Janloco »

Echt heel mooi, de diefstal beveiliging op de F 930 BT. Ik had hiervoor een Kenwood en daar moest het hele scherm af als diefstalbeveiliging. Dat was niet prettig, want je liep eeuwig met zo'n groot ding te schouwen. Maar op de Pioneer zit een redelijk klein stukje van het front. Dat is een stuk prettiger. Maar wat het beroerde is aan een klein ding, je raakt het zo makkelijk KWIJT!! Getver en dat is nu het geval bij mij. Nergens meer te vinden. Nou ben ik toch redelijk precies Maar toch heb ik het voor elkaar om het ding(etje) kwijt te raken. Balen!!!!!
En dan heb je ineens geen radio, carkitt en navigatie meer. Stil hoor in de auto en zelf zingen kan ik ook al niet.

Kortom de levertijd van een nieuw onderdeel is 3 weken!!! Komt zeker per boot uit Japan ofzo :-(

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Marcel311
New Member
New Member
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 mar 2012 00:46

Re: Prachtig de diefstal beveiliging

Bericht door Marcel311 »

Kun je zo'n frontje zo maar bestellen dan, of heb je een registratiekaart o.i.d. nodig? Anders is dit apparaat toch net zo diefstalgevoelig als bijvoorbeeld een audi RNS, of een Kenwood DNX9280BT.

Na diefstal van origineel RNS systeem uit de Audi A3 van mijn echtgenote, heeft de leasemaatschappij De Kenwood DNX9280BT laten installeren. Door de slechte montage van o.a. de sierlijst is binnen 1 maand als gevolg van het zeer lastig inzetten van het grote front al slijtage aan het mechanisme opgetreden.
De leasemaatschappij is zelf ook niet happy met het apparaat (schrokken zelf van gewicht en grootte van het afneembaar front), en geven nu de mogelijkheid voor een ander systeem te gaan. Zelf heb ik dus de Pioneer AVIC-F930BT op het oog, juist vanwege het kleine afneembare frontje.

Vandaar mijn vraag.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Janloco
Senior Member
Berichten: 462
Lid geworden op: 29 mar 2010 17:25

Re: Prachtig de diefstal beveiliging

Bericht door Janloco »

@Marcel311

Ik kan je de 930 echt aanbevelen. Ik ben ook enige tijd in het bezit geweest van een Kenwood, maar heb daar onbeschrijfbaar veel ellende mee gehad. Lees mijn perikelen maar eens onder het hoofdstuk van Kenwood.

Nee, het frontje is niet zonder slag of stoot te bestellen. Bij mij moest het besteld worden door de dealer die hem had ingebouwd. Een nota van het apparaat met serienummer moest opgestuurd worden en dan nog een wachttijd van minstens 3 weken. De prijs is ook niet mis. Dus als je gaat voor de 930, zoek dan een echt goede mogelijkheid om het frontje te bewaren. Ik ben nu zoekende naar iets van een klein kokertje dat aan mijn sleutelring kan of anders iets wat in een echt felle kleur is. Zodat je hem niet meer over het hoofd kunt zien.

Ik hoop dat je wat aan mijn antwoord hebt.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Terug naar “Vaste Pioneer systemen”