Handremkabel AVIC600T aansluiten?

andredeze
New Member
New Member
Berichten: 3
Lid geworden op: 01 nov 2004 12:44

Handremkabel AVIC600T aansluiten?

Bericht door andredeze »

Hallo,

Ik heb bovenstaande set maar wil de Navi tijdens het rijden ook gebruiken. Volgens de inbouwbeschrijving moet je de 2 draden aansluiten op de handremschakelaar. Als je dit niet zou doen dan werken er bepaalde functies niet. Wie kan mij helpen?
groet, André

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Topsport
Senior Member
Berichten: 963
Lid geworden op: 02 okt 2003 09:26

Bericht door Topsport »

Hallo Andre

op de pioneer AVIC-600T zit een lichtgroene draad, deze hoort eigenlijk op de schakelende massa van de handrem.
maar je kan hem ook gewoon op massa zetten, kan je alles bedienen tijdens het rijden. :lol:
vergeet niet de paars/witte op de achteruitrijdraad te zetten voor de juiste werking van je navigatiesysteem :wink:

succes

Topsport
[color=blue][b]VDO PC-5400/5500 , 2x MM-5000 , MI-2200 , RST-5400 , MT-5011 , CI-3000 , CIX-3000[/b][/color]
[b][color=red]Kenwood DDX-8027 , KCA-iP500 , Hirschmann CarTV , Parrot MK-6100[/color][/b]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
andredeze
New Member
New Member
Berichten: 3
Lid geworden op: 01 nov 2004 12:44

Bericht door andredeze »

Topsport schreef:Hallo Andre

op de pioneer AVIC-600T zit een lichtgroene draad, deze hoort eigenlijk op de schakelende massa van de handrem.
maar je kan hem ook gewoon op massa zetten, kan je alles bedienen tijdens het rijden. :lol:
vergeet niet de paars/witte op de achteruitrijdraad te zetten voor de juiste werking van je navigatiesysteem :wink:

succes

Topsport
Topsport,

Mijn dank voor je snelle reactie en oplossing. Nog even een tweetal vragen moet zowel van de regelunit en de navigatiecomputer beide draaden op achteruitrijdraad(ik maak geen gebruik van een achteruitrijcamera). Kan de GPS-antenne onder het dashboard of de hoedenplank worden weggewerkt (ontvangst?) Graag nog een reactie.

groet, André

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Fantom
Senior Member
Berichten: 786
Lid geworden op: 13 sep 2003 17:18

Bericht door Fantom »

andredeze schreef: Nog even een tweetal vragen moet zowel van de regelunit en de navigatiecomputer beide draaden op achteruitrijdraad(ik maak geen gebruik van een achteruitrijcamera). Kan de GPS-antenne onder het dashboard of de hoedenplank worden weggewerkt (ontvangst?) Graag nog een reactie.

groet, André
Bij de eerste vraag kan ik je niet helpen. Bij de tweede wel. :lol:
Je kan de GPS antenne onder het dashboard of onder de hoedenplank plaatsen mits er geen metaal boven de GPS ontvanger zit. Let er ook even op dat je ramen niet voorzien zijn van warmte werende folie. Dar zit metaal in en dat heeft ook een negatieve invloed op de ontvangst. Ik heb de GPS ontvanger onder een plastic hoedenplank zitten en ik heb meestal een ontvangst van 8 sats.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Topsport
Senior Member
Berichten: 963
Lid geworden op: 02 okt 2003 09:26

Bericht door Topsport »

andredeze schreef:
Topsport,

Mijn dank voor je snelle reactie en oplossing. Nog even een tweetal vragen moet zowel van de regelunit en de navigatiecomputer beide draaden op achteruitrijdraad(ik maak geen gebruik van een achteruitrijcamera). Kan de GPS-antenne onder het dashboard of de hoedenplank worden weggewerkt (ontvangst?) Graag nog een reactie.

groet, André
Hallo Andre

wat ik nog weet van de AVIC 600T is dat er alleen op de navigatiecomputer een paars/witte draad zit en deze zorgt ervoor dat het systeem weet wanneer je achteruit rijd :wink: , en op de regelunit (kastje tussen navigatiecomputer én beeldscherm) zit een lichtgroene draad en deze zit ook op de navigatiecomputer.deze twee zet ik altijd op massa.

en je tweede vraag is al beantwoord door Fantom

Topsport
[color=blue][b]VDO PC-5400/5500 , 2x MM-5000 , MI-2200 , RST-5400 , MT-5011 , CI-3000 , CIX-3000[/b][/color]
[b][color=red]Kenwood DDX-8027 , KCA-iP500 , Hirschmann CarTV , Parrot MK-6100[/color][/b]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
andredeze
New Member
New Member
Berichten: 3
Lid geworden op: 01 nov 2004 12:44

Bericht door andredeze »

Beiden bedankt voor jullie reactie. Voor Topsport heb ik nog een vraag. De paarswitte draad van de computer en de rgelunit kunnen dus ook aan massa worden aangesloten zonder dat hiermee de exacte werking in gevaar komt? In je eerste reactie gaf je aan dat paar/wit op het signaal van de achteruitrijversnelling moest. Graag nog even opheldering. Groet, André
Topsport schreef:
andredeze schreef:
Topsport,

Mijn dank voor je snelle reactie en oplossing. Nog even een tweetal vragen moet zowel van de regelunit en de navigatiecomputer beide draaden op achteruitrijdraad(ik maak geen gebruik van een achteruitrijcamera). Kan de GPS-antenne onder het dashboard of de hoedenplank worden weggewerkt (ontvangst?) Graag nog een reactie.

groet, André
Hallo Andre

wat ik nog weet van de AVIC 600T is dat er alleen op de navigatiecomputer een paars/witte draad zit en deze zorgt ervoor dat het systeem weet wanneer je achteruit rijd :wink: , en op de regelunit (kastje tussen navigatiecomputer én beeldscherm) zit een lichtgroene draad en deze zit ook op de navigatiecomputer.deze twee zet ik altijd op massa.

en je tweede vraag is al beantwoord door Fantom

Topsport

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Topsport
Senior Member
Berichten: 963
Lid geworden op: 02 okt 2003 09:26

Bericht door Topsport »

Hallo Andre

in mijn eerste posting schreef ik:

op de pioneer AVIC-600T zit een lichtgroene draad, deze hoort eigenlijk op de schakelende massa van de handrem.
maar je kan hem ook gewoon op massa zetten, kan je alles bedienen tijdens het rijden.
vergeet niet de paars/witte op de achteruitrijdraad te zetten voor de juiste werking van je navigatiesysteem


dus de lichtgroene draad kan je gewoon aan massa zetten :idea:

en in mijn tweede posting schreef ik:

wat ik nog weet van de AVIC 600T is dat er alleen op de navigatiecomputer een paars/witte draad zit en deze zorgt ervoor dat het systeem weet wanneer je achteruit rijd , en op de regelunit (kastje tussen navigatiecomputer én beeldscherm) zit een lichtgroene draad en deze zit ook op de navigatiecomputer.deze twee zet ik altijd op massa.

dus de paars/witte moet je op de achteruitrijdraad zetten :idea: , en wat ik mij kan herrinneren zit deze ( paars/witte) alleen op de navigatiecomputer

en wat jij schreef in je laatste posting :arrow: De paarswitte draad van de computer en de rgelunit kunnen dus ook aan massa worden aangesloten zonder dat hiermee de exacte werking in gevaar komt? :arrow: klopt dus niet :!: :!: :!:

Topsport
[color=blue][b]VDO PC-5400/5500 , 2x MM-5000 , MI-2200 , RST-5400 , MT-5011 , CI-3000 , CIX-3000[/b][/color]
[b][color=red]Kenwood DDX-8027 , KCA-iP500 , Hirschmann CarTV , Parrot MK-6100[/color][/b]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken
    Laatste bericht
  • tmc aansluiten op go 730
    door nvv » 14 jan 2021 12:40 » in TomTom
    Reacties: 2
    Weergaves: 301
  • Aansluiten MOV 653
    door Sjakhalters » 09 okt 2015 15:15 » in Navigatie algemeen
    Reacties: 0
    Weergaves: 467
  • Vdo dayton pc 5400 aansluiten
    door Hardy7 » 29 jun 2014 11:55 » in Vaste VDO-Dayton systemen
    Reacties: 1
    Weergaves: 1175
  • bedrading aansluiten avic d3
    door john van maurik » 23 mei 2014 15:59 » in Vaste Pioneer systemen
    Reacties: 5
    Weergaves: 893
  • Uconnect aansluiten in Ducato 2.3jtd
    door dick68 » 29 dec 2016 20:45 » in Fiat
    Reacties: 4
    Weergaves: 1262
  • Niet VDO camera aansluiten op MI2200
    door Michiel1984 » 13 sep 2015 13:15 » in Vaste VDO-Dayton systemen
    Reacties: 0
    Weergaves: 622
  • Garmin nuvi 3597LM aansluiten op PC
    door catmen » 27 jun 2016 14:40 » in Garmin
    Reacties: 2
    Weergaves: 619

Terug naar “Vaste Pioneer systemen”