Echt balen !! Levertijd verlengd

Janloco
Senior Member
Berichten: 462
Lid geworden op: 29 mar 2010 17:25

Echt balen !! Levertijd verlengd

Bericht door Janloco »

Zoals jullie weten, ben ik mijn frontje van de 930 kwijt. Hij is besteld de levertijd zou 3 weken zijn. Dus zou hij deze week binnen moeten komen. Nee komt de importeur op de lijn. De levering is uitgesteld tot begin april.!!! Reden!!! Overstroming in het gebied waar het ding gemaakt wordt. De fabriek kan niet leveren.

BALEN!!!!!

Sorry, maar ik moest het ff kwijt

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Mazurka
Senior Member
Berichten: 722
Lid geworden op: 08 jul 2009 11:42

Re: Echt balen !! Levertijd verlengd

Bericht door Mazurka »

Dat is zeker balen, maar even wat anders, kan je nu niets meer met het apparaat? Ik vraag dat, omdat ik in het verleden ook een pioneer heb gehad en als het frontje er niet op zat, kon ik door middel van een palletje indrukken wel naar de radio luisteren.

Als dat bij jou ook zo is kan je in ieder geval wel muziek beluisteren.
Saab 9-3 Navigatie Aisin SDAL 2008 ( sold)
Saab 9-3 Estate 1.8T Biopower met TT 6200.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Janloco
Senior Member
Berichten: 462
Lid geworden op: 29 mar 2010 17:25

Re: Echt balen !! Levertijd verlengd

Bericht door Janloco »

Dank voor je reactie Mazurka.

Nee helaas dat lukt niet. Ik had vroeger een Philips radio met ook een klein afneembaar frontje en dat werkte ook op de manier zoals jij omschreef. Maar in het nu missende stukje schijnt iets met elektronica erin te zitten en dat werkt dan niet meer. Helaas is het voor mijn dealer ook niet meer interessant om een 930 op voorraad te nemen, zodat ik daar het frontje tijdelijk van kan gebruiken tot mijn nieuwe binnen is en hij weer een compleet systeem in de verkoop heeft. Maar het schijnt dat er in april weer een nieuwe Pioneer uitkomt, de 940. En dan wil natuurlijk niemand meer een 930 kopen. En dan zou hij er mee blijven zitten. Dus kortom helaas pech!!. Geen navi, geen achteruitrijcamera, geen radio, geen telefoon. Gewoon helemaal niks.!!!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
wmp
Moderator
Moderator
Berichten: 2028
Lid geworden op: 01 sep 2003 19:00

Re: Echt balen !! Levertijd verlengd

Bericht door wmp »

Uh? Die frontjes zijn niet uniek voor het specifieke apparaat?
Dacht dat het zo lang duurde omdat die speciaal geprogrammeerd moest worden. :shock:
Succes = vaker opstaan dan je valt

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Janloco
Senior Member
Berichten: 462
Lid geworden op: 29 mar 2010 17:25

Re: Echt balen !! Levertijd verlengd

Bericht door Janloco »

@wmp

Die mening was ik ook toegedaan toen het apparaat uitkwam. Maar toen ik het frontje opnieuw moest bestellen bleek dat het volgens de importeur op ieder toestel zou passen. Misschien toch een stukje "schijn" veiligheid. Ik keek daar ook van op. De veiligheid zit er voor een groot deel in dat je het serienummer van het apparaat en een kopie van de afleverbon moet afgeven bij de importeur anders besteld hij niet. Maar kennelijk ben ik de enige die zon ding kan verliezen want in Belgie bij de hoofdimporteur is het niet op voorraad. Het moest besteld worden ergens in................ (een of ander oosters land) en daar schijn kort geleden een overstroming te zijn geweest en nu ligt de fabriek stil.
Maar speciaal programmeren? Nee volgens mijn gegevens niet.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
quell
Senior Member
Berichten: 451
Lid geworden op: 10 mei 2007 11:15

Re: Echt balen !! Levertijd verlengd

Bericht door quell »

Zogauw het binnen is zal je het zeker weten.. 8)
Alfa 147 GTA, Alfa ConnectNav+, Pioneer HD1BT updated to HD3BT-II, TeleAtlas camera database.
Diverse Garmins, TomTom, PDAs, GPS horloges etc.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Terug naar “Vaste Pioneer systemen”