Cd,s wisselen avic 505

stannalux
Starting Member
Starting Member
Berichten: 10
Lid geworden op: 18 apr 2004 16:31

Cd,s wisselen avic 505

Bericht door stannalux »

Kan iemand mij vertellen als ik naar het buitenland ga hoe en wat te doen met cd wisselen?

bvd Martin

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
LEON4V6
Junior Member
Junior Member
Berichten: 34
Lid geworden op: 06 apr 2004 14:50

Bericht door LEON4V6 »

Een DVD -navigatie kopen (hoef je niet te wisselen) :D

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Fantom
Senior Member
Berichten: 786
Lid geworden op: 13 sep 2003 17:18

Re: Cd,s wisselen avic 505

Bericht door Fantom »

stannalux schreef:Kan iemand mij vertellen als ik naar het buitenland ga hoe en wat te doen met cd wisselen?

bvd Martin
Ik neem aan dat je een AVIC-505 systeem hebt. Anders vraag je niet hoe en wanneer je cd's moet wisselen.
Als je bv. naar zwitserland gaat dan sopt je thuis al de cd waarop zwiterland staat in je systeem. Op deze cd staan ook de hoofdwegen van heel europa. Je hoeft dan geen cd te wisselen tot aan je bestemming en je kan gelijk je uiteindelijke bestemming ingeven.

Als je bv. alleen maar provinciale wegen wilt rijden (laat dan de benelux cd in je systeem) dan geef je een bestemming op in de buurt van je uiteindelijke bestemming. bv een grote stad. Dan ga je rijden en wissel je de cd op de grens. Als je bij de grens van het land van je bestemming komt dan geef je de uiteindelijke bestemming in.

En uiteraard kan je ook overstappen op een DVD systeem dan heb je deze "ongemakkelijkheden" niet.

Suc7

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
stannalux
Starting Member
Starting Member
Berichten: 10
Lid geworden op: 18 apr 2004 16:31

Bericht door stannalux »

LEON4V6 schreef:Een DVD -navigatie kopen (hoef je niet te wisselen) :D
Volgens mij heb je de vraag niet goed gelezen, volgens mij vroeg ik niet wat voor een navigatie systeem ik wou kopen, maar...................... lees mijn vraag nog maar eens opnieuw

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Topsport
Senior Member
Berichten: 963
Lid geworden op: 02 okt 2003 09:26

Re: Cd,s wisselen avic 505

Bericht door Topsport »

Fantom schreef:
stannalux schreef:Kan iemand mij vertellen als ik naar het buitenland ga hoe en wat te doen met cd wisselen?

bvd Martin
Ik neem aan dat je een AVIC-505 systeem hebt. Anders vraag je niet hoe en wanneer je cd's moet wisselen.
Als je bv. naar zwitserland gaat dan sopt je thuis al de cd waarop zwiterland staat in je systeem. Op deze cd staan ook de hoofdwegen van heel europa. Je hoeft dan geen cd te wisselen tot aan je bestemming en je kan gelijk je uiteindelijke bestemming ingeven.

Suc7
Dat is volgens mij niet waar :!: Pioneer heeft voor de Avic-505 een speciale cd-rom met Major Roads of Europe hierop staan alle snelwegen van Europa op. :idea:

Topsport
[color=blue][b]VDO PC-5400/5500 , 2x MM-5000 , MI-2200 , RST-5400 , MT-5011 , CI-3000 , CIX-3000[/b][/color]
[b][color=red]Kenwood DDX-8027 , KCA-iP500 , Hirschmann CarTV , Parrot MK-6100[/color][/b]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
stannalux
Starting Member
Starting Member
Berichten: 10
Lid geworden op: 18 apr 2004 16:31

Re: Cd,s wisselen avic 505

Bericht door stannalux »

Fantom schreef:
stannalux schreef:Kan iemand mij vertellen als ik naar het buitenland ga hoe en wat te doen met cd wisselen?

bvd Martin
Ik neem aan dat je een AVIC-505 systeem hebt. Anders vraag je niet hoe en wanneer je cd's moet wisselen.
Als je bv. naar zwitserland gaat dan sopt je thuis al de cd waarop zwiterland staat in je systeem. Op deze cd staan ook de hoofdwegen van heel europa. Je hoeft dan geen cd te wisselen tot aan je bestemming en je kan gelijk je uiteindelijke bestemming ingeven.

Als je bv. alleen maar provinciale wegen wilt rijden (laat dan de benelux cd in je systeem) dan geef je een bestemming op in de buurt van je uiteindelijke bestemming. bv een grote stad. Dan ga je rijden en wissel je de cd op de grens. Als je bij de grens van het land van je bestemming komt dan geef je de uiteindelijke bestemming in.

En uiteraard kan je ook overstappen op een DVD systeem dan heb je deze "ongemakkelijkheden" niet.

Suc7

Ik heb het geprobeerd met de cd van het land er in te doen, gegevens invoeren, dan zegt hij van: ga naar de dichtsbijzijnde snelweg. Maar inderdaaad er is ook een Europa cd, dus dat zou mischien ook werken.

In iedergeval bedankt

mvgr Martin

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken
    Laatste bericht
  • avic 900 bt
    door umpie30 » 24 aug 2014 10:35 » in Vaste Pioneer systemen
    Reacties: 0
    Weergaves: 482
  • AVIC-X1R
    door Jacob » 30 sep 2014 11:32 » in Vaste Pioneer systemen
    Reacties: 11
    Weergaves: 958
  • Avic-X1
    door Hans01 » 07 okt 2017 15:44 » in Vaste Pioneer systemen
    Reacties: 0
    Weergaves: 458
  • Avic-X1
    door Hans01 » 07 okt 2017 22:38 » in Mobiele Pioneer systemen
    Reacties: 0
    Weergaves: 423
  • Flitspalen AVIC X1R
    door erwin69 » 02 okt 2014 08:15 » in Vaste Pioneer systemen
    Reacties: 0
    Weergaves: 417
  • Update Avic X1R
    door erwin69 » 30 sep 2014 16:13 » in Vaste Pioneer systemen
    Reacties: 2
    Weergaves: 757
  • Probleem avic x1
    door Jopiejo » 03 dec 2014 20:32 » in Vaste Pioneer systemen
    Reacties: 0
    Weergaves: 470

Terug naar “Vaste Pioneer systemen”