AV-Bus kabel

Gebruikersavatar
rlemmens
Normal Member
Normal Member
Berichten: 102
Lid geworden op: 29 mar 2004 15:07

AV-Bus kabel

Bericht door rlemmens »

Hoi,

Eindelijk heb ik m'n AV-BUS kabels gekregen voor tussen de AVIC-X1 & XDV-P9-II. Deze bestaat uit CD-AB300 (3 meter lang / 1 blauwe & 1 zwarte stekker) en een verlengkabel CD-AB301E (3 meter lang / 2 zwarte stekkers)
Maar hoe ik deze kabel ook verbind (qua gekleurde stekkers), het lukt me niet om AV touch-screen bediening te krijgen. :cry: Beeld krijg ik via de gele video tulpstekker.

Is hiervoor een bepaalde kleur volgorde voor nodig :?:
gr. Rogér

-VW Touran Highline 2.0 TDi
-Pioneer AVIC-X1 / XDV-P9-II / CDX-P670
-CNDV-50MT-UPX
-Zanon SW10Pro Multi-switch / TV-tuner
-2 x Senergy ADJQ-H65DA 6,5" Hoofdsteun schermen

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Topsport
Senior Member
Berichten: 963
Lid geworden op: 02 okt 2003 09:26

Re: AV-Bus kabel

Bericht door Topsport »

rlemmens schreef:Hoi,

Eindelijk heb ik m'n AV-BUS kabels gekregen voor tussen de AVIC-X1 & XDV-P9-II. Deze bestaat uit CD-AB300 (3 meter lang / 1 blauwe & 1 zwarte stekker) en een verlengkabel CD-AB301E (3 meter lang / 2 zwarte stekkers)
Maar hoe ik deze kabel ook verbind (qua gekleurde stekkers), het lukt me niet om AV touch-screen bediening te krijgen. :cry: Beeld krijg ik via de gele video tulpstekker.

Is hiervoor een bepaalde kleur volgorde voor nodig :?:
Volgens mij niet, ik zal morgen even in een brochure die ik van Pioneer heb met diverse aansluitvoorbeelden van Pioneer produkten kijken of ik iets kan vinden hierover :wink:
dus je hoort nog van mij

Topsport
[color=blue][b]VDO PC-5400/5500 , 2x MM-5000 , MI-2200 , RST-5400 , MT-5011 , CI-3000 , CIX-3000[/b][/color]
[b][color=red]Kenwood DDX-8027 , KCA-iP500 , Hirschmann CarTV , Parrot MK-6100[/color][/b]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
rlemmens
Normal Member
Normal Member
Berichten: 102
Lid geworden op: 29 mar 2004 15:07

Bericht door rlemmens »

@Topsport:

Ik heb nog een aantal dingen uitgetest:

* Je kunt alleen Volgend/vorig hoofdstuk , Volgend/vorig DVD via touchscreen bedienen. Maar dit lukt ook indien de AV-bus kabel niet aangesloten is. Ik neem aan dat deze handelingen via IP-bus gaan.
* Als je de AV-Bus aangesloten is, dan werkt de afstandsbediening via de X1, anders via de IR oog van de XDV-P9II.
* Je kunt dus geen DVD starten/stoppen/pauzeren via Touchscreen (Sommige films hebben eerst een keuzemenu en dus geen autostart !) :cry:

Of is dit in zijn geheel niet mogelijk via Touchscreen & XDV-P9II en zijn deze handelingen alleen voorbehouden aan de ingebouwde DVD speler :?:
gr. Rogér

-VW Touran Highline 2.0 TDi
-Pioneer AVIC-X1 / XDV-P9-II / CDX-P670
-CNDV-50MT-UPX
-Zanon SW10Pro Multi-switch / TV-tuner
-2 x Senergy ADJQ-H65DA 6,5" Hoofdsteun schermen

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Topsport
Senior Member
Berichten: 963
Lid geworden op: 02 okt 2003 09:26

Bericht door Topsport »

De functie die de AV-bus kabel overneemt is die van de infraroodontvanger die standaard bij de DVD-wisselaar zit.Dus als je de AV-bus kabel tussen de X-1 en de DVD-wisselaar plaatst heb je niet het infraroodoog nodig wat bij de DVD-wisselaar zit.je gebruikt dan het infrarood van de X-1

wat jij al schreef wat jij nu via touchscreen kunt bedienen dat blijft zo, de rest gaat via de afstandsbediening van de DVD-wisselaar.

Topsport
[color=blue][b]VDO PC-5400/5500 , 2x MM-5000 , MI-2200 , RST-5400 , MT-5011 , CI-3000 , CIX-3000[/b][/color]
[b][color=red]Kenwood DDX-8027 , KCA-iP500 , Hirschmann CarTV , Parrot MK-6100[/color][/b]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
rlemmens
Normal Member
Normal Member
Berichten: 102
Lid geworden op: 29 mar 2004 15:07

Bericht door rlemmens »

@Topsport,

Dank je :!:

Jammer dat Pioneer niet dezelfde touchscreen functionaliteiten bij de XDV-P9-II biedt dan bij bv: TV-Tuner via AV-Bus. :cry: De AV-Bus is dus niets meer dan het verplaatsen/vervallen van het IR-oog. :oops:
gr. Rogér

-VW Touran Highline 2.0 TDi
-Pioneer AVIC-X1 / XDV-P9-II / CDX-P670
-CNDV-50MT-UPX
-Zanon SW10Pro Multi-switch / TV-tuner
-2 x Senergy ADJQ-H65DA 6,5" Hoofdsteun schermen

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Topsport
Senior Member
Berichten: 963
Lid geworden op: 02 okt 2003 09:26

Bericht door Topsport »

rlemmens schreef:@Topsport,

Dank je :!:

Jammer dat Pioneer niet dezelfde touchscreen functionaliteiten bij de XDV-P9-II biedt dan bij bv: TV-Tuner via AV-Bus. :cry: De AV-Bus is dus niets meer dan het verplaatsen/vervallen van het IR-oog. :oops:
Dat klopt inderdaad :wink: , ook vrij duur die AV-kabels :cry:

Topsport
[color=blue][b]VDO PC-5400/5500 , 2x MM-5000 , MI-2200 , RST-5400 , MT-5011 , CI-3000 , CIX-3000[/b][/color]
[b][color=red]Kenwood DDX-8027 , KCA-iP500 , Hirschmann CarTV , Parrot MK-6100[/color][/b]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken
    Laatste bericht
  • Discover Media MDI kabel Groen lighting aansluiting
    door caribman » 21 jun 2014 18:50 » in V.A.G
    Reacties: 1
    Weergaves: 2359

Terug naar “Vaste Pioneer systemen”