Vraagje w.b.t. DX-R52

Chestnutt
New Member
New Member
Berichten: 4
Lid geworden op: 09 mei 2005 00:42

Vraagje w.b.t. DX-R52

Bericht door Chestnutt »

hoi allen,

Sta op het punt een DX-R52 te kopen (2de hands) onder andere voor de vakantie richting frankrijk..

Maar nu mijn vraag moet de navigatie cd cd erin zitten om er gebrui van te kunnen maken of "laadt" hij deze in een geheugen waarna je de cd speler dus weer vrij voor gebruik hebt ?

Want anders zou dat betekenen dat je er een cd wisselaar bij zou moeten hebben..

en is 250,- euri een fatsoenlijke prijs voor een dx-r52 ?


alvast bedankt

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

Hallo,

De 52 kent nog niet de mogelijkheid om een muziek CD te kunnen afspelen terwijl je navigeert. Als ik het goed heb kan dat wel met de 70 en in elk geval met de nieuwe E-systemen.

De genoemde prijs is zeker niet verkeerd.

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Chestnutt
New Member
New Member
Berichten: 4
Lid geworden op: 09 mei 2005 00:42

Bericht door Chestnutt »

bedankt voor de reactie..

heeft iemand ervaring met dit type e bevalt het ?

en ie een installatie goed zelf te doen of is het aan te raden om het te laten doen (kost +/- 90 euro)

heb wel het forum al doorspit en er staat genoeg backup om als leidraad te gebruiken, maar ben geen genie als het op auto's aankomt ..

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

Hallo,

Als je gaat voor een E1 of E2 praat je wel over een heel ander prijsplaatje. En ik twijfel er aan of die al tweede hands te vinden zijn.

Van de drie grote fabrikanten Becker, Blaupunkt en VDO zijn er 1-DIN systemen te vinden die aan jouw criterium voldoen.
Becker heeft de MP3 systemen Indianapolis en de nieuwe TP 794X, Blaupunkt heeft die E1, alsmede de E2 met MP3, en tenslotte zijn er de MS 4150RS, al-dan-niet met MP3 en de MS 4200RS van VDO.

Van andere fabrikanten zijn er ook wel vergelijkbare systemen te vinden, echter het grote voordeel van de "grote drie" is dat er goede ondersteuning is met updates van besturingsSW en kaarten. En daar schort het nogal eens aan bij de anderen :oops:
Persoonlijk ben ik erg gecharmeerd van de VDO, met z'n C-IQ updates van de kaarten. Lees maar eens over dat onderwerp in de betreffende rubriek.

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Sidi Amin
New Member
New Member
Berichten: 7
Lid geworden op: 02 mei 2004 13:53

Bericht door Sidi Amin »

Chestnutt schreef:bedankt voor de reactie..

heeft iemand ervaring met dit type e bevalt het ?

en ie een installatie goed zelf te doen of is het aan te raden om het te laten doen (kost +/- 90 euro)

heb wel het forum al doorspit en er staat genoeg backup om als leidraad te gebruiken, maar ben geen genie als het op auto's aankomt ..

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Sidi Amin
New Member
New Member
Berichten: 7
Lid geworden op: 02 mei 2004 13:53

Bericht door Sidi Amin »

Hoi, ik heb zelf ook mijn DX 52 geinstalleerd. Het is echter wel flink afhankelijk van het type auto.
De drie stappen:
1. aanbrengen van de GPS antenne is makkelijk.
2. het achteruit rij signaal oppikken is als het je te moeilijk wordt ook de mogelijkheid om via een lange draad na bv linkerachterlicht het signaal op te pakken. Kwestie van kijken waar spanning op komt als je op de rem trapt.
3. De snelheidsinpuls vind ik het lastigste. Meestal een draad achter het bedieningspaneel moet zorgen voor de juiste inpuls. Mogelijk een goede tip is om bij jouw in de buurt een Hallfords zaak op te zoeken en bij de afdeling inbouw even te informeren of ze je kunnen helpen bij het vinden het het schema voor jouw type auto. Bij mij in Enschede zijn ze heel vriendelijk en zeker bereid om je voort te helpen. En voor de rest succes. Groetjes uit Enschede JAN

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken
    Laatste bericht
  • dnx516dabs vraagje
    door didrickydo » 13 aug 2017 15:55 » in Kenwood
    Reacties: 0
    Weergaves: 429
  • vraagje over Nuvi 2598LMT-D
    door hendrik2598 » 07 jun 2014 15:03 » in Garmin
    Reacties: 0
    Weergaves: 651
  • DNX5220BT scherm vraagje
    door Rene196544 » 22 okt 2017 13:20 » in Kenwood
    Reacties: 0
    Weergaves: 544

Terug naar “Vaste Blaupunkt systemen”