travelpilot E1

mathvandijck
Starting Member
Starting Member
Berichten: 12
Lid geworden op: 29 mei 2004 09:05

travelpilot E1

Bericht door mathvandijck »

Ik heb sinds kort de Blaupunkt Travelpilot E1 met als software Benelux + major roads of europe E 2004
Ik heb al diversen pogingen gewaagd om deze cd te copieeren 2 x met Nero en eenmaal met CD clone.
Tot op heden echter zonder resultaat. Vlgs de handleiding speelt de travelpilot e1 geen cdr en cdrw af.
Dit doet hij wel met audio die ik op cdr en cdrw brand met nero !!. Kan mij iemand vertellen of dit
uberhaupt mogelijk is en zoja hoe dan ??

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Re: travelpilot E1

Bericht door JW »

mathvandijck schreef:Ik heb sinds kort de Blaupunkt Travelpilot E1 met als software Benelux + major roads of europe E 2004
Ik heb al diversen pogingen gewaagd om deze cd te copieeren 2 x met Nero en eenmaal met CD clone.
Tot op heden echter zonder resultaat. Vlgs de handleiding speelt de travelpilot e1 geen cdr en cdrw af.
Dit doet hij wel met audio die ik op cdr en cdrw brand met nero !!. Kan mij iemand vertellen of dit
uberhaupt mogelijk is en zoja hoe dan ??
Hallo,

Blaupunkt/TeleAtlas heeft een kopieer beveiliging op de E-1 CD gezet, staat er ook op als het goed is, en naar ik begrepen heb uit info uit Duitsland is dat kennelijk een heel effectieve beveiliging. Er schijnt een stukje SW op te staan die niet (goed) meegekopieerd wordt, waardoor je E-1 de CD niet accepteert.
Overigens gaan er ook verhalen dat de noodzaak tot het maken van een kopie voor eigen gebruik wegvalt, omdat BP beschadigde CD's, tegen een bepaalde vergoeding (?), uitwisselt. Check dat maar bij/via je leverancier.

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken
    Laatste bericht
  • travelpilot fx
    door holzmichel » 13 sep 2014 05:40 » in Ford
    Reacties: 1
    Weergaves: 1336
  • beeldscherm travelpilot DX-V
    door cmschalkwijk » 11 mei 2014 13:02 » in Vaste Blaupunkt systemen
    Reacties: 1
    Weergaves: 943

Terug naar “Vaste Blaupunkt systemen”