Tachosignaal en achteruitsignaal voor E1

underdog
New Member
New Member
Berichten: 2
Lid geworden op: 19 mar 2005 00:17

Tachosignaal en achteruitsignaal voor E1

Bericht door underdog »

Hallo....
Ik heb zo de forum door gelezen en heb veel opgestoken.Bedankt voor dit forum. :D
Ik moet mijn pulsesignall hebben voor mijn rover 420 benz. 1998. Ik heb op de link gekeken maar mijn duits is niet goed en ik zie alleen voor de 400 serie. Weet iemand waar de tachosignaal zit en hoe ik deze moet aansluiten. )gewoon door knippen en met een kroonsteen bevestigen op het extra snoertje dat bij de e1 geleverd is die in de iso stekker gaat?

Weet iemand ook waar og hoe ik mijn achteruitsignaal kan vinden en aansluiten? :?:

Bedankt

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
d
New Member
New Member
Berichten: 6
Lid geworden op: 20 mar 2005 10:30

Re: Tachosignaal en achteruitsignaal voor E1

Bericht door d »

underdog schreef:Hallo....
Ik heb zo de forum door gelezen en heb veel opgestoken.Bedankt voor dit forum. :D
Ik moet mijn pulsesignall hebben voor mijn rover 420 benz. 1998. Ik heb op de link gekeken maar mijn duits is niet goed en ik zie alleen voor de 400 serie. Weet iemand waar de tachosignaal zit en hoe ik deze moet aansluiten. )gewoon door knippen en met een kroonsteen bevestigen op het extra snoertje dat bij de e1 geleverd is die in de iso stekker gaat?

Weet iemand ook waar og hoe ik mijn achteruitsignaal kan vinden en aansluiten? :?:

Bedankt
ja gewoon een schema bij de dealer op vragen heb ik ook gedaan voor mijn alfa romeo
hallo,
wie weet of er al een voorbereiding zit bij een alfa romeo156 bj 2003 voor een pulse draad?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
jaminon
Starting Member
Starting Member
Berichten: 10
Lid geworden op: 17 feb 2005 10:03

achteruitrijsignaal

Bericht door jaminon »

je kan het achteruit signaal van de achtuitrijlichten van daan halen??

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gene
Moderator
Moderator
Berichten: 1345
Lid geworden op: 28 okt 2004 09:54

Bericht door Gene »

Let er dan wel op dat je de spanningskant van de bedrading gebruikt (die komt van de versnellingsbak af) en niet de massa-kant.
VRX633r, MR6000, PC5500, PC5400, PC5200, RC5400, MA1410, MT5010/01 en CeNet 12 cd wisselaar, MS4100.
Mobiele navigatie PN2050, Parrot CK3100.
Het meeste ingebouwd in mijn Alfa 166JTD.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
johan_astrid
Starting Member
Starting Member
Berichten: 19
Lid geworden op: 08 jan 2005 16:24

Bericht door johan_astrid »

Hallo Underdog

Je kan ook je achteruit bij je versnellingbak vandaan halen.
Ik zou je tacho puls niet met een kroonsteentje doen, ik zou hem solderen.
Dan heb je ook het minste kans op problemen. (Dat je km teller het niet meer doet b.v.)
Wel goed isoleren natuurlijk.
I'm lost!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Terug naar “Vaste Blaupunkt systemen”