rns 149 in bmw? iemand ervaring hiermee?

pepe
New Member
New Member
Berichten: 5
Lid geworden op: 12 aug 2004 23:46

rns 149 in bmw? iemand ervaring hiermee?

Bericht door pepe »

hallo,

eerste bericht, net dit forum gevonden, te gek dat het er is. Weet niet of iemand ervaring heeft met mijn verhaal.
Net in het bezit van de 149. opzich een goed machientje maar nu wil ik hem inbouwen in mn bmw. alleen kan ik nergens iets van aansluit gegevens vinden om de 149 aan de bmw te koppelen. (snelheid) , kan ook niets vinden op de site van blaupunkt zelf!

iemand ideeen?

thanX
pepe

oja de bmw is uit 1993

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Topsport
Senior Member
Berichten: 963
Lid geworden op: 02 okt 2003 09:26

Bericht door Topsport »

Hallo Pepe

welkom op dit forum

normaal gesproken kan je op de hoofdpagina het kopje links aanklikken en daar staan verschillende site's met pulsdraden in diverse auto's, maar dit werkt op dit moment niet. :cry:

maar voor de bmw vanaf 1991 kan je de pulsdraad hier vinden
:arrow: Pulsdraad: ZWART-WIT in een ZWARTE stekker achter het linker schoppaneel , of pin 15 van BLAUWE stekker achter de teller.

succes

Topsport
[color=blue][b]VDO PC-5400/5500 , 2x MM-5000 , MI-2200 , RST-5400 , MT-5011 , CI-3000 , CIX-3000[/b][/color]
[b][color=red]Kenwood DDX-8027 , KCA-iP500 , Hirschmann CarTV , Parrot MK-6100[/color][/b]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
pepe
New Member
New Member
Berichten: 5
Lid geworden op: 12 aug 2004 23:46

Bericht door pepe »

thanX!
ik ben al aan het zoeken geweest moet een deel van het dashboard openen om de draad te vinden. zit niet in de stekkerverbinding van de radio!
ik weet genoeg

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken
    Laatste bericht

Terug naar “Vaste Blaupunkt systemen”