Help demo - nav

jaminon
Starting Member
Starting Member
Berichten: 10
Lid geworden op: 17 feb 2005 10:03

Help demo - nav

Bericht door jaminon »

Weet iemand hoe het kan dat ik de nav cd niet eruitkomt (krijg bij opstarten van radio melding demo-nav?
thanks
Heb bij blaupunkt nagevraagd om de demo uit te zette (en aan ) toetsen esc,4 en power

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

Hallo,

Je vraag is erg onduidelijk, dus:
1) Over welke Blaupunkt heb je het hier?
2) En welke CD zit er in?
3) En is dit een plotseling optredend probleem, of heb je zojuist een unit geïnstalleerd?
4) En als dat laatste het geval is, zat die Cd er al in toen je de unit kreeg en installeerde?

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
jaminon
Starting Member
Starting Member
Berichten: 10
Lid geworden op: 17 feb 2005 10:03

Bericht door jaminon »

JW schreef:Hallo,

Je vraag is erg onduidelijk, dus:
1) Over welke Blaupunkt heb je het hier?
2) En welke CD zit er in?
3) En is dit een plotseling optredend probleem, of heb je zojuist een unit geïnstalleerd?
4) En als dat laatste het geval is, zat die Cd er al in toen je de unit kreeg en installeerde?

Groet,
JW
de navigatiecd zit erin en het gaat om de blaupunkt dx-r52 en het probleem is plotseling. De cd zat niet erin toen ik hem kocht
thanks

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
geefmedevijf
New Member
New Member
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 jun 2004 23:36

Re: Help demo - nav

Bericht door geefmedevijf »

jaminon schreef:Weet iemand hoe het kan dat ik de nav cd niet eruitkomt (krijg bij opstarten van radio melding demo-nav?
thanks
Heb bij blaupunkt nagevraagd om de demo uit te zette (en aan ) toetsen esc,4 en power
Had ik ook. Paniek! Jouw antwoord heeft het echter opgelost. Ik had met de toetsen zitten spelen en iets verkeerds geactiveerd (de demoversie dus). Om dit te de-activeren moet je dus het apparaat uitzetten, de esc. en de 4 gelijktijdig ingedrukt houden en vervolgens op power drukken (het apparaat aanzetten dus). Je zult zien dat het dan is opgelost. Jij in ieder geval bedankt voor je vraag. Dit was nl. het antwoord. Succes!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Terug naar “Vaste Blaupunkt systemen”