Display Travelpilot E2 doet raar

Gebruikersavatar
erictummers
New Member
New Member
Berichten: 9
Lid geworden op: 10 jan 2005 12:55

Display Travelpilot E2 doet raar

Bericht door erictummers »

Hoi,

Sinds een tijdje heb ik een travelpilot E2 in mijn Peugeot 106. (zie peugeot forum) Alles werkte super, tot gisteren.
Na een dagje winkelen in België heb ik op de terugweg per ongeluk op de '1' gedrukt, terwijl er een mp3 speelde en de navigatie mij de weg naar huis wees. Waarschijnlijk heb ik toen ook de '2' ingedrukt, want de muziek ging op random. Op dat zelfde moment stopte het display met reageren.
Als ik een knop indrukte leek het net of ik door het display drukte, want vanaf de knop werd het display zwart, totdat ik de knop weer losliet. Nee, de LCD is niet kapot, want het leek niet op inkt, maar het was een 'digitale' vlek; er gingen pixels zwart aan.
Nadat ik het display een aantal keer heb laten zakken (en de cd weer heb laten inslikken) kwam het beeld weer op. Maar nog steeds stond de cd op random. Als ik dan weer op '1' of '2' druk slaat het display weer op tilt en reageerd niet meer.
Bijna thuis heb ik het display los gekoppeld (de muziek speelde gewoon door :?: beetje vreemd) en weer aangekoppeld. Daarna heel geconcentreerd alleen op de '2' gedrukt totdat de random uit stond. Alles leek weer normaal. Het apparaat reageerde ook weer goed op alles.
Maar dan... het scherm is bijna niet meer te lezen. Contrast dacht ik, dus ik druk op MENU. Helaas, weer staat alles stil. Dan maar eens stoppen en de boel uitzetten. Scherm los, scherm vast, auto weer aan. Het lijkt allemaal weer goed te zijn gekomen met het contrast.....

Alles werkt weer, maar wel een beetje vreemd allemaal. Zijn er nog meer mensen die last hebben van deze vreemde gedragingen?

Greetings Eric
If it isn't broken, don't try to fix it

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken
    Laatste bericht
  • NAVIGATIE VOLKSWAGEN, RAAR GELUID BIJ AUX EN CONTACT AAN
    door oepich123 » 26 sep 2018 17:02 » in V.A.G
    Reacties: 0
    Weergaves: 663
  • Nüvi 765 doet gek
    door Quido » 12 aug 2014 19:16 » in Garmin
    Reacties: 3
    Weergaves: 882
  • Touchscreen doet vreemd ?
    door misisound » 21 jan 2015 18:18 » in Vaste Pioneer systemen
    Reacties: 3
    Weergaves: 2131
  • Mercedes ML comands aps display informatie
    door Wimschuldink » 05 dec 2016 10:32 » in Mercedes
    Reacties: 0
    Weergaves: 495
  • avic3 doet vreemd als het koud is
    door retep42 » 03 dec 2014 20:17 » in Vaste Pioneer systemen
    Reacties: 2
    Weergaves: 390
  • Navi 950 in Opel mokka display kleur veranderen
    door Roswell » 17 okt 2016 19:29 » in Opel
    Reacties: 0
    Weergaves: 1270
  • Pioneer avic f3210bt display werkt niet
    door knaak » 21 aug 2014 15:46 » in Vaste Pioneer systemen
    Reacties: 0
    Weergaves: 2452

Terug naar “Vaste Blaupunkt systemen”