uitvallen Ind. pro 7955

7955
New Member
New Member
Berichten: 6
Lid geworden op: 10 okt 2010 20:32

uitvallen Ind. pro 7955

Bericht door 7955 »

Tijdens de update van mijn Becker Indi. Pro 7955 kreeg ik in de diplay bij het radiogedeelte van de update de melding succesfully. Hierna stopte de update en ging de radio uit. Met geen mogelijkheid krijg ik hem weer aan de praat.
Ik heb getracht de radio te resetten volgens het instructieboekje. Dit zonder succes. Hierna heb ik ten einde raad de spanning tijdelijk ontkoppeld, eveneens zonder succes.

Hierbij het verzoek aan te geven hoe ik mijn radio weer aan de praat kan krijgen, zodat ik de cd-rom kan verwijderen?
Ik las in de verslagen dat er een verschil is tussen high- en lowespide (oudere versie). Mijn Indi. Pro is van 2006, dus zal deze upgrade waaarschijnlijk niet uitgevoerd kunnen worden?

Ik hoor graag of hier een oplossing voor is!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

Ik denk dat je bedoelt High Speed en Low Speed. Maar dit geldt uitsluitend voor de Traffic Pro, niet voor Indianapolis of Indy Pro.

Als de cd er niet uit wil dan de spanning eraf en terwijl je op eject drukt de spanning er weer op.
Geen succes, dan het bovendeksel verwijderen, het motortje losmaken en met de hand het uitwerpmechanisme bedienen.
Is de vastzittende cd een origineel?
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
7955
New Member
New Member
Berichten: 6
Lid geworden op: 10 okt 2010 20:32

uitvallen Ind. pro 7955

Bericht door 7955 »

De cd-rom was een copy.

Nadat ik de handeling uitgevoerd heb zoals door u beschreven, moet dan nog meer stappen uitgevoerd worden? Of werkt dan de radio weer?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

Geen idee of het werkt maar waarschijnlijk is het de enige methode om de zaak weer aan de praat te krijgen.
De (inferieure) kwaliteit van de kopie, speciaal de bootsector, kan er voorzorgen dat het systeem na de update niet meer wil opstarten omdat de bootsector niet kan worden gelezen maar daardoor wordt de cd ook niet uitgeworpen

Nadat de cd eruit is heb je kans dat je met de oude cd weer verder kunt
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken
    Laatste bericht
  • Uitvallen Navigatie en audiosysteem
    door John18 » 28 sep 2017 19:03 » in Renault
    Reacties: 0
    Weergaves: 440

Terug naar “Vaste Becker systemen”