tussenstops invoeren

Gebruikersavatar
snap
Normal Member
Normal Member
Berichten: 146
Lid geworden op: 16 aug 2004 09:12

tussenstops invoeren

Bericht door snap »

Hallo, soms moet ik als koerier, verschillende bestemmingen aandoen. Soms wel 7 of 8 verschillende.
Kan ik tot 7 of 8 verschillende tussenstops inbrengen in de becker of zouden jullie dat anders oplossen. Bv deze adressen in het geheugen opslaan en dan laten uitrekenen demoment dat ik op het 1 ste adres vertrek.
Hierbij heb ik nog een vraagje kan ik dit systeem laten uitrekenen in welke volgorde ik het beste deze verschillende adressen aandoe of is dit niet mogelijk ?
Tot hiertoe ben ik al overal zonder enig probleem geraakt. In Groningen. Parijs en Bordeaux prachtig !!
Snelkoerier met Peugeot Partner HDI geleidt door Becker Indianapolis 7920. Vanaf heden Jul ' 07 [i][b]Met nieuwe Peugeot Expert Multi confort half gesloten combi[/b][/i]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
beckeronline
Senior Member
Berichten: 586
Lid geworden op: 03 nov 2003 12:33

Bericht door beckeronline »

Dit kan allemaal niet met de Indianapolis..... dit kan (bij becker) alleen met de Online Pro hier kan je tot honderd adressen in een keer invoeren en deze laten berekenen.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Re: tussenstops invoeren

Bericht door JW »

snap schreef:Hallo, soms moet ik als koerier, verschillende bestemmingen aandoen. Soms wel 7 of 8 verschillende.
Kan ik tot 7 of 8 verschillende tussenstops inbrengen in de becker of zouden jullie dat anders oplossen. Bv deze adressen in het geheugen opslaan en dan laten uitrekenen demoment dat ik op het 1 ste adres vertrek.
Hierbij heb ik nog een vraagje kan ik dit systeem laten uitrekenen in welke volgorde ik het beste deze verschillende adressen aandoe of is dit niet mogelijk ?Tot hiertoe ben ik al overal zonder enig probleem geraakt. In Groningen. Parijs en Bordeaux prachtig !!
Dat kan, bij mijn beste weten met geen enkel navigatie systeem. Ook de Online Pro niet, maar dat kan Beckeronline ongetwijfeld bevestigen dan wel in een ander daglicht zetten :wink: Daarvoor heb je computerprogramma's, en ja, een Navi is nu eenmaal geen computer in deze zin.
Misschien dat het er nog eens van komt in de (verre) toekomst, er zitten dan wel een boel haken en ogen aan. Nu rijdt je Navi ze af in de volgorde die jij ingegeven hebt.

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
beckeronline
Senior Member
Berichten: 586
Lid geworden op: 03 nov 2003 12:33

Bericht door beckeronline »

Bij de online pro voer je die 100 adressen ook niet in de Becker rechtstreeks in maar gewoon op je thuiscomputer en deze plaats je dan op een server en daar download de online dit vanaf. Dit is gekoppeld aan een routeberekeningsprogramma en die kan je de volgorde ook zo efficient mogelijk laten berekenen.

Maar dit kan bij Becker dus alleen met de online pro.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken
    Laatste bericht
  • code invoeren
    door abelkabel » 17 okt 2016 15:34 » in Renault
    Reacties: 4
    Weergaves: 952

Terug naar “Vaste Becker systemen”