TPHS met een Nokia Car Kit

Edwin :-)
Normal Member
Normal Member
Berichten: 117
Lid geworden op: 25 apr 2004 18:34

TPHS met een Nokia Car Kit

Bericht door Edwin :-) »

Een kennis van mij heeft een originele Nokia carkit ingebouwd in mijn auto en -uiteraard- aan mijn TPHS vastgeknoopt. Alles werkt fantastisch, nu is het alleen zo dat de box rechtsvoor begint te brommen op het moment dat ik aan het telefoneren ben. Iemand enig idee hoe ik die brom kan kwijtraken?
grtz,

Edwin

Just remember, if the world didn't suck, we'd all fall off.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
beckeronline
Senior Member
Berichten: 586
Lid geworden op: 03 nov 2003 12:33

Bericht door beckeronline »

Wat voor een type carkit? (of voor welk type telefoon....)

Als het een cark-91 is (dus voor een 6310 e.d.) dan kan het probleem zitten in de telefoonhouder de aansluiting onder deze houder kunnen 'lekken' een andere proberen wil nogal wel eens uitkomst geven.

Als het een carkit is voor de nieuwere types telefoon (cark-126 e.d.) is het probleem groter..... hier zit nl. een antenneversterker achter de carkit gemonteerd (welke draadloos en stekkerloos het signaal opvangt en versterkt) en die geeft een storing op de Becker. De enigste mogelijkheid is om een ander merk (of bijv. een blue tooth carkit mits de telefoon blue tooth heeft) te monteren.

Wij monteren altijd de C7KW (blue tooth) van nokia en als het voor een telefoon zonder blue tooth gaat monteren wij een THB carkit die geven geen storing.

Succes,

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Edwin :-)
Normal Member
Normal Member
Berichten: 117
Lid geworden op: 25 apr 2004 18:34

Bericht door Edwin :-) »

Jan,

Het gaat om een 3310-toestel met volgens mij een Nokia CARK-128 carkit.
grtz,

Edwin

Just remember, if the world didn't suck, we'd all fall off.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Terug naar “Vaste Becker systemen”