Nieuwe software

Piet van Tol
New Member
New Member
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 aug 2005 12:12

Nieuwe software

Bericht door Piet van Tol »

Ik kreeg een email met een aanbod voor software 6.0 voor mijn Becker Indianapolis Is dit zonder meer te gebruiken want ik gebruik nu versie 1.02 sibds jaren. ik heb tevens een CD wisselaar aangesloten van Becker maar wil ook een MP3 spelertje aansluiten. Wie heeft ervaring en wie kan mij verder helpen.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

Bij Navteq is de 6.0 set voor de Indy te vinden, die kost tot 30 juni 129 Euri http://www.navigation.com/is-bin/INTERS ... polis_2007 , daarna €20 meer.
Bij mijn weten kun je die gewoon gebruiken, de Indy heeft geen tussenversies nodig als je naar 6.0 wilt gaan.

Hoe het zit met het aansluiten van een MP3 speler op de Indy als er ook al een wisselaar op zit weet ik niet, daar zal een MP3'er op moeten reageren.

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Max Xantia
Starting Member
Starting Member
Berichten: 20
Lid geworden op: 11 dec 2004 23:30

versie 6.0 net besteld

Bericht door Max Xantia »

Hoi, het is alweer een tijd geleden dat ik op dit forum heb gepost. Leuk te zien dat het forum goed bezocht wordt! Ik meld hierbij even dat ik zojuist de Europa kaarten versie 6.0 voor de Indianapolis heb besteld. De Indy heb ik inmiddels zo'n drie jaar geleden gekocht en dit recht-toe-recht-aan navigatiesysteem bevalt goed. Met de nieuwste kaarten voor de Indy kan ik weer aardig vooruit; momenteel maak ik nog van de 4.0 variant gebruik. Misschien schaf ik nog de Speedtraps-cd aan, misschien wel handig als ik over twee weken naar Italië afreis in mijn Citroën Xantia.
Citroën Xantia 2.0 16V met Becker Indianapolis 7923

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Maner
Junior Member
Junior Member
Berichten: 35
Lid geworden op: 08 aug 2005 17:35

Bericht door Maner »

Mijn Indy leest MP3 CD's! Waarom zou je dan een andere MP3 speler willen aansluiten?
Ik heb al heel veel plezier beleefd om op deze manier naar je eigen muziekkeuze te luisteren, zeker op lange ritten. Je hoeft namelijk niet je navigatie-cd in het toestel te laten zitten tijdens het navigeren!

Ik ben benieuwd naar de verbeteringen van de 6.0. Ik heb in het najaar 5.0 gekocht. Deze versie is in mijn nieuwbouwwijk al goed geupdate.

Een Becker-fan.
http://www.eurobilltracker.com/index.php?referer=39139

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

Maner schreef:Mijn Indy leest MP3 CD's! Waarom zou je dan een andere MP3 speler willen aansluiten?
Ik heb al heel veel plezier beleefd om op deze manier naar je eigen muziekkeuze te luisteren, zeker op lange ritten. Je hoeft namelijk niet je navigatie-cd in het toestel te laten zitten tijdens het navigeren!

Ik ben benieuwd naar de verbeteringen van de 6.0. Ik heb in het najaar 5.0 gekocht. Deze versie is in mijn nieuwbouwwijk al goed geupdate.

Een Becker-fan.
Dat geldt alleen als de opgeslagen corridor voldoende info biedt bij het navigeren.
Op een langere rit, of als je files gaat vermijden zul je de Navi-CD weer moeten plaatsten. En da's niet bevorderlijk voor z'n levensduur :oops:

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Maner
Junior Member
Junior Member
Berichten: 35
Lid geworden op: 08 aug 2005 17:35

Bericht door Maner »

Ik ga bijna ieder jaar naar Tsjechie. Ik gebruik dan CD4 vanaf mijn huisadres. Hierna word ik feilloos naar mijn bestemming begeleid. Met name in Duitsland word je nogal eens omgeleid wegens filevorming. Ook dan hoef ik geen cd te wisselen. Zolang je maar op de "hoofdwegen" blijft. Ik schat dat de corridor ongeveer 20 km breed is.

Een Becker-fan.
http://www.eurobilltracker.com/index.php?referer=39139

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

Hoewel ik absoluut te weinig ervaring heb met het navigeren zelf met een Becker 4720, valt me wel iets op:
Bij het wisselen van de cd naar die voor een andere regio duurt het nogal even voor dat alle kaartdata zijn ingelezen. Dat wordt ook expliciet zo vermeld in het schermpje. De hoeveelheid werkgeheugen is natuurlijk beperkt maar als de gegevens na enkele minuten eenmaal geladen zijn, is de snelheid van adressen ingeven en opzoeken verrassend hoog en bij het berekenen van de route eveneens. Het valt dan ook op dat, zeker, een aantal routes in de omgeving, die ik dan uitprobeer, berekend kunnen worden zonder CD in het toestel! Wellicht dat de vorige bestemmingen meer inhouden dan alleen de positie?
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Maner
Junior Member
Junior Member
Berichten: 35
Lid geworden op: 08 aug 2005 17:35

Bericht door Maner »

Klopt Gerritje. Ook bij mij duurt het ongeveer 3-4 min voordat een andere regio-cd is ingelezen. Daarna gaat het als een kogel......

Voor mijn werk rijd ik dagelijks Amersfoort-Amsterdam. Deze route blijft dan ook in het werkgegeheugen staan. Als ik dan bv een adres in Hilversum of Weesp invoer, wordt dit ook zonder cd berekend. Het is een ander verhaal als ik bv naar het oosten van het land ga. Dan vraagt "ze" om de nav-cd.

Een Becker 7920-fan.
http://www.eurobilltracker.com/index.php?referer=39139

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken
    Laatste bericht
  • nieuwe kaarten.
    door japie57 » 17 nov 2021 20:05 » in TomTom
    Reacties: 0
    Weergaves: 383
  • nieuwe kaarten 950.
    door japie57 » 20 mei 2015 18:25 » in TomTom
    Reacties: 2
    Weergaves: 952
  • Nieuwe kaar
    door Harryt » 14 apr 2018 17:46 » in TomTom
    Reacties: 3
    Weergaves: 659
  • Nieuwe CD in Renault V28 (4R-LPN)
    door rayman76 » 22 apr 2018 10:02 » in Renault
    Reacties: 0
    Weergaves: 734
  • Nieuwe kaarten 990.xxx
    door japie57 » 19 mei 2017 13:11 » in TomTom
    Reacties: 10
    Weergaves: 2273
  • nieuwe kaarten.
    door japie57 » 28 feb 2019 20:25 » in TomTom
    Reacties: 0
    Weergaves: 722
  • nieuwe kaarten.
    door japie57 » 15 jun 2019 11:09 » in TomTom
    Reacties: 2
    Weergaves: 652

Terug naar “Vaste Becker systemen”