na update wordt verkeerde straat aangegeven

wil
New Member
New Member
Berichten: 7
Lid geworden op: 16 feb 2004 13:20

na update wordt verkeerde straat aangegeven

Bericht door wil »

na de update naar versie 7.0 wordt de straat weergegeven waar ik parallel aan rijd in mijn woonwijk. ik woon dus nu ineens een straat verder volgens navigatiesysteem. Op de doorgaande brede weg is het weer goed. Ook in andere gebieden met smalle straten wordt nu regelmatig de straat weergegeven waar ik vlak in de buurt zit maaar niet op rij. Na de update werd om een calibratierit gevraagd kan daar iets mee fout zijn gegaan? Ik moest nl eerst achteruit een parkeervak uit met scherpe draai terwijl achteruitrijsignaal niet is aangesloten door de dealer ben ik nu achtergekomen.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
beckeronline
Senior Member
Berichten: 586
Lid geworden op: 03 nov 2003 12:33

Bericht door beckeronline »

Ik denk dat u het heeft over een Becker TrafficPro low speed?... De versie 7.0 is dan niet van navtech maar van teleatlas.

Heb hier al een stukje over geschreven dat er meer problemen met deze software is en dat Becker weer terug gegaan is naar navtech.

De 8.0 komt binnenkort uit (de highspeed 3.0 is nu uit) en deze word gratis omgeruild bij inlevering van uw originele 7.0 cd's. Hier zal nav het probleem mee opgelost zijn.

Ik zal als ik u was niet proberen terug te gaan naar uw vorige versie dit kan problemen veroorzaken en dan moet toestel terug naar Becker.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Toho_NL
Moderator
Moderator
Berichten: 2525
Lid geworden op: 29 okt 2003 09:36

Bericht door Toho_NL »

Hallo Beckeronline,

Enig idee wanneer 8.0 ongeveer uitkomt?

Alvast bedankt voor de reactie (die eigenlijk in het Becker-forum zou moeten staan),

Toho_NL.
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

Hallo,

Als Wil bevestigt dat het inderdaad over de Becker gaat, zal ik dit topic daarnaartoe verplaatsen.
Dus Wil, s.v.p. gaarne even opheldering.

Groet,
JW

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
wil
New Member
New Member
Berichten: 7
Lid geworden op: 16 feb 2004 13:20

Bericht door wil »

betreft inderdaad de becker. Ging er vanuit dat de database van navtech was. Had even niet opgelet. Waarom heeft becker dan ineens teleatlas gebruikt als daar problemen mee zijn. Wordt dat niet getest?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
beckeronline
Senior Member
Berichten: 586
Lid geworden op: 03 nov 2003 12:33

Bericht door beckeronline »

Antwoord op vraag Tohonl: Dit zal niet lang meer duren de versie voor de HighSpeed is net uit nu is het even wachten op de 8.0 voor de low speed. Neem aan dat dit met een week of drie geregeld is.

Antwoord op vraag Wil: Uiteraard gaat een verandering van leverancier niet zomaar zeker niet als het zo'n grote order betreft! Let wel Becker levert bij elk toestel standaard de meest uitgebreide kaart van heel europa! Dit is voor een softwareleverancier een zeer belangrijke klant! Daarom is nu ook met navtech gezamelijk de deal gesloten om iedereen (met een originele 7.0) gratis te voorzien van een 8.0 navtech.

Dus de 'fout' 'vergissing' hoe je het wilt noemen word zeer zorgvuldig weer goed gemaakt door gratis alle klanten te voorzien van de nieuwste databases van onze oude en vertrouwende leverancier Navtech.

Dus even geduld en u bent weer terug bij navtech. (ervan uitgaande dat u de originele 7.0 heeft)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Toho_NL
Moderator
Moderator
Berichten: 2525
Lid geworden op: 29 okt 2003 09:36

Bericht door Toho_NL »

Is dit in versie 8 nog steeds zo? Versie 8 heeft namelijk een andere database (die van Navteq in plaats van TeleAtlas) en het kan dus zijn dat de fout hier niet in zit.

Groetjes,

Toho_NL.
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken
    Laatste bericht
  • Navigatie bmw x5 geeft verkeerde straat aan
    door Xander » 09 jun 2014 16:10 » in BMW
    Reacties: 1
    Weergaves: 1045
  • verkeerde routes
    door petervan » 06 mei 2015 15:39 » in Vaste Pioneer systemen
    Reacties: 5
    Weergaves: 545
  • RNS 300 verkeerde code
    door Harrieke » 02 mar 2018 19:45 » in V.A.G
    Reacties: 0
    Weergaves: 433
  • Avic F920BT - Verkeerde positiebepaling
    door SBlauw » 11 okt 2015 10:26 » in Vaste Pioneer systemen
    Reacties: 4
    Weergaves: 756
  • MFD1 navigatiesysteem geeft verkeerde positie aan.
    door DeeDee » 17 feb 2015 13:48 » in V.A.G
    Reacties: 7
    Weergaves: 1925
  • nieuwe tomtom kaart wordt niet geinstalleerd op tomtom
    door de snater » 24 mei 2021 14:22 » in TomTom
    Reacties: 0
    Weergaves: 529
  • update
    door willym » 07 apr 2017 19:17 » in Garmin
    Reacties: 1
    Weergaves: 1429

Terug naar “Vaste Becker systemen”