is speedtraps central europe al leverbaar?

MarcelNL
Average Member
Average Member
Berichten: 60
Lid geworden op: 10 mei 2004 21:07

is speedtraps central europe al leverbaar?

Bericht door MarcelNL »

eind juli is het inmiddels al wel, (na eind v/jh jaar en eind februari en eind maart en eind mei die ik eerder uit duitsland heb vernomen .......)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Chemical
Junior Member
Junior Member
Berichten: 44
Lid geworden op: 13 okt 2003 09:43

Bericht door Chemical »

Naar mijn weten is de cd nog niet uit. Mijn eerste ervaringen voor Benelux cd vallen mij eerlijk gezegd tegen. Het idee is erg goed en het principe werkt ook goed, maar er zijn nog veel dingen te verbetert kunnen worden. De dertig Euro die op dit moment wordt gevraagd is naar mijn optiek te duur.
InDustWeTrust DubNoBassWithMyHeadMan!!!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Edwin :-)
Normal Member
Normal Member
Berichten: 117
Lid geworden op: 25 apr 2004 18:34

Bericht door Edwin :-) »

Ook ik had de Europa cd besteld. Toen duidelijk werd dat het nogal een tijd zou gaan duren kreeg ik het aanbod om de cd in twee te leveren (één benelux en één centraal Europa). Daar ben ik op in gegaan omdat ik toch meestentijds in Nederland zit.

Met Chemical ben ik van mening dat er nog het nodige te verbeteren valt aan de speedtraps. Anders dan Chemical ben ik op zich wel zeer tevreden. Ik weet zeker dat ik twee bekeuringen heb weten te voorkomen door de Speedtraps (lokale weg in den vreemde, achter een andere auto rijdend en een flitspaal achter een boom. Flitspaal niet gezien doch door Speedtraps wel gewaarschuwd. Auto voor mij op de foto en zonder Speedtraps ik ook). De investering van de Speedtraps heb ik er dus in ieder geval uit :D

Het zou fijn zijn wanneer in de toekomst de plaatsbepaling en richting van de flitspaal precieser zou worden afgebakend. Nu pingt hij zodra je binnen een straal van 200 meter van een flitspaal komt. Op de A12 bij Utrecht net voorbij knooppunt Oudenrijn verandert speedtraps je nav in een flipperkast (op de parallelenbanen staan de nodige flitspalen :wink:

Overall een prima product met een enorme potentie.
grtz,

Edwin

Just remember, if the world didn't suck, we'd all fall off.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken
    Laatste bericht
  • Request dvd cover Audio RNS-E 2015 Europe
    door brainiak » 08 mar 2015 14:16 » in V.A.G
    Reacties: 0
    Weergaves: 360

Terug naar “Vaste Becker systemen”