Instellen van horizontale en verticale hoek voor toestel

JJ
Starting Member
Starting Member
Berichten: 11
Lid geworden op: 05 aug 2004 08:21

Instellen van horizontale en verticale hoek voor toestel

Bericht door JJ »

Tijdens het ingeven van de kalibratie instillingen krijg ik de vraag om de horizontale en vertikale hoek in te geven voor het toestel. Horizontaal moet op "0" staan en vertiaal zou ik 15 moeten ingeven als ik de handleiding juist interpreteer. Echter tijdens de invoer kan ik deze waarden ingeven en na de puls waarde met ONBEKEND te hebben bevestigd geeft het systeem "START ZELFKALIBRATIE" weer. Na deze met OK te hebben bevestigd en daarna de waarden in het wijzigen menu te hebben bekeken staat de vertikale hoek weer op "0".

Hoe werkt dit eigenlijk (uit de hanleiding word ik niet helemaal wijs mbt dit thema)?
Hoeft bij zelf calibratie de inbouwhoek niet te worden ingevoerd en gaat dit dus automatisch?

Het betreft een 7920 indianapolis...
Opel Zafira 2.2 sport
Becker Indianapolis 7920

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
beckeronline
Senior Member
Berichten: 586
Lid geworden op: 03 nov 2003 12:33

Bericht door beckeronline »

Hier hoef je niets in te stellen! De calibratie gaat volledig automatisch. Dus (en zeker niet bij een opel zafira want daar zit toestel horizontaal!) niets aan deze instellingen veranderen ook geen bandenmaat ingeven e.d. is allemaal niet nodig. Gewoon een automatische kalibratie uitvoeren en toestel werkt perfect!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken
    Laatste bericht
  • Route instellen
    door mcl » 14 sep 2022 15:37 » in Waze
    Reacties: 0
    Weergaves: 197
  • Route instellen
    door transit » 06 dec 2018 12:45 » in TomTom
    Reacties: 3
    Weergaves: 685
  • Navigatie taal instellen
    door martijne » 21 feb 2015 17:54 » in Toyota en Lexus
    Reacties: 0
    Weergaves: 1959

Terug naar “Vaste Becker systemen”