Bluetooth verbinding met mijn Samsung SGH D880

philemon
New Member
New Member
Berichten: 3
Lid geworden op: 31 mar 2009 10:02

Bluetooth verbinding met mijn Samsung SGH D880

Bericht door philemon »

Hallo forumvrienden ,

lang geleden dat ik hier op het forum ben geweest.

Heb ook eigenlijk nooit problemen gehad met mijn gsm Motorola en mijn Becker Cascade 7944.

Echter sinds vorige week donderdag heb ik een nieuwtype gsm gekocht met een dubbele sim.

Tot mijn verbazing gebruikt dit toestel een ander protocol volgens de experts en kon ik niet meer normaal bellen

Hij maakt wel direct verbinding maar met de ontvanger en maar kan het gesprek totaal niet verstaan,lijkt er op dat de zender er totaal naast zit.

Bij Becker vertelde men dat dit echt een probleem is van Samsung,daar deze een eigen protol gebruiken.

Bij het toestel van mijn vrouw een samsung de V700 al weer een jaartje of twee oud is er dit probleem niet omdat dit nog volgens een oud protocol werkt.

Samsung schijnt daar nogal moeilijk mee te doen.

Aangezien ik donderdag in Nijmegen moet zijn , kan ik even bij Becker in Els langskomen en kunnen zij kijken of het zin heeft om de Becker cascade 7944 up te graden met nieuwere software.

Misschien dat het probleem voor mij dan opgelost is en toch met een samsung kan blijven telefoneren in de auto.

Is er iemand onder de andere forumbezoekers die ook met dit probleem te maken hebben gehad?

Graag uw reactie,

Groetjes Philemon

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
roever
Average Member
Average Member
Berichten: 71
Lid geworden op: 18 feb 2006 17:48

Bericht door roever »

Ik weet niet welke softwareversie je op je Becker hebt staan? Ik had bij mijn Nokia e61 ook wat problemen met bellen (geen storingen, of slecht te verstaan maar het verbinden wilde niet lukken), en die zijn opgelost door de software te upgraden van versie 3.61 naar 3.7. Het is dus de moeite waard om te proberen...
Golf V TDI Comfortline 2006 > Navigatie en Entertainment door Becker Cascade 7944

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
TangoBravo
Normal Member
Normal Member
Berichten: 107
Lid geworden op: 20 jul 2004 19:18

Bericht door TangoBravo »

Ik heb 2 Samsung telefoons, de SGH-i600 en de SGH-D830. Beide telefoons zijn op zichzelf uitstekend voor hun doel geschikt, maar met Bluetooth heb ik altijd problemen. Dan werken ze niet goed met de carkit samen (Sony) dan doet de één het wel, en de ander het niet (Ego Talk), regelmatig vastlopers die opgelost zijn als je de Samsung een keer helemaal uitzet, en na een minuutje weer aanzet, enz.

Als je problemen met de Becker niet opgelost worden dan is mijn advies een carkit naast de Becker te gaan gebruiken, of een vervanger voor de Samsung te zoeken.

T B
Leer van de fouten van anderen.
Je leeft niet lang genoeg om ze allemaal zelf te maken.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
philemon
New Member
New Member
Berichten: 3
Lid geworden op: 31 mar 2009 10:02

Becker 7944

Bericht door philemon »

Geachte heer Roever,

dank voor uw reactie!

Ik heb op dit moment de versie 3.61 er op staan,dus al weer een oude.

Begreep dat een upgradepakket 259 euro kost.

Mij gaat het niet om nieuwere kaarten in te voeren omdat het eigenlijk nog goed fuctoeert,maar om het het gsm protocol probleem op te lossen.

Ik weet ook niet of dit gescheiden kan van de softwareupgrade,maar misschien dat U daar een antwoordt op heeft.

Donderdag ga ik een iedergeval even langs Becker in Elst en laat even min gsmtoestel uitproberen met systemen daar terplekke.

Vr,gr. Philemon

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
philemon
New Member
New Member
Berichten: 3
Lid geworden op: 31 mar 2009 10:02

SGH-880 bluetooth gsm samsung

Bericht door philemon »

Hallo Tangobravo,

dank voor uw reactie.

De optie die U mij geeft is ook die ik eventueel ga gebruiken ,mocht mijn gsm van Samsung de D 880 niet werken en geef hem dan maar aan mijn vrouw.

Ik zal dan waarschijnlijk een Nokia toestel nemen met dubbele sim omdat ik een extra carkit inbouwen niet zo mooi vind.

Weet alleen dan nog niet welke ik kan gebruiken,daar ik nog niet weet of Becker ook al protolaanpassingen heeft voor dit soort toestellen.

Vr,gr, Philemon

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken
    Laatste bericht
  • Verbinding verbroken TomTom Start 20
    door dinkys » 14 okt 2016 12:10 » in TomTom
    Reacties: 13
    Weergaves: 1100
  • avic f910bt gsm verbinding werkt niet goed
    door leinders » 18 jan 2015 22:07 » in Vaste Pioneer systemen
    Reacties: 1
    Weergaves: 419
  • Samsung s3 verbinden met avic x1r
    door arnodesiree » 14 jun 2015 19:42 » in Vaste Pioneer systemen
    Reacties: 0
    Weergaves: 361
  • Rns510 streamt geen audio met samsung s6
    door humaxima » 11 jul 2017 16:28 » in V.A.G
    Reacties: 0
    Weergaves: 389
  • IGO Primo op samsung galaxy S5 bewaart inst. niet
    door hendrik245 » 31 jul 2014 10:18 » in Overige Smartphone, Tablet, LapTop en PDA navigatie software
    Reacties: 1
    Weergaves: 929
  • rns 510 bluetooth
    door janvb » 28 jul 2014 10:08 » in V.A.G
    Reacties: 0
    Weergaves: 1214
  • bluetooth
    door freebird » 16 feb 2017 11:05 » in Vaste Pioneer systemen
    Reacties: 0
    Weergaves: 691

Terug naar “Vaste Becker systemen”