Binnenkomende telefoons onbekend

dburger
Starting Member
Starting Member
Berichten: 11
Lid geworden op: 09 apr 2006 17:28

Binnenkomende telefoons onbekend

Bericht door dburger »

Ik gebruik al enkele jaren een Cascade 9746 met geintegreerde carkit. Onlangs ben ik van telefoon gewisseld (van Nokia naar HTC Touch Diamond) en nu heb ik problemen met het herkennen van telefoonnummers. Normaal met mijn Nokia kreeg ik de naam van de beller in het radio display, maar daar verschijnt nu Onbekend. Wat kan ik hier aan doen?

Mijn contacten onderhoud ik via Outlook. Mijn telefoon synchroniseert via Active Synch met Outlook. Vervolgens heb ik via bluetooth connectie al mijn contacten vanuit de telefoon met succes overgezonden naar de Cascade. Dus alle contacten staan wel degelijk in de radio. Als ik zelf bel, dan staat uiteraard wel de naam van degene die ik bel in het display.

Ik heb al een en ander geprobeerd, zoals het verwijderen van spaties in het telefoonnr in Outlook, en dus ook telefoon (omdat ik merkte dat de telefoonnr's in de Cascade sowieso zonder spaties waren opgeslagen). Maar dit heeft niet geholpen. Ook het veranderen van het soort telefoonnummer van een telefoon Mobiel naar telefoon Thuis of telefoon Werk heeft geen effect gehad.

Ik hoop dat een van jullie me kunnen helpen.

Groeten,

Dave

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Terug naar “Vaste Becker systemen”