Becker: ??? Traffic Pro High speed òf Indianapolis ???

Sytze
Junior Member
Junior Member
Berichten: 29
Lid geworden op: 23 jul 2004 14:15

Becker: ??? Traffic Pro High speed òf Indianapolis ???

Bericht door Sytze »

:shock: Ik weet het niet meer, na het lezen van diverse topics weet ik niet meer wat nu wijsheid is. Wat is de toegevoegde waarde van nog 16 Mb geheugen, wat houdt dat eigenlijk in? Als ik meestal binnen Nederland rijd en twee keer per jaar op vakantie naar Italie ga, heb ik dan aan 16 MB. genoeg? De oordelen over de verschillende modellen zijn ook uiteenlopend. Ik ben er wel uit dat ik een Becker wil, maar welke, een blauw scherm las ik, is minder goed afleesbaar? Moet ik ongeveer €200,- in de zak houden en de Traffic Pro High speed kopen of toch iets meer uitgeven en de nieuwe Indianapolis aanschaffen. Wie kan mij helpen? :shock:
Waarom zoeken als iemand het al gevonden heeft...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

Hallo,

Welkom op het forum, nog een beetje onwennig zo te zien :wink:

Ik heb je vraag daarom ook maar naar het Becker gedeelte verplaatst, want dáár gaat je vraag tenslotte over.
En er zal best wel op gereageerd worden, ondanks de vakantie tijd.

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Sytze
Junior Member
Junior Member
Berichten: 29
Lid geworden op: 23 jul 2004 14:15

Bericht door Sytze »

:?: Nog geen reactie van iemand....

Dan nog maar een keer en iets vereenvoudigd, wat is voldoende voor iemand die eigenlijk alleen in nederland rijdt en alleen met vakantie van de rest van Europa gebruik maakt... De Traffic Pro High Speed of de Indianapolis...???

:shock:

Graag reacties...

Groet,
Sytze :D
Waarom zoeken als iemand het al gevonden heeft...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
beckeronline
Senior Member
Berichten: 586
Lid geworden op: 03 nov 2003 12:33

Bericht door beckeronline »

Alles is voldoende het is maar net wat je wilt.... mp3 speler of niet.. nieuwste model of neem je genoegen met een model wat niet meer geproduceerd word? enz....

Een HighSpeed is een prima apparaat! Maar een indianapolis is net weer uitgebreider, sneller enz....

Dus is het heel lastig om te zeggen die of die moet je nemen.

Ik zou een Indianapolis nemen maar ik wil MP3 af kunnen draaien.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
bigdeal
Average Member
Average Member
Berichten: 59
Lid geworden op: 26 mei 2004 15:26

Bericht door bigdeal »

Hoi Sytze,

ik heb 3 maanden geleden ook op het laatste moment gekozen om niet voor de high speed maar voor de indianapolis te gaan.
ik heb ook de info van deze pagina bij de keuze gebruikt http://www.9dd9.de/
Aangezien de prijs maar erg weinig scheelt en hij toch een stuk sneller is en ach die negatieve meldingen
op sommige forums over bijv. de Indianapolis moet je toch echt met een korreltje zout nemen.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Verwijderde gebruiker 230

Indianapolis

Bericht door Verwijderde gebruiker 230 »

Ik zou wat extra euro's uitgeven en voor de Indianapolis kiezen , lekker vlot apparaat , dat extra geheugen is best handig als de becker de route een keer moet herberekenen , dit gaat met een Indianapolis behoorlijk vlot :D , verder heeft de Indianapolis een MP3 functie en een wat beter/steviger frontje ( zit net even beter in elkaar ) en verder gewoon een erg goed ding ! Een highspeed is natuurlijk ook prima maar inmiddels niet meer in productie :wink:

Groet

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
gaucho
Starting Member
Starting Member
Berichten: 14
Lid geworden op: 25 jun 2004 11:33

Bericht door gaucho »

Hoi Sytze,

Ze zijn allebei natuurlijk "voldoende" in de letterlijke zin van het woord.

Ik had een high speed besteld maar die was niet meer leverbaar en dus kreeg ik een indianapolis. Voor mij kwam dat uitstekend uit want ik wilde graag mp3's kunnen spelen.
(Ik had zelfs een tijd geleden aan beckeronline gevraagd wanneer er een becker met mp3 zou komen, maar dat was toen nog niet bekend.)

Afgezien van de mp3 functie maakt het weinig uit.
Succes met kiezen! Laat je nog weten wat het geworden is?

Groet.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Sytze
Junior Member
Junior Member
Berichten: 29
Lid geworden op: 23 jul 2004 14:15

Bericht door Sytze »

Mijne heren,

Dank voor de input :) Als ik jullie reacties zo hoor dan denk ik dat het inderdaad slim/verstandig is om een Indianapolis te kopen. Gezien het feit dat ik 'm pas in oktober ga kopen zal dat ook nog wel een positieve werking hebben op de prijs.

Nog één vraagje, ik begrijp dat je vaste geheugenplekken hebt en dat het geheugen ook een 'corridor' functie heeft. Houdt dat in dat je dan tijdens die ritten de navi CD er uit kunt laten?

Ik zal zeker laten weten wat het wordt en zal uiteraard mijn bevindingen daarna op dit super :!: (hulde voor de initiatiefnemers en co. :wink: ) forum plaatsen.

Met groet,
Sytze 8)
Waarom zoeken als iemand het al gevonden heeft...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
beckeronline
Senior Member
Berichten: 586
Lid geworden op: 03 nov 2003 12:33

Bericht door beckeronline »

Je kan inderdaad de navigatiecd eruit halen tijdens het navigeren en een muziekcd (of mp3) afspelen tijdens de navigatie.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

beckeronline schreef:Je kan inderdaad de navigatiecd eruit halen tijdens het navigeren en een muziekcd (of mp3) afspelen tijdens de navigatie.
Hallo,

Sta me toe daarover op te merken dat je, alvorens de Navi-CD er uit te halen eerst de Navi de complete route moet laten uitrekenen en opslaan, incl. de "corridor". Je kunt 'm dus niet al verwijderen als je de eerste info gekregen hebt dat de begeleiding gestart is, want dan is de route nog hiet compleet uitgerekend en opgeslagen, net zo min als de corridor.
En als je er dan al een muziek CD ingestopt hebt zal 'ie onderweg opnieuw om de Navi-CD (kunnen) vragen.

Hoe lang dat dan duurt weet ik niet precies, dat zal zeker ook afhangen van de lengte van de route. Maar bij elkaar kan het zo een minuutje of meer duren.

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Sytze
Junior Member
Junior Member
Berichten: 29
Lid geworden op: 23 jul 2004 14:15

Bericht door Sytze »

J.W.

kan ik uit jou woorden een beetje afleiden dat het handig/verstandig is om er een wisselaar achter te hangen?

Groet,
Sytze :D
Waarom zoeken als iemand het al gevonden heeft...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

Sytze schreef:J.W.

kan ik uit jou woorden een beetje afleiden dat het handig/verstandig is om er een wisselaar achter te hangen?

Groet,
Sytze :D
Hallo Sytze,

Daarop kan ik niet zomaar ja of nee antwoorden. Immers het hangt er helemaal van af of je eigenlijk altijd naar CD's wilt luisteren, of zoals ikzelf praktisch altijd de radio aan hebt staan en maar af en toe een CD opzet.

In het eerste geval is het zeker handig een wisselaar aan boord te hebben, met de kanttekening dat ik niet weet of er voor de Becker al MP3 wisselaars bestaan. Ik dacht van niet, maar dat weet Beckeronline je ongetwijfeld precies te vertellen.

Als je zoals ik meestal naar de radio luistert is een wisselaar wel een kostbare luxe, ik heb 'm zelf ook niet.

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
beckeronline
Senior Member
Berichten: 586
Lid geworden op: 03 nov 2003 12:33

Bericht door beckeronline »

Uiteraard moet je even wachten totdat de route compleet in geheugen geplaatst is maar dit is in de meeste gevallen (behoudens complete route's naar verre landen) binnen een dertigtal seconden's gebeurd. Ook een route opnieuw berekenen (na tankstop o.i.d.) is zonder de navi cd opnieuw in te voeren geen enkel probleem.

Dus keuze van wel of geen wisselaar is zo lastig te bepalen.... Ik zeg altijd tegen de klanten als je nu rijd met een frontlader cd speler is een wisselaar eigenlijk overbodig. Rijd je nu ook met een wisselaar dan zou ik er nu ook weer eentje bij nemen.

Zelf rij ik toch een 60/70 duizend km per jaar (zonder wisselaar) en elke route heb ik de navigatie aan staan. En wissel best wel eens een cd'tje zonder problemen.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
beckeronline
Senior Member
Berichten: 586
Lid geworden op: 03 nov 2003 12:33

Bericht door beckeronline »

JW schreef:..... niet weet of er voor de Becker al MP3 wisselaars bestaan. Ik dacht van niet, maar dat weet Beckeronline je ongetwijfeld precies te vertellen.
Er bestaan inderdaad nog geen MP3 wisselaars welke aan de Becker gekoppeld kunnen worden. Wel bestaat er diverse harddisk systemen welke via de AUX aan de Becker gekoppeld kunnen worden.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken
    Laatste bericht
  • Becker Indianapolis incl stuurwiel en bluetooth
    door Knislow » 23 mei 2017 12:32 » in Vaste Becker systemen
    Reacties: 0
    Weergaves: 663
  • Becker Traffic Pro. no fix!
    door Gus » 06 aug 2014 12:50 » in Mobiele Becker systemen
    Reacties: 1
    Weergaves: 814
  • Becker Traffic Pro. no fix!
    door Gus » 22 jun 2014 18:57 » in Vaste Becker systemen
    Reacties: 1
    Weergaves: 949
  • Becker Traffic Pro kaarten updaten.
    door petertje007 » 16 jul 2015 20:29 » in Vaste Becker systemen
    Reacties: 1
    Weergaves: 2623
  • speed pulse draad
    door heatmaster » 23 mei 2016 16:38 » in Kenwood
    Reacties: 0
    Weergaves: 480
  • GPS module error Indianapolis Pro
    door JohnnyDolman » 15 mar 2016 21:05 » in Vaste Becker systemen
    Reacties: 10
    Weergaves: 979
  • osmand+ en traffic
    door jefvandejumenas » 07 nov 2014 11:57 » in Overige Smartphone, Tablet, LapTop en PDA navigatie software
    Reacties: 2
    Weergaves: 714

Terug naar “Vaste Becker systemen”