Becker kopen in Duitsland

Gebruikersavatar
Martine
Junior Member
Junior Member
Berichten: 33
Lid geworden op: 12 mei 2004 16:13

Becker kopen in Duitsland

Bericht door Martine »

Ik wil bij deze even de volgende aanbeveling doen: :idea:

Als je van plan bent om een Becker navigatie of software te kopen moet je even kijken op
www.ast-schmidt.de Dit is een officiele Beckerdealer deze levert perfecte service voor een mooie prijs!
Deze zaak bevind zich in de mooie stad Jena, en om er gelijk een korte vakantie aan te koppelen sla je twee vliegen in een klap. Zeer de moeite waard zijn ook de steden in de omgeving.
adres: ast-schmidt, Am Anger 14 Jena ( t.o. Paradiesbahnhof)

Ik was op vakantie in Jena 8) en had storing aan mijn Becker, :oops: na een telefoontje kwam er zelfs iemand van huis om mij te helpen..... !! Kom daar in Nederland maar eens om!

groetjes, Martine
Rijdend in een Peugeot 307 SW met Engine 4 PDA navigatie.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Toho_NL
Moderator
Moderator
Berichten: 2525
Lid geworden op: 29 okt 2003 09:36

Bericht door Toho_NL »

Voor de mensen die niet weten waar Jena ligt... Het ligt "in de buurt" van Erfurt.

Groetjes,

Toho_NL.
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Martine
Junior Member
Junior Member
Berichten: 33
Lid geworden op: 12 mei 2004 16:13

Bericht door Martine »

O, ja, en vergeet niet het Carl-Zeiss optiekmuseum in Jena en het Bauhausmuseum in Erfurt te bezoeken :idea:
en de weinkeller waar Goethe verpoosde en de Saalfelder -Feeengrotten dit alles is de reis meer dan waard, en je kan gelijk genieten en de mogelijkheden van de Becker uittesten! :D :idea:

Groetjes en viel spass van Martine
Rijdend in een Peugeot 307 SW met Engine 4 PDA navigatie.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
bigdeal
Average Member
Average Member
Berichten: 59
Lid geworden op: 26 mei 2004 15:26

Bericht door bigdeal »

Jammer dat ik, als ik op die duitse prijsvergelijk site kijk, allemaal bedrijven zie die nogal ver weg liggen om er even naartoe te reizen. Even 3,5 tot 6 uur rijden voor een reisje naar een winkel (en dan weer terug natuurlijk) is nogal wat! En jammer dat ik daar niet naar vakantie toe ga :-)

Nog mensen met ervaringen met zaken net over de grens?

Jeroen
Bergen op Zoom

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
MarcelNL
Average Member
Average Member
Berichten: 60
Lid geworden op: 10 mei 2004 21:07

Bericht door MarcelNL »

bigdeal schreef:Jammer dat ik, als ik op die duitse prijsvergelijk site kijk, allemaal bedrijven zie die nogal ver weg liggen om er even naartoe te reizen. Even 3,5 tot 6 uur rijden voor een reisje naar een winkel (en dan weer terug natuurlijk) is nogal wat! En jammer dat ik daar niet naar vakantie toe ga :-)

Nog mensen met ervaringen met zaken net over de grens?

Jeroen
Bergen op Zoom
Yup in Mönchen Gladbach indertijd (het was toen een geauthoriseerde dealer, ws nog steeds moet ergens nog de naam hebben liggen) een 4720 voor 1000 teuro gekocht 8) (2001, de internetprijs was toen ruim 400 euro onder de NL prijs, en daar was tevens de beste aanbieding op dat moment 8)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
bigdeal
Average Member
Average Member
Berichten: 59
Lid geworden op: 26 mei 2004 15:26

Bericht door bigdeal »

MarcelNL schreef: Yup in Mönchen Gladbach indertijd (het was toen een geauthoriseerde dealer, ws nog steeds moet ergens nog de naam hebben liggen) een 4720 voor 1000 teuro gekocht 8) (2001, de internetprijs was toen ruim 400 euro onder de NL prijs, en daar was tevens de beste aanbieding op dat moment 8)
Ik ben benieuwd of je de naam of URL nog kunt vinden. Ik heb gezocht op Google naar de trefwoorden
Mönchen Gladbach en Becker maar dan vind ie niets helaas :cry: [/list]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
MarcelNL
Average Member
Average Member
Berichten: 60
Lid geworden op: 10 mei 2004 21:07

Bericht door MarcelNL »

bigdeal schreef:
MarcelNL schreef: Yup in Mönchen Gladbach indertijd (het was toen een geauthoriseerde dealer, ws nog steeds moet ergens nog de naam hebben liggen) een 4720 voor 1000 teuro gekocht 8) (2001, de internetprijs was toen ruim 400 euro onder de NL prijs, en daar was tevens de beste aanbieding op dat moment 8)
Ik ben benieuwd of je de naam of URL nog kunt vinden. Ik heb gezocht op Google naar de trefwoorden
Mönchen Gladbach en Becker maar dan vind ie niets helaas :cry: [/list]
Kan het je niet meer vertellen (rekening maar twee jaar bewaard...)

maar op www.guenstiger.de vind je het hele aanbod met bodemprijzen alleen moet je zelf even kijken wat dichtbij is ....

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Martine
Junior Member
Junior Member
Berichten: 33
Lid geworden op: 12 mei 2004 16:13

Bericht door Martine »

Ik bedoel natuurlijk niet dat je er speciaal voor naartoe moet rijden, maar als je er toch eens op vakantie bent...
dan kun je je slag misschien slaan, toen ik in Jena op vakantie was lag er een nieuwe Becker in de aanbieding voor
€ 777.00!! :D ( een 4725)
nederland is erg duur!!! :twisted: :twisted:
Rijdend in een Peugeot 307 SW met Engine 4 PDA navigatie.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
bigdeal
Average Member
Average Member
Berichten: 59
Lid geworden op: 26 mei 2004 15:26

Bericht door bigdeal »

Martine schreef:Ik bedoel natuurlijk niet dat je er speciaal voor naartoe moet rijden, maar als je er toch eens op vakantie bent...
dan kun je je slag misschien slaan, toen ik in Jena op vakantie was lag er een nieuwe Becker in de aanbieding voor
€ 777.00!! :D ( een 4725)
nederland is erg duur!!! :twisted: :twisted:
Och maar een vakantie plannen rond het heugelijke moment van de koop van een HS is wellicht niet eens zo'n slecht idee hoor :-)
M'n vrouw heb ik al overtuigd :-)
4 uur van mij vandaan is ie nu 750 € (de 7820, 21, en 25)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
beckeronline
Senior Member
Berichten: 586
Lid geworden op: 03 nov 2003 12:33

Bericht door beckeronline »

Ja dat kan heel goed.... de Becker HighSpeed is namelijk niet meer nieuw bij Becker te bestellen..... is nu nl. een oud model..... Vandaar dat de prijs best wel zakt bij de bedrijven welke er nog voorraad van hebben....

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Edwin :-)
Normal Member
Normal Member
Berichten: 117
Lid geworden op: 25 apr 2004 18:34

Bericht door Edwin :-) »

De TPHS nu al een oud model...?

Ik begreep op het Duitse Forum dat de Indianapolis de opvolger is van de DTM. In augustus/september zou naar verluid de nieuwe Traffic Pro uitkomen als opvolger van de TPHS.

Hoe zit dit volgens jou?
grtz,

Edwin

Just remember, if the world didn't suck, we'd all fall off.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
bigdeal
Average Member
Average Member
Berichten: 59
Lid geworden op: 26 mei 2004 15:26

Bericht door bigdeal »

beckeronline schreef:Ja dat kan heel goed.... de Becker HighSpeed is namelijk niet meer nieuw bij Becker te bestellen..... is nu nl. een oud model..... Vandaar dat de prijs best wel zakt bij de bedrijven welke er nog voorraad van hebben....
Oei wat moeilijk voor 100 € meer heb ik de 7920 en die is inclusief MP3 support!
dub dub dub :roll:

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Edwin :-)
Normal Member
Normal Member
Berichten: 117
Lid geworden op: 25 apr 2004 18:34

Bericht door Edwin :-) »

bigdeal schreef:
beckeronline schreef:Ja dat kan heel goed.... de Becker HighSpeed is namelijk niet meer nieuw bij Becker te bestellen..... is nu nl. een oud model..... Vandaar dat de prijs best wel zakt bij de bedrijven welke er nog voorraad van hebben....
Oei wat moeilijk voor 100 € meer heb ik de 7920 en die is inclusief MP3 support!
dub dub dub :roll:
De 7920 voor € 850,== :?: Voor die prijs heb ik 'm nog nergens gezien... mocht het verschil zo klein zijn dan zou ik het wel weten :lol:
grtz,

Edwin

Just remember, if the world didn't suck, we'd all fall off.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
bigdeal
Average Member
Average Member
Berichten: 59
Lid geworden op: 26 mei 2004 15:26

Bericht door bigdeal »

Edwin :-) schreef:
De 7920 voor € 850,== :?: Voor die prijs heb ik 'm nog nergens gezien... mocht het verschil zo klein zijn dan zou ik het wel weten :lol:
uhhh 859,50 maar ik zit toch al een weekendje richting Duitsland te boeken op het moment :-)

http://www.hickmann-hifi.de/online-shop ... ts_id=1141

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Edwin :-)
Normal Member
Normal Member
Berichten: 117
Lid geworden op: 25 apr 2004 18:34

Bericht door Edwin :-) »

bigdeal schreef:
Edwin :-) schreef:
De 7920 voor € 850,== :?: Voor die prijs heb ik 'm nog nergens gezien... mocht het verschil zo klein zijn dan zou ik het wel weten :lol:
uhhh 859,50 maar ik zit toch al een weekendje richting Duitsland te boeken op het moment :-)

http://www.hickmann-hifi.de/online-shop ... ts_id=1141
Ik zie inderdaad dat t'ie in Duitsland aanzienlijk goedkoper is als in Nederland. Op http://www.guenstiger.de staat t'ie al voor € 849,00 (http://www11.guenstiger.de/gt/main.asp?produkt=324729). Ben benieuwd wat de nieuwe Traffic Pro daar straks gaat doen????
grtz,

Edwin

Just remember, if the world didn't suck, we'd all fall off.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
bigdeal
Average Member
Average Member
Berichten: 59
Lid geworden op: 26 mei 2004 15:26

Bericht door bigdeal »

Edwin :-) schreef: Ik zie inderdaad dat t'ie in Duitsland aanzienlijk goedkoper is als in Nederland. Op http://www.guenstiger.de staat t'ie al voor € 849,00 (http://www11.guenstiger.de/gt/main.asp?produkt=324729). Ben benieuwd wat de nieuwe Traffic Pro daar straks gaat doen????
Die zag ik inderdaad ook, maar dat is weer 2 en een half uur verder rijden (en terug natuurlijk). Dus hou ik het even op de ander (of de 7820 of uhhh) :?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Edwin :-)
Normal Member
Normal Member
Berichten: 117
Lid geworden op: 25 apr 2004 18:34

Bericht door Edwin :-) »

bigdeal schreef:
Edwin :-) schreef: Ik zie inderdaad dat t'ie in Duitsland aanzienlijk goedkoper is als in Nederland. Op http://www.guenstiger.de staat t'ie al voor € 849,00 (http://www11.guenstiger.de/gt/main.asp?produkt=324729). Ben benieuwd wat de nieuwe Traffic Pro daar straks gaat doen????
Die zag ik inderdaad ook, maar dat is weer 2 en een half uur verder rijden (en terug natuurlijk). Dus hou ik het even op de ander (of de 7820 of uhhh) :?
2,5 uur rijden weegt niet op tegen € 10,00 :lol:
grtz,

Edwin

Just remember, if the world didn't suck, we'd all fall off.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
bigdeal
Average Member
Average Member
Berichten: 59
Lid geworden op: 26 mei 2004 15:26

Bericht door bigdeal »

Edwin :-) schreef: 2,5 uur rijden weegt niet op tegen € 10,00 :lol:
10 euro? oh die extra benzinekosten bedoel je :D . Nou dat is bij mij wel meer dan 10 eur

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Edwin :-)
Normal Member
Normal Member
Berichten: 117
Lid geworden op: 25 apr 2004 18:34

Bericht door Edwin :-) »

bigdeal schreef:
Edwin :-) schreef: 2,5 uur rijden weegt niet op tegen € 10,00 :lol:
10 euro? oh die extra benzinekosten bedoel je :D . Nou dat is bij mij wel meer dan 10 eur
Nee, € 10,= dat is het verschil tussen de door jou genoemde prijs en de laagste prijs op www.guenstiger.de. Wanneer je tegenover deze € 10 besparing de brandstofkosten zet (met die achterlijk hoge prijzen nu) dan ben je bij jouw adres aanzienlijk goedkoper uit :D
grtz,

Edwin

Just remember, if the world didn't suck, we'd all fall off.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Castillio
Starting Member
Starting Member
Berichten: 11
Lid geworden op: 21 feb 2004 19:36

Bericht door Castillio »

Ik kocht 2x via www.guenstiger.de
Beide keren kwam ik bij www.hickmann-hifi.de terecht.
Je moet vooruit betalen (kost 7,50 bij je bank) maar beide keren is het prima gelopen!
Snelle correcte levering, rechtstreeks met een bodedienst bij mij aan de deur.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
bigdeal
Average Member
Average Member
Berichten: 59
Lid geworden op: 26 mei 2004 15:26

Bericht door bigdeal »

Castillio schreef:Ik kocht 2x via www.guenstiger.de
Beide keren kwam ik bij www.hickmann-hifi.de terecht.
Je moet vooruit betalen (kost 7,50 bij je bank) maar beide keren is het prima gelopen!
Snelle correcte levering, rechtstreeks met een bodedienst bij mij aan de deur.
Hoi Castillio, ik heb getracht via een email informatie in te winnen over het reserveren van een Becker
maar kreeg gewoon geen reactie terug op e-mail! Ook in online forums als deze bijv. http://shops.schnaeppchenjagd.de/user/u ... op_id=1325 scoort ie niet zo goed. Ik wil er zelf naar toe rijden dus ga nu mijn geluk maar hier proberen. Hirsch+Ille Ludwigshafen Car-Hifi, aangezien die netjes binnen een uur antwoorden (diverse malen). http://www.hirschille.de
Ben benieuwd.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
bigdeal
Average Member
Average Member
Berichten: 59
Lid geworden op: 26 mei 2004 15:26

Hirsch+Ile is okee

Bericht door bigdeal »

Hoi allemaal,

ook ik heb inmiddels gunstige ervaringen met kopen in Duitsland. Ik heb de Becker Indianapolis gekocht bij Hirsch+Ile en das een prima zaak!
Overige nieuws heb ik in het topic over de indianapolis gepost.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken
    Laatste bericht
  • Garmin nüvi 2699 LMT-D: Alleen Nederland/België en Duitsland?
    door keetje49 » 27 nov 2015 19:59 » in Garmin
    Reacties: 2
    Weergaves: 849
  • Nav 100 1 cd beschadigd ( benelux) hierop hele nieuwe set kopen?
    door bassie » 23 apr 2015 15:41 » in Opel
    Reacties: 0
    Weergaves: 542
  • Becker Traffic Pro. no fix!
    door Gus » 22 jun 2014 18:57 » in Vaste Becker systemen
    Reacties: 1
    Weergaves: 953
  • Becker Traffic Pro. no fix!
    door Gus » 06 aug 2014 12:50 » in Mobiele Becker systemen
    Reacties: 1
    Weergaves: 818
  • Becker Traffic Pro kaarten updaten.
    door petertje007 » 16 jul 2015 20:29 » in Vaste Becker systemen
    Reacties: 1
    Weergaves: 2626
  • Becker Transit 50 software update
    door DickRijneker » 18 nov 2014 02:29 » in Mobiele Becker systemen
    Reacties: 0
    Weergaves: 746
  • frontje gezocht Becker Online Pro
    door fransoos » 11 mei 2014 15:15 » in Vaste Becker systemen
    Reacties: 7
    Weergaves: 1138

Terug naar “Vaste Becker systemen”