Becker High Speed Pro 8720 wat een afknapper

Jan Raes
New Member
New Member
Berichten: 2
Lid geworden op: 26 feb 2004 16:25

Becker High Speed Pro 8720 wat een afknapper

Bericht door Jan Raes »

Hallo ,
Ik heb sinds vorige vrijdag een bovenvermelde Becker met software 2.01, als dat navigatie is , sorry hoor maar bij selecteren van een korte route en het evt. verlaten van die route ( via steenweg , dus geen sluipweg) win ik op 100 m ineens 3 km over een totaal traject van 18 km !!!!!
Ik heb reeds bij becker geklaagd , maar moet nu rechtvaardigen waarom ik een versie 3.0 wil hebben , dus slechte dienstverlening !

Ik raad jullie allemaal aan geen Becker meer te kopen tenzij je Nevtech software kan krijgen


Jan Raes

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
beckeronline
Senior Member
Berichten: 586
Lid geworden op: 03 nov 2003 12:33

Bericht door beckeronline »

Ik snap niet wat je bedoeld met rechtvaardigen waarom je de 3.0 versie wilt?? Iedereen met een originele 2.01 versie en de aankoopbon kan bij zijn leverancier vragen (zonder uit te leggen waarom) de nieuwe 3.0 versie aan vragen!

Dus gewoon terug naar je dealer en daar even de software omwisselen is al te verkrijgen. Wij zelf leveren sinds vorige week alle toestellen zelfs al uit met de 3.0 versie (van navtech) dus waarschijnlijk nog net een van de laatste gehad met de 2.01

Succes,

Jan Uitbeijerse

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
wmp
Moderator
Moderator
Berichten: 2028
Lid geworden op: 01 sep 2003 19:00

Bericht door wmp »

Misschien een beetje brutaal van mij, maarreh...is het anders een idee om op de NavigatieMeeting op 18 April een paar van die cd's versie 3.0 beschikbaar te hebben ?
(Dit natuurlijk wanneer aan alle voorwaarden van Becker worden voldaan)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
beckeronline
Senior Member
Berichten: 586
Lid geworden op: 03 nov 2003 12:33

Bericht door beckeronline »

Dat is op zich niet brutaal maar dat gaat niet lukken. Wij hebben (als Vogel Nederland, groothandelaar Becker) precies evenveel 3.0 cd's gehad als de toestellen welke wij bij Becker gekocht hebben met de 2.0 versie.

Dus de klant kan gewoon naar de dealer toegaan en daar hem omruilen, en hoeft echt niet te gaan vertellen waarom hij hem moet omruilen.

Hieronder een stuk uit de mail van Becker naar alle groothandelaren cq. dealers:

Gezien het feit dat er op de vorige software versie 2.01 en ook de 1.01 van de DTM High Speed ( Teleatlas ), een aantal zaken niet in orde waren, met name de routebegeleiding in Duitsland, heeft dit Becker doen besluiten om niet alleen de software versies die op voorraad zijn te vervangen, maar ook de reeds in omloop zijnde ( dus geopende ) Cd’s te vervangen.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken
    Laatste bericht
  • speed pulse draad
    door heatmaster » 23 mei 2016 16:38 » in Kenwood
    Reacties: 0
    Weergaves: 484
  • Becker Traffic Pro. no fix!
    door Gus » 22 jun 2014 18:57 » in Vaste Becker systemen
    Reacties: 1
    Weergaves: 953
  • Becker Traffic Pro. no fix!
    door Gus » 06 aug 2014 12:50 » in Mobiele Becker systemen
    Reacties: 1
    Weergaves: 819
  • Becker Transit 50 software update
    door DickRijneker » 18 nov 2014 02:29 » in Mobiele Becker systemen
    Reacties: 0
    Weergaves: 746
  • Becker Traffic Pro kaarten updaten.
    door petertje007 » 16 jul 2015 20:29 » in Vaste Becker systemen
    Reacties: 1
    Weergaves: 2628
  • frontje gezocht Becker Online Pro
    door fransoos » 11 mei 2014 15:15 » in Vaste Becker systemen
    Reacties: 7
    Weergaves: 1143
  • Becker Indianapolis incl stuurwiel en bluetooth
    door Knislow » 23 mei 2017 12:32 » in Vaste Becker systemen
    Reacties: 0
    Weergaves: 666

Terug naar “Vaste Becker systemen”